Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kaupassa n 7v tytön, jolla oli silmät mustana

Vierailija
22.01.2015 |

Tytön kumpikin silmä oli musta. Siis oli sen näköinen kuin olisi ollut menossa halloween juhliin. Lähempänä näki, että mustelmat olivat aidot. Miten sellaiset saa? Leikkaus? Onnettomuus?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatuu huonosti, juoksee kovaa jotain päin, hampaiden poisto.

Vierailija
2/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on esim. kyyneltiehyeet leikattu (laitettu putket).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ainakin sai, kun juoksi eskarissa vessan oven kahvaan. Onneksi tapahtu siellä, nimittäin joku valopää teki meistä lasun siitä hyvästä.

Vierailija
4/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti nenänjuureen tullut kolaus. Minullakin on ollut, osui tennismaila.

Vierailija
5/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli päiväkodissa, kun coolisti laskin liukumäen seisaaltaan. Neljä kertaa onnistu ja vikalla kerralla lensin naamalleni.

Vierailija
6/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se Touko Tarkki ole vapaana?

Vierailija
7/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskee pulkalla päin puuta... Hammas poikki ja molemmat silmät mustana

Vierailija
8/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:19"]

No meillä ainakin sai, kun juoksi eskarissa vessan oven kahvaan. Onneksi tapahtu siellä, nimittäin joku valopää teki meistä lasun siitä hyvästä.

[/quote]

Tuosta tuli mieleen kun anoppi kaatui verhoja ripustaessaan (oikeasti) ja sai silmän mustaksi tuolin selkänojaan osuttuaan. Arvaatko uskoiko moni "verhoja ripustin ja kompastuin..." Voi appiparkaa, aika monet vihaiset katseet sai osakseen.

Vierailija
9/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löin pään puiseen sängyn reunaan ja sain mustan silmän siitä.

Vierailija
10/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nenä murtuu voi molemmat silmät mustua.

Vierailija
11/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten aikuisena voinut kysyä lapselta? Ehkä lapsella oli/on oikeasti hätä. Outoa että aikuisetkaan ei enää uskalla/viitsi puuttua vastaaviin tilanteisiin.

Vierailija
12/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta minä näin Prismassa ehkä noin 6-8 viikon ikäisen vauvan jolla silmät mustina. Oli kyllä järkyttävä näky siinä turvakaukalossa nukkuessaan. Tästä on aikaa reilut pari viikkoa, mietin vieläkin että mitäköhän sille pikkuiselle oli tapahtunut.

Vierailija
13/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain mustan silmän kun seksiä harrastaessa osuin _omalla_ polvellani silmään! Perskutti, pitikin sattua :D

Vierailija
14/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:31"]

No mutta minä näin Prismassa ehkä noin 6-8 viikon ikäisen vauvan jolla silmät mustina. Oli kyllä järkyttävä näky siinä turvakaukalossa nukkuessaan. Tästä on aikaa reilut pari viikkoa, mietin vieläkin että mitäköhän sille pikkuiselle oli tapahtunut.

[/quote]

Syntynyt.

Vierailija
15/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän taaperolle tuli klassinen musta silmä kun isosisko vahingossa tönäisi sängystä alas. Kyllä porukka hiukan tuijotteli kun kuljimme ulkona.

Vierailija
16/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmahampaiden lähtö voi laittaa silmät mustiksi. meillä myös 1-vuotiaalla oli hailakat panda-silmät kun kulmurit puhkesivat.

Vierailija
17/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:29"]Et sitten aikuisena voinut kysyä lapselta? Ehkä lapsella oli/on oikeasti hätä. Outoa että aikuisetkaan ei enää uskalla/viitsi puuttua vastaaviin tilanteisiin.
[/quote]

Oli äitinsä kanssa kaupassa, eikä selvästikään ollut mikään hätänä. Mustelmatkaan eivät olleet ihan tuoreita. Täällä kehtaan kysyä, mutta enhän minä luonnossa halua esiintyä uteliaana kyylänä.

T.ap

Vierailija
18/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Meillä tapahtui samalla tavalla mutta valitettavasti kotona.  Koulusta oli sitten tehty lasu-ilmo kun meillä pahoinpidellään lapsia.

Noh, lastensuojelu kävi meillä ja poika vielä näytti miten kahva oli naamaan osunut. Uskoivat ja asia jäi sitten siihen. Mutta kyllä ärsytti  silti.

Vierailija
19/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mun vanhemmat muistelee näin 20 vuotta myöhemminkin sitä, kun kolautin ekaluokkalaisena silmäni kunnolla peilikaapin kulmaan. Tuli kuulemma ihan järkyttävän pahaa silmää ja kuului supinaa selän takana julkisilla paikoilla, kun mulla oli silmä ihan kunnolla turvonnut ja mustana. Lasua ei kukaan kuitenkaan tehnyt. Se siitä olisi vielä puuttunut. (Etenkin kun tämä sattui ihan kotona.)

Vierailija
20/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:31"]

Itse sain mustan silmän kun seksiä harrastaessa osuin _omalla_ polvellani silmään! Perskutti, pitikin sattua :D

[/quote] ööö miten onnistuit ;) aika notkea tapaus oot