Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette saanut tänään mieheltänne lahjaksi?

Vierailija
14.02.2015 |

Oletko saanut lahjoja/kukkia mieheltäsi tänään ystävänpäivänä?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:40"] En mitään. Taaskaan. Kuten en myöskään joulu, tai synttärilahjaksi. Yhdessä ollaan oltu 3v, minulle jää kuussa ~70e kaikkeen ylimääräiseen, poikaystävälle ~400e ja olen silti ostanut aina tälle lahjat. Osti toi pari kk sitten _mun_ parhaalle kaverille (poikaystävä on tuntenut mun kaverin ~2v, minä 10v) 300e piirtopöydän synttärilahjaks, ei siinä... t. 18v [/quote] Taitaa olla se toinen sen tyttöystävä etkä sinä... [/quote] A. Mun kaveri on lesbo. B. Mun kaveri on ollut itsekkin jo useamman vuoden suhteessa tyttöystävänsä, nykyisen avovaimonsa kanssa. C. Mun kaveria häiritsee miten kiinni mun poikaystävä on siinä, ei haluaisi lahjoja tai mitään, mutta poikaystävä ostaa ne silti. t. 18v

[/quote]

Tuohan on vielä omituisempaa! Poikaystäväsi on rakastunut lesboon!
[/quote]

Ei usko tämän olevan lesbo, koska mun kaveri seurusteli joskus yläasteella pari viikkoa pojan kanssa. t. 18v

Vierailija
22/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään vielä, enkä tule kyllä mitään saamaankaan. En tänäkään vuonna ja tuskin tulevaisuudessakaan. Neljän vuoden aikana on yhden syntymäpäivälahjan ostanut, senkin jälkikäteen kun oli syntymäpäiväni kokonaan unohtanut ja silloin kavereiden kanssa viikon ryyppäämässä.

Viime jouluksi lupaili jo marraskuun puolella jotain kauan toivomaani lahjaa ja lapsenomaisella innolla ensin mietin pääni puhki mitähän muka olen kauan toivonut niin että mieskin siitä jotain tietäisi ja tulin tulokseen, jotta kihlatko sieltä olisi tulossa! Ei tullut. Eikä tullut Willow Treen -patsasta, jonka olen ihan kaupassa miehelle joskus näyttänyt hyvänä lahjavinkkinä. Ei tullut edes hyvän joulun -toivotusta. Illalla kun en voinut enää pettymystä hillitä vaan pillahdin itkuun, mies oli aivan ihmeissään että miten niin lahjatta jättänyt "saithan sä seksiä". Joo, valitettavasti en seksiä laske kyllä millään sorttia lahjaksi, sillä meillä se on muutenkin päivittäistä eikä siis mitenkään harvinaista herkkua.

Yhtenä ystävänpäivänä mies lähti viikonlopuksi kavereidensa kanssa ryyppäämään jättäen minut yksin kotiin. Kaikki ystäväni siis viettivät ja viettävät edelleen ystävänpäivän enemmän tai vähemmän romanttisilla tavoilla kumppaniensa kanssa joten vaihtoehtoja minulle ei juuri jäänyt. Selityksenä sain mieheltä "ethän sä oo mun ystävä, vietän ystävänpäivän mun ystävien kaa". Jostain kummallisesta syystä tuon kuuleminen satutti, kuvittelin jollain tasolla olevani tyttöYSTÄVÄ, mutta avovaimo ei siihen kategoriaan siis kuulu.

Heh, täksi päiväksi olin itse suunnitellut tavallista prameammat kotiruuat alku- ja jälkiruokieen, yhteistä änärin peluuta (mies on minua jo pidemmän aikaan koittanut saada kanssaan pelaamaan), iltasella kylmää kaljaa ja kuuma sauna, selkä-hartiahierontaa ja 'aikuistenkivaa'. Ja toki kaikkea muuta mukavaa yhteistä tekemistä mitä sitten päivän mittaan olisi mieleen tullut. Fiilikset moiseen 'hemmotteluun' kaikkosivat eilen illalla, miehen kaljotellessa. Tänään siis heräsi vasta kahdelta krapulassa, ihmetteli miksi olen kiukkuisena ja meni pelaamaan pleikkaria. Jos tästä suhteesta joskus erotaan, niin seuraavaksi mieheksi kelpuutan vain ja ainoastaan absolutistin, sen verran nyt on alkanut pidemmällä aikavälillä avokin järjestelmällinen juhlapäivinä krapuloiminen/juominen ärsyttämään. Onneksi niitä juhlapäiviä ei enempää ole ja juominenkaan ei joka viikkoista!

Tiedän varsin hyvin, että teksti saattaa kuulostaa katkeralta mutta myönnänkin, että tässä on vuosien mittaan vähän kateutta herännyt pariskuntia kohtaan, joissa siis mies onnittelee, huomioi, lahjoo ja hemmottelee naistaan erinäisinä juhlapäivinä. Joskus jopa ihan ilman juhlapäiviä! En kyllä muutama vuosi sitten olisi ikinä uskonut, että tuollaisten puute voisi niin isoksi mielipahaksi kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kännykällä kuvan termosmukista, jonka halusin. Oikea väri oli jo loppunut, mutta valitsi ehkä paremman, hänellä on parempi maku kuin mulla. Lisäksi piilotti suklaata kirjahyllyyn koska tiesi että alan mököttää. On kavereidensa kanssa juhlimassa tänään...

