Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tää nyt on? Sattuu sydämeen

Vierailija
14.02.2015 |

Mulla on viikolla parina päivänä ollut jotain rytmihäiriön kaltaisia tuntemuksia. En tiedä kun ei koskaan oo ennen ollut mut semmosia ihmeellisiä pompahduksia ja muljahduksia.
Joku aika sit alkoi pistää ihan kauheesti vasemman rinnan alta ja vasemmasta olkapäästä niin ettei saanut vedettyä henkeä kunnolla. Kesti 10-15min. Nyt on jotain närästyksen tapaista tuntemusta (ja mua ei närästä ikinä muuten kuin loppuraskaudessa, en oo raskaana nyt). Muljahteleekin taas inhottavasti.
Ei kai mulle nyt yhtäkkiä mikään sydäntauti iske? Oon muuten ihan perusterve 36v.
Aika kauheeta oli/on.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:12"]

Jos mulla olis infarkti niin tuskin olisin täällä kirjoittamassa. Kehtaa minnekään päivystykseen soitella, kaipa niillä on oikeastikin sairaita siellä.

[/quote]

Miksi sitten kirjoittelet täällä ja kyselet? Provohan tämä on selvästi. Lopussa ap tuupertuu ja viimeinen viesti lennähtää juuri ja juuri av:lle, jossa ap pyytää välittämään terveiset rakkaalle miehelleen.

Vierailija
22/28 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin nyt! Tai jos meni ohi niin varaat ainakin ajan tarkempiin tutkimuksiin. Mulla itellä muljahdellu ja viiltäviä kipuja, mutta ei mitään noin kun sulla. Joskus vasen käsi puutuu. Tekis itekkin mieli tutkituttaa, oon 27 ja meillä on paljon sydänsairauksia suvussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tietysti mahdollista, että sulla on joku sydäntauti alkamassa eikä infarktia kuitenkaan vielä tällä hetkellä. Mutta ehkäpä kannattaisi varata aika tutkimuksiin.

Vierailija
24/28 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:05"]Mulla on viikolla parina päivänä ollut jotain rytmihäiriön kaltaisia tuntemuksia. En tiedä kun ei koskaan oo ennen ollut mut semmosia ihmeellisiä pompahduksia ja muljahduksia.
Joku aika sit alkoi pistää ihan kauheesti vasemman rinnan alta ja vasemmasta olkapäästä niin ettei saanut vedettyä henkeä kunnolla. Kesti 10-15min. Nyt on jotain närästyksen tapaista tuntemusta (ja mua ei närästä ikinä muuten kuin loppuraskaudessa, en oo raskaana nyt). Muljahteleekin taas inhottavasti.
Ei kai mulle nyt yhtäkkiä mikään sydäntauti iske? Oon muuten ihan perusterve 36v.
Aika kauheeta oli/on.
[/quote]
Jos se oli sellainen rintalihaskramppi. Pistää älyttömästi eikä henkeä voi vetää syvään kun muuten sattuu. Joskus itselläkin ollut sellaisia.

Vierailija
25/28 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:05"]Mulla on viikolla parina päivänä ollut jotain rytmihäiriön kaltaisia tuntemuksia. En tiedä kun ei koskaan oo ennen ollut mut semmosia ihmeellisiä pompahduksia ja muljahduksia.
Aika kauheeta oli/on.
[/quote]
Jos se oli sellainen rintalihaskramppi. Pistää älyttömästi eikä henkeä voi vetää syvään kun muuten sattuu. Joskus itselläkin ollut sellaisia.
[/quote]

Mulla myös tällaista välillä. Pelottavan tuntuista mutta vaaratonta.

Vierailija
26/28 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILmankos terkkareihin on jonoa, kun kaikista pikkupistoksista juostaan lekurille. Lulotautisia riittää meidänkin työpaikalla vaikka kuinka. Kokeisiin ja lekurille ja kun mitään ei löydy keksitään uusi tauti.

Vierailija
27/28 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee noita ahdistuksesta/rintalihaskramista. Uskoisin kyllä että sen tietää jos tulee sydäri.

Vierailija
28/28 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n vastauksista päätellen provo tai ap on päästään vialla. NÄRÄSTYS tunne on yksi sydäninfaktin oireista. ja sulla on ollut niitä muitakin oireita.