Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu aina vain toispuoleinen päänsärky?

Vierailija
14.02.2015 |

Aina (eli melko usein) kun päätä särkee, särky tuntuu vain toisella puolella ja aina samassa kohdassa päätä (vasemmalla puolella, korvan yläpuolella keskellä, ei takaraivolla tai ohimossa). Voimakkuus vaihtelee lievästä sietämättömään ja kaikkea siltä väliltä, silloin alue saattaa laajeta mutta silti aina vain vasemmalla. Näkö on hyvä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin asian tiimoilta lääkärillä joka arveli jännityspäänsäryksi. Hän kuitenkin kirjoitti reseptin Clotamiin, jota olen pari kertaa ottanut mutta en ole kokenut sen aina auttavan. Buranaa otan pääosin, joskus auttaa, joskus ei... Täytyy varmaan varata sitten uusi lääkäriaika. Ap

Vierailija
2/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityspäänsäry mulla tuollainen ja kestää 3 pv. Ei auta lääkkeet mitkään.

Alkoholi/seksi/nukkuminen/hartiajumppa saattaa suttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä myös purentaongelmien mahdollisuutta. Itselläni on ollut migreeni 6-vuotiaasta saakka ja saatuani purentakiskot aikuisiässä väheni merkittävästi yksi migreenin laukaisija. Purentakiskoja täytyy käydä ajoittain tarkistuttamassa koska hard core-narskuttaja kykenee purra kiskonkin muodottomaksi.

Triptyl nostaa kipukynnystä ja rentouttaa lihaksia, voisi ehkä toimia myös jännityspäänsärkyyn.

Vierailija
4/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös aina vasemmalla puolella, mutta tuntuu siltä, että joku olisi työntänyt sukkapuikon vasemmasta sieraimesta aivoihin aina vasemman silmän taakse. Kasvojen vasenta puolta särkee ja joskus sierain on tukossa. Jos ehdin ottaa Buranaa ja Otrivina ajoissa, niin kohtaus saattaa mennä ohi. Yleensä se jatkuu yöhön asti. Työterveyslääkärillä ei ollut tarjota diagnoosia.

Vierailija
5/7 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla migreeni oireilee noin.

Vierailija
6/7 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeniltähän tuo kuulostaa. Käy lääkärissä kysymässä, jos voisit saada täsmälääkkeet. Ja migreeni taas tulee vähän jokaiselle yksilöllisestä asiasta. Googlaa lisää.

Vierailija
7/7 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ja pelkäsin, että kasvain. Neurologi kuunteli kun kerroin asiasta ja totesi suoraan että ei mulla mitään kasvainta ole vaan migreeni.