Vierailija
24/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä poissa kotoa mutta lähetti kuitenkin kukkakimpun. Ilostuin.

Vierailija
25/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän halauksen ja suudelman, toivotti myös hyvää ystävänpäivää. Minulle riittää nuo.

Vierailija
26/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:56"]

Pitkän halauksen ja suudelman, toivotti myös hyvää ystävänpäivää. Minulle riittää nuo.

[/quote]

Näin. 

Kumpikaan meistä ei ole materian perään, en halua kukkia tai muitakaan lahjoja. Mulle riittää toisen läsnäolo. 

Vierailija
27/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulppaaneja sain <3

Vierailija
28/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susu-pussin, tuplapatukoita kaksi ja söpön hiirulaiskortin! Itse ostin riisikeittimen, koska on puhunut siitä lähes taukoamatta pari viikkoa! Niin ja tänään saan kuulemma jalkojen hieronnan. Onneksi ei ostanu kukkia, koska ei vaan muista mistä kukista pidän ja ottaa varmaan aina sen ensimmäisen joka on esillä!

Vierailija
29/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, en perusta näistä hömpötyksistä.

Vierailija
30/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin muilla eli emme juurikaan lahjo toisiamme, läsnäolo ja toisen perushuomioiminen riittää. Kupin kahvia sain sänkyyn. :)

Sattumalta tänä viikonloppuna vietämme kyllä harvinaisen kivaa ystävänpäivää, sillä lähdemme parin ystäväpariskunnan kanssa vuokraamallemme mökille vuoristoon (emme asu Suomessa) viikonloppuun kuuluu siis hyvää seuraa, lautapelejä, takkatuli ja paljon lunta.

Vierailija
31/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvapaan viikonlopun.

Vierailija
32/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sit suosittelisin teille naisille, että ihan yhtälailla muistatte miehiänne jos itsekin kaipaatte muistamista. Jokseenkin huvittavaa, kun naiset ystävänpäivänä ja vuosipäivänä kilahtelevat kun mies ei anna lahjaa, vaikka eivät itsekään osta miehelle mitään. Miksi se lahjominen on aina miehen vastuulla?

Vierailija
33/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kuten en muutoinkaan, oli sitten hääpäivä, synttärit tai joulu.  Koska homma oli aina niin yksipuolista niin lopetin itsekin lahjomisen jo pari vuotta sitten. Mitäs sitä turhaan pahoittamaan omaa mieltä.

Vierailija
34/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, miksi vain miesten pitäisi naisilleen hankkia lahjoja? Eikö naisten pitäisi yhtä lailla antaa lahjoja miehelleen? Minusta on typerää odottaa lahjoja kumppaniltaan, jos ei itse ole hankkinut lahjaa. Ja sitten jos mies ei tajua ostaa kukkia/suklaata, alkaa kuukauden mykkäkoulu ja pihtaaminen.

Lahjojen antamisen sijaan voisi käydä vaikka yhdessä kahvilla tai syömässä.

Vierailija
35/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:10"]

Öööö, miksi vain miesten pitäisi naisilleen hankkia lahjoja? Eikö naisten pitäisi yhtä lailla antaa lahjoja miehelleen? Minusta on typerää odottaa lahjoja kumppaniltaan, jos ei itse ole hankkinut lahjaa. Ja sitten jos mies ei tajua ostaa kukkia/suklaata, alkaa kuukauden mykkäkoulu ja pihtaaminen.

Lahjojen antamisen sijaan voisi käydä vaikka yhdessä kahvilla tai syömässä.

[/quote]

Olin justiinsa tulossa sanomaan samaa. Eli mitäs ketjun naiset ovat miehelleen ostaneet lahjaksi tänään??? Turha itkeä, kun ja jos mies ei ole muistanut, jos ette ole itsekään mitään hankkineet. Kyllä pitää olla molemminpuolista muistamista.

Vierailija
36/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, vaikka tietää että olen laihiksella.... 

Vierailija
37/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möksötin aamulla miehelleni ettei edes kukkia ole tuotu. Siinä se vaan puhisi itsekseen, ei ole tapana pahemmin mulle lahjoja kantaa, mutta muuten saan melkein kaikki mitä mieli tekee. 

Vierailija
38/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:25"]

Möksötin aamulla miehelleni ettei edes kukkia ole tuotu. Siinä se vaan puhisi itsekseen, ei ole tapana pahemmin mulle lahjoja kantaa, mutta muuten saan melkein kaikki mitä mieli tekee. 

[/quote]

Annoitko sä miehelle kukkia tai muun lahjan? Muuten on ihan turha möksöttää.

Vierailija
39/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalasänkyyn ja kihlasormukset :) ...

Vierailija
40/95 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulimen :D