Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN KATKAISEN VÄLIT?

Vierailija
14.02.2015 |

Mulla on yksi ripustautuva naispuolinen kaveri. Olen yrittänyt 

- haihtua pikkuhiljaa pois hänen elämästään

- riitautua, ja sillä syyllä katkaista välit

- vastata aina vain uudelleen, että on muuta menoa

- jättää vastaamatta viesteihin kokonaan

Mutta kaveri ei vain lakkaa tekstaamasta. Kerrankin puolen vuoden tauon jälkeen alkoi sellainen viestittely, että hirvitys. AUTTAKAA!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:46"]

Mutta kaveri ei vain lakkaa tekstaamasta. Kerrankin puolen vuoden tauon jälkeen alkoi sellainen viestittely, että hirvitys. AUTTAKAA!

[/quote] Miksi et voi sanoa suoraan naisystävällesi, että haluat eroon hänestä? Vai taitaa olla niin, että olet loppuen lopuksi itse riippuvainen tuosta ystävästäsi, ja nautit toiminnastasi kiusatessasi tänne palstallekin kirjoittelemalla tuollaista oman itsesi korostamista; voinen sanoa, että jos olisit mun ystäväni, niin ei haittaisi yhtään sinusta eroon pääseminen. Itse asiassa mulla onkin sellainen mitään sanomattomaksi muuttunut ystävätär, jonka kanssa yhteydenpito on mulle ollut jo pitkän aikaa aivan yhdentekevää, suhteemme on ns. kuollut pystyyn, ja toisella ei ole mitään annettavaa mulle, joten sama vaikka häntä ei olisi enää olemassakaan. Onnekseni en ole tuon yhden ystävän varassa, vaan mulla on enemmän ystäviä kuin ko. pystyyn kuolleella ystävälläni, ja sen hän itsekkin tietää, että näin on, ja sekös se harmittaakin, kun on saanut huomata, ettei hän olekkaan mulle niin tärkeä ihminen kuin mitä hän itse harhoissaan kuvittelee.

Vierailija
22/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Oletko tyhmä, kun et saa pantua poikki ystävyyssuhdettanne? Taidat olla pikkuisen yksinkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:53"]

Miksi haluat hänestä eroon lopullisesti? Sano syy hänelle ja sitten pistät hänen numeronsa estolistalle puhelimen asetuksista. Estää puhelut, viestit. Muilla viestintäsovelluksilla on omat blokkauskeinonsa.

[/quote]

Haluan hänestä eroon lopullisesti sen takia, että hän ripustautuu aivan kohtuuttomasti, ja nykyään ahdistun joka ikisestä yhteydenoton yrityksestäkin. Sen lisäksi tiedän, että hän stalkkaa kaikkea minuun vähäänkään littyvää.

[/quote]

Mitä tarkoitat stalkkamisella? 

Vierailija
24/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:46"]

[/quote] Miksi et voi sanoa suoraan naisystävällesi, että haluat eroon hänestä? Vai taitaa olla niin, että olet loppuen lopuksi itse riippuvainen tuosta ystävästäsi, ja nautit toiminnastasi kiusatessasi tänne palstallekin kirjoittelemalla tuollaista oman itsesi korostamista; voinen sanoa, että jos olisit mun ystäväni, niin ei haittaisi yhtään sinusta eroon pääseminen. Itse asiassa mulla onkin sellainen mitään sanomattomaksi muuttunut ystävätär, jonka kanssa yhteydenpito on mulle ollut jo pitkän aikaa aivan yhdentekevää, suhteemme on ns. kuollut pystyyn, ja toisella ei ole mitään annettavaa mulle, joten sama vaikka häntä ei olisi enää olemassakaan. Onnekseni en ole tuon yhden ystävän varassa, vaan mulla on enemmän ystäviä kuin ko. pystyyn kuolleella ystävälläni, ja sen hän itsekkin tietää, että näin on, ja sekös se harmittaakin, kun on saanut huomata, ettei hän olekkaan mulle niin tärkeä ihminen kuin mitä hän itse harhoissaan kuvittelee.

[/quote]

Arvasinkin että nyt joku hyljätty ystävä tässä jaarittelee ja niinhän se olikin. "Ei hän olekaan niin tärkeä ihminen kuin mitä itse harhoissaan kuvittelee." Ei sun ystävälläsi varmaan niitä harhoja ole ollut, vaan sinulla, joka olet häntä ahdistellut. Hyvä että ymmärsit yskän.

