Anoppi järjestelee eteisen lokerikon aina
Olen muuttanut miehen luo, anoppi on joskus aikoinaan ostanut miehen lapselle nahkaisen lokerikon eteiseen, mihin saa hattuja ja hanskoja. Olen asunut miehen kanssa yhdessä muutamia vuosia ja olemme saaneet yhteisen lapsen. Aina kun anoppi käy kylässä enkä ole kotona, hän järjestelee hanskat lokerikkoon. Itse pidän hanskoja ja muuta koreissa naulakon päällä. Olen alkanut inhoamaan nahkalokerikkoa ja haluaisin sen pois ja inhoan sitä että anoppi järjestelee lasten myssyjä siihen kun en ole kotona. Miten toimin?
Kommentit (19)
Kuulostaa rumalta. Siirrä lapsen huoneeseen.
No sano sille miten haluat niiden hansikkaiden ym olevan, kun näet häntä seuraavan kerran?
Ei siinä, mua ärsyttää kans kun oma anoppini järjestelee milloin mitäkin meillä kun on käymässä, enkä itse ole kotona.. Tiedän että tarkoitus on vain auttaa, mutta ärsyttää silti vähän. Ei se siis uusiks sisusta asuntoa tai muuta, mutta saattaa pyyhkiä pintoja vähän enemmänkin, järjestellä keittiön kaappeja jne. En voi sille mitään, mutta tulee sellainen olo, että haluaa osoittaa jotenkin että voisitte siivota useammin tms.
Taitaa enemmän tässä tapauksessa häiritä aloittajaa nimennomaan se anopin järjestely kuin itse lokerikko. Laita lokerikko sen lapsen huoneeseen kenelle anoppisi on sen antanut, laittaa lapsi sinne sitten mitä haluaa eikä anoppi ole enää järjestelemässä lapasia jos ei sitten muuta järjesteltävää keksi lapasten tilalle:D
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:14"]heitä se pois. siis se lokerikko.
[/quote]
Tai anoppi, niska-perseotteella.
Ymmärrän. Minun anoppi on aika erikoinen myös, tekemisen puutteessaan meillä oli viikannut likapyykit! Ajatus siitä ei ole kovin kiva kun siellä on kaikki likaiset vaatteet...
Anna olla, tulee turhaa riitaa muuten. Ei ole loppujen lopuksi niin iso asia, vaikka vähän ärsyttääkin. Yritä päästä yli.
Meillä mun äiti järjesteli viimeksi käydessään lasten vaatekaapit, siivoili keittiön kaappeja ym. Eikä haittaa yhtään. Onpahan muutama homma itsellä vähemmän.
Miehen siskolla oli ennen tapana meillä käydessään järjestellä mieheni vaatteet vaatehuoneessa.(!) Se oli minun mielestäni aika erikoista ja kieltämättä otti kupoliin. :)
Asenna turvalukko oveen, ettei anoppi pääse sisään.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:49"]Asenna turvalukko oveen, ettei anoppi pääse sisään.
[/quote]Anoppi käy usein kun mies on kotona.
Lokerikko on anopin lahja miehen lapselle. Anna lokerikon olla rauhassa, sillä se ei ole sinun, vaan miehesi lapsen.
Siirrä laatikko johonkin miehen kaappiin missä hän saa säilyttää tärkeitä juttujaan.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:54"]Lokerikko on anopin lahja miehen lapselle. Anna lokerikon olla rauhassa, sillä se ei ole sinun, vaan miehesi lapsen.
[/quote]
Anopin tulisi ymmärtää että hanskojen, pipojen yms. säilytyspaikan päättää vanhemmat. Vaikka lokerikko hänen antama lahjansa onkin, se ei anna anopille oikeutta järjestää poikansa perheen tavaroita mieleisilleen paikoille.
kuulostaa hirveältä! Voisitko googlettaa jonkin vastaavan lokerikon, kun mä en nyt saa päähäni mitään kuvaa?
heitä se pois. siis se lokerikko.
On niin rankkaa. Kehtaa jopa lapasia järjestellä, hirvee ihminen!
Suutarilla tehty, missä eriväristä nahkaa pehmeää. Sellainen lokerikko. Avo lekerikko. Seinässä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:40"]Olen muuttanut miehen luo, anoppi on joskus aikoinaan ostanut miehen lapselle nahkaisen lokerikon eteiseen, mihin saa hattuja ja hanskoja. Olen asunut miehen kanssa yhdessä muutamia vuosia ja olemme saaneet yhteisen lapsen. Aina kun anoppi käy kylässä enkä ole kotona, hän järjestelee hanskat lokerikkoon. Itse pidän hanskoja ja muuta koreissa naulakon päällä. Olen alkanut inhoamaan nahkalokerikkoa ja haluaisin sen pois ja inhoan sitä että anoppi järjestelee lasten myssyjä siihen kun en ole kotona. Miten toimin?
[/quoteLokerikko on myös ruma
Siirrä se lapsen huoneeseen. Kun on kerta hänen.