Isoista rinnoista ei ole mitään iloa kuin ennen menkkoja
Muuten roikkuvat raskaina ja löysinä. Ja nyt ei puhuta mistään Deestä vaan Eestä ylös päin.
Kommentit (13)
Jaa, minä en kyllä iloitse kivistävistä rinnoista ja sellaiset nämä omat isot pakkaavat olemaan ennen menkkoja.
No on niistä iloa vähän vähemmän piukeinakin. Silloin mies saa ainakin melkein imettyä molempia nännejä kerralla. Melko mukavaa, kokeilkaa ;)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:47"]
Minulla on E-kuppi, luomut, eikä roiku ollenkaan :D Ei siis yhtään. Jos laitan sormen rintojen alle, niin ei jää jumiin tms ja lyijykynä-testin läpäisen. t. 17v
[/quote]
Joku Changen 60E? Vau miten isot :D
Itselläni on b-rintsut. Noin viikon verran ennen kuukautista ne turpoavat c-kupeiksi.
Teidän miehistä en tiedä mutta täällä mies menee aivan mahottomaksi. Itse en kyllä kauhiasti siedä kosketusta mutta jos mies tykkää niin sallikoon se nautinto hänelle kerran kuussa,,,
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:47"]
Minulla on E-kuppi, luomut, eikä roiku ollenkaan :D Ei siis yhtään. Jos laitan sormen rintojen alle, niin ei jää jumiin tms ja lyijykynä-testin läpäisen. t. 17v
[/quote]
Joku Changen 60E? Vau miten isot :D
[/quote]
Sama tuli mieleen, sillä mulla oli 17-vuotiaana E-kuppi (Changessa parit kirjaimet enemmän) ja jo silloin rinnat painoivat niin paljon, ettei mitään kynätestejä kyllä läpäisty. Ympärys oli 70-75.
Nyt kokoa 80G ja tilanne aivan kauhea. Haluan eroon näistä! Ikää 20 vuotta eli nämä pirulaiset voivat vielä kasvaakin.
Miten menkat vaikuttaa isojen rintojen suuruuteen?
Minulla on E-kuppi, luomut, eikä roiku ollenkaan :D Ei siis yhtään. Jos laitan sormen rintojen alle, niin ei jää jumiin tms ja lyijykynä-testin läpäisen.
t. 17v
No rinnat turpoaa hormonien vaikutuksesta kuukautisten alla ja tyhjenee kuin ilmapallot niiden alettua.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:45"]
Miten menkat vaikuttaa isojen rintojen suuruuteen?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:47"]Minulla on E-kuppi, luomut, eikä roiku ollenkaan :D Ei siis yhtään. Jos laitan sormen rintojen alle, niin ei jää jumiin tms ja lyijykynä-testin läpäisen.
t. 17v
[/quote] älä huoli, odota keski-ikään :)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:47"]
[/quote]
Ihana provo, jolla saadaan meidät 35+ 3+ lasten äidit hepaamaan :)
Mutta muistuu kyllä mieleen miten mielettömän kauniit rinnat mulla oli nuorena. Huoh. T. Se 80G
Vaikka kyllä ne vieläkin kääntää päät vähän ryhdittömimpänäkin
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:47"]Minulla on E-kuppi, luomut, eikä roiku ollenkaan :D Ei siis yhtään. Jos laitan sormen rintojen alle, niin ei jää jumiin tms ja lyijykynä-testin läpäisen.
t. 17v
[/quote] älä huoli, odota keski-ikään :)
[/quote]
Parempi nauttia nyt, kuin vihata pikkutissejään sinne keski-ikään asti :)