Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette saanut tänään mieheltänne lahjaksi?

Vierailija
14.02.2015 |

Oletko saanut lahjoja/kukkia mieheltäsi tänään ystävänpäivänä?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö sain lahjaksi? Hmm... mies lähti eilen baariin ja sille tielle jäi. Kännissä tosin soitteli aamuyöllä ja horisi jotakin, käskin mennä jonnekin muualle yöksi koska oli luvannut että juo kerrankin kohtuudella. Mutta ei... Tänään oli siis tarkoitus mennä koko porukka yhdessä syömään (lapset myös) mutta mies varmaan jatkaa juomista eikä ilmaannu edes paikalle.

Vierailija
82/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauniin kukkakimpun ja pidennetty viikonloppureissu keväämmälle Lappiin. On se ihana:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia ja suklaata sain etukäteen jo eilen.

Täytyy mainita, että olin erikseen toivonut niitä, eli oma-aloitteisesta muistamisesta ei ollut kyse ;)

Vierailija
84/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:16"]En ole saanut eikä ole pelkoa että saisikaan. Hyvä jos synttärit muistaa. Silloinkin kysyy aina että haittaako jos en osta lahjaa. No jotain pientä se on kuitenkin aina ostanut, esim suklaapatukan. [/quote] Voi vittu aloin itkee kun luin oman kommenttini :'(

[/quote]

Huoh. Tiedän tunteen :(. Ei tule huomioimaan mua mitenkään erikoisesti kuin korkeintaan sanomalla "hyvää ystävänpäivää". Tuolla se vieläkin nukkuu, vaikka kello on kohta yksi.

[/quote]Meillä mies ei varmaan edes tiedä että on ystävänpäivä. En kyllä minäkään miestä mitenkään muista joten tasoissa ollaan;)

Vierailija
85/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:01"]

Mitäkö sain lahjaksi? Hmm... mies lähti eilen baariin ja sille tielle jäi. Kännissä tosin soitteli aamuyöllä ja horisi jotakin, käskin mennä jonnekin muualle yöksi koska oli luvannut että juo kerrankin kohtuudella. Mutta ei... Tänään oli siis tarkoitus mennä koko porukka yhdessä syömään (lapset myös) mutta mies varmaan jatkaa juomista eikä ilmaannu edes paikalle.

[/quote]

Ukko pihalle. Lapsille parempi olla ilman tuollaista isää.

Vierailija
86/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaan

Vierailija
87/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:09"]

Oletko saanut lahjoja/kukkia mieheltäsi tänään ystävänpäivänä?

[/quote]

Siinä taas yks loinen!

[/quote]Ei tarvitse olla loinen, vaikka mies joskus kukkia tuokin. Taitaa vaan sinua harmittaa kun ei ole ketään jolle kukkia ystävänpäivänä voisit antaa. Minä ostan miehelle kaikki ruuat, onkohan se loinen? Kukkia tai lahjoja se ei minulle osta joten minä en onneksi ole loinen.

Vierailija
88/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:44"]

Olen mies enkä ole koskaan saanut mitään naiselta ystävänpäivänä. Miksi?

[/quote]Minä olen nainen, enkä ole koskaan saanut mitään mieheltä ystävänpäivänä. MIksi?

Vierailija
89/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kupin kahvia sänkyyn, tai siis yöpöydälle (kuten aina viikonloppuaamuina) ja Chanelin Chance -hajuvettä.

Lapselta sain hänen askartelemansa ihastuttavan ystävänpäiväkortin. ♥ 

Vierailija
90/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusuja, suklaata, aamiaisen teki ja paketin jossa oli musta alusvaatekorsetti ... Wau.  

Taitaa tänään miehellä olla PJ päivä.. 

Vierailija
91/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:44"]

Olen mies enkä ole koskaan saanut mitään naiselta ystävänpäivänä. Miksi?

[/quote]

ööö... ehkä sulla ei ole omaa naista? Eikä muutenkaan kaikki naiset hömpötä jotain typerää ystävänpäivää, miehen kanssa, ystävät ovat yleensä toisia naisia, ei oma mies, vaikka käytännössä mieskin on ystävä, mutta kun on paljon enemmän kun on puoliso, ja puolison kanssa on ihan eri juhlapäivät.

[/quote]

On ollut viisi eri tyttöystävää. Minä olen maksanut, nainen ei. Naisista 60 % on ollut parempituloisia kuin minä. Eli miksi?

[/quote]

Siis mitä sinä olet maksanut? Kumpi on tehnyt enemmän kotitöitä? Mites hääpäivät ja syntymäpäivät? Onko sulle tullut lahjoja? Vai oletko edes naimisissa?

Vierailija
92/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:40"] En mitään. Taaskaan. Kuten en myöskään joulu, tai synttärilahjaksi. Yhdessä ollaan oltu 3v, minulle jää kuussa ~70e kaikkeen ylimääräiseen, poikaystävälle ~400e ja olen silti ostanut aina tälle lahjat. Osti toi pari kk sitten _mun_ parhaalle kaverille (poikaystävä on tuntenut mun kaverin ~2v, minä 10v) 300e piirtopöydän synttärilahjaks, ei siinä... t. 18v [/quote] Taitaa olla se toinen sen tyttöystävä etkä sinä... [/quote] A. Mun kaveri on lesbo. B. Mun kaveri on ollut itsekkin jo useamman vuoden suhteessa tyttöystävänsä, nykyisen avovaimonsa kanssa. C. Mun kaveria häiritsee miten kiinni mun poikaystävä on siinä, ei haluaisi lahjoja tai mitään, mutta poikaystävä ostaa ne silti. t. 18v

[/quote]

Tuohan on vielä omituisempaa! Poikaystäväsi on rakastunut lesboon!

Vierailija
93/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjan jo eilen. Käytiin katsomassa The Addams Family musikaali kaupunginteatterissa ja syömässä. Mies vaan yhtäkkiä soitti, että pistä jotain kivaa päälle hän tulee viideltä kotiin, vaihtaa vaatteet ja lähdetään heti eikä kertonut että minne.

Vierailija
94/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolme ruusua.

Sanoin miehelleni viikolla, että haluan kukkia esim. lähikaupasta (ne valmiit kimput tai tulppaanit ovat minusta ihania ja kestäviä, vaikka ovatkin halpoja) ja sydämen muotoisen suklaarasian. Eli jotain pientä ja vähän kliseistä, mihin ei mene paljoa rahaa. En ole nimittäin koskaan saanut mitään sellaista.

No, hän luonnollisesti unohti toiveeni tai ei kuunnellut ja toi ruusut. Onhan sekin tietenkin jotain. Itse ostin hänelle monen kymmenen euron kauluspaidan.

Vierailija
95/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kukkakimpun eilen :) ihme kyllä!