Roope Salmisen Lauma floppasi täysin
Kultapojan uusi HULVATON viihdeohjelma ei Finnpanelin listojen mukaan mahdu MTV:n kahdenkymmenen katsotuimman ohjelman joukkoon
https://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko/top/2021/46/mtv3.html
"Mutku ei kukaan kato enää tavallista telkkarii! Ihan varppina on katotuin ohjelma suoratoistopalveluissa, ainakin 2 miljoonaa kertaa katottu siellä."
Seuraavaksi sitten Game of Games. Koskakohan siellä Pöllölaaksossa tajutaan, että tuollaisten ihmisten ohjelmia ei haluta yksinkertaisesti katsella? Sami Hedbergkin pääsee esiintymään MTV:lla televisioitavaan joulukonserttiin. Toivottavasti on omalla paikallaan haistelemassa kumppaninsa pieruja, kuten Masked Singerissa.
Kommentit (48)
Täällä av:lla kokoontuu aina kriittinen intellektuelli, korkeampaa kulttuuria harrastava ryhmä. Mistään ohjelmasta ei tykätä. Kaikki on ala-arvoista. Olen huomannut omalla kohdallani, että kannattaa aina katsoa av:lla eniten lytätyt ohjelmat. Niinpä olen viime aikoina katsonut Laumaa, Aarrepajaa, Game of gamesiä ja Karkureita. Tykännyt kovasti kaikista!
Vierailija kirjoitti:
Täällä av:lla kokoontuu aina kriittinen intellektuelli, korkeampaa kulttuuria harrastava ryhmä. Mistään ohjelmasta ei tykätä. Kaikki on ala-arvoista. Olen huomannut omalla kohdallani, että kannattaa aina katsoa av:lla eniten lytätyt ohjelmat. Niinpä olen viime aikoina katsonut Laumaa, Aarrepajaa, Game of gamesiä ja Karkureita. Tykännyt kovasti kaikista!
Aina olen kehunut Kummeleita.
Eikä tää oli ihan paras ohjelma! Hyvää huumoria ja jonkun jakson katoin pariinkin kertaan mitä en ikinä normaalisti tee.
AP voisi vähän käsitellä noita ihmisvihaan liittyviä ongelmiaan tai yrittää kohdistaa niitä vähän järkevämpiin kohteisiin, jos niistä ei voi itseään parantaa
Floppi, ellei ohjelmalla ole heti miljoona katsojaa? Eli Suomessa on aika monta floppia.
Enemmän pitäisi ihmetellä muutamia "ohjelmia", joilla tosiaan on tuo miljoona katsojaa vaikka ohjelman taso olisi mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitää paikkansa, Youtube videoiden päälle ei ymmärretä paskaakaan, yhyy ei uskalla klikata linkkiä :D Ihme pellejä koko palsta täynnä. Englantia ei osata?
Näkyy olevan ihan hauska ohjelma. Aloin nyt katsoa Katsomosta.
Viimeinenkään viikko ei näyttäisi tehneen poikkeusta sääntöön. Palkinnoksi tästä, sarjaa tilataan eteenpäin seuraavaksi sadaksi vuodeksi, ja Roope Salmisen hologrammi juontaa ohjelmaa vielä vuonna 2120.
https://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko/top/2021/48/mtv3.html