Vierailija
25/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:46"]

[/quote]

Arvasinkin että nyt joku hyljätty ystävä tässä jaarittelee ja niinhän se olikin. "Ei hän olekaan niin tärkeä ihminen kuin mitä itse harhoissaan kuvittelee." Ei sun ystävälläsi varmaan niitä harhoja ole ollut, vaan sinulla, joka olet häntä ahdistellut. Hyvä että ymmärsit yskän.

[/quote]Ap:nä kysyn, että mistä luit niin, että olisin ahdistellut ystävääni? Hänhän itse pyysi minua tapaamaan tänään kanssani, en minä. En ole hyljätty, mutta päinvastoin tuo toinen voi kohta ollakin, koska en vaan jaksa tuollaisen ihmisen kanssa olla edes sitä vähääkään tekemisissä.

Vierailija
26/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda puhelinnumero.

Vierailija
27/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelinnumero näkyvillä netissä työni takia, eli se saisi sen kuitenkin selville. Lisäksi asutaan aika lähekkäin. Ap

Vierailija
28/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat hänestä eroon lopullisesti? Sano syy hänelle ja sitten pistät hänen numeronsa estolistalle puhelimen asetuksista. Estää puhelut, viestit. Muilla viestintäsovelluksilla on omat blokkauskeinonsa.

Vierailija
29/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:53"]

[/quote]

Haluan hänestä eroon lopullisesti sen takia, että hän ripustautuu aivan kohtuuttomasti, ja nykyään ahdistun joka ikisestä yhteydenoton yrityksestäkin. Sen lisäksi tiedän, että hän stalkkaa kaikkea minuun vähäänkään littyvää.

Vierailija
30/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vähääkään 5 / Ap

Vierailija
31/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:53"]

[/quote]

[/quote][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:53"]

[/quote]

[/quote]Voi ei kuulostaa tutulta! Onkohan meillä sama tuttu?!

Vierailija
32/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:53"] Miksi haluat hänestä eroon lopullisesti? Sano syy hänelle ja sitten pistät hänen numeronsa estolistalle puhelimen asetuksista. Estää puhelut, viestit. Muilla viestintäsovelluksilla on omat blokkauskeinonsa. [/quote]   Haluan hänestä eroon lopullisesti sen takia, että hän ripustautuu aivan kohtuuttomasti, ja nykyään ahdistun joka ikisestä yhteydenoton yrityksestäkin. Sen lisäksi tiedän, että hän stalkkaa kaikkea minuun vähäänkään littyvää. [/quote][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:53"] Miksi haluat hänestä eroon lopullisesti? Sano syy hänelle ja sitten pistät hänen numeronsa estolistalle puhelimen asetuksista. Estää puhelut, viestit. Muilla viestintäsovelluksilla on omat blokkauskeinonsa. [/quote]   Haluan hänestä eroon lopullisesti sen takia, että hän ripustautuu aivan kohtuuttomasti, ja nykyään ahdistun joka ikisestä yhteydenoton yrityksestäkin. Sen lisäksi tiedän, että hän stalkkaa kaikkea minuun vähäänkään littyvää. [/quote]Voi ei kuulostaa tutulta! Onkohan meillä sama tuttu?!

[/quote]

Otan osaa! En usko, että on sama ihminen, sillä tietääkseni tämä tyyppi ripustautuu vain minuun. Valitettavasti näin, olisi hyvä, että hänenkin huomionsa edes vaikka jakautuisi minun ja jonkun muun kesken. Ap

Vierailija
33/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans vähän samanlainen kaveri. Myöskin on todella itsekäs, taipuvainen valehtelemaan ja meillä ei enää ole mitään yhteistä. Pani mun eksää. Kieltää sen mutta sain eksän serkulta kuulla miten asiat menivät. Kaverilla on myös tapana vähätellä minua ja muita kavereitaan, kun taas uskoo itsellään olevan jokin taivaanlahja kohdella muita miten sattuu.

Vierailija
34/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen kaverisi on ilmeisesti hyvin yksinäinen ihminen.Jos hän löytäisi yhden tosi hyvän ystävän, pääsisit hänestä eroon.

Vierailija
35/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeen esto päälle tai ostat oman puhelin ja numeron siihen, sulla työnumero ilmeisesti käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi