Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys thaihieronnasta

Vierailija
15.03.2015 |

Onko nuo Suomessa olevat thaihierontapaikat yleisiä ihmiskaupan pesiä ja bordelleja vai voiko niissä naisihminen ihan vaan käydä hieronnassa? Minkä hintaista ne on suhteessa muihin hierontapaikkoihin? Olen ulkomailla monesti käynyt thaihieronnassa ja ovat olleet todella taitavia hieromaan. Suomessa en tiedä ketään, kuka kävisi noissa paikoissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran kysymässä yhdestä hierontapaikasta, joka mainosti hierontojen hintoja ja "kylpylähoitoja". Vanha kauppahuoneisto. Etuosan vanhanaikaisella korkeaselkäisellä nahkasohvalla pötkötteli iltapäivänokosilla yksi hierojattarista, joku 50 v paksu rouva. Taka osa oli erilaisilla sängynpeitoilla ja eripari verhoilla erotettu hierontaloosheihin. Sisällä ilma oli tunkkaista, haisi thaikkuruualta ja jollekin ilmanraikastajaille ja jollekin muulle.

Hintaa sanoi paksu mamma että 25 euroa 30 minuttia. 

En sitten mennyt todellakaan. Pidän thaihieronnasta itsekin mutta ei sitä täältä suomesta mistään saa.

Vierailija
2/5 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 20v tiukassa kunnossa niin annan hierontaa ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt "ennakkoluulottomasti" kerran thaihieronnassa. Tiedän, että voi olla voimakastakin käsittelyä ja pidänkin sellaisesta, mutta huh, tämä oli pahoipitelyä. Liekkö minulla ollut vain huono tuuri, mutta nainen (n 30v) oli todella epäystävällinen ja töykeä eli ei sellainen, mitä kokemuksia on ollut yleisesti thaimaalaisista eli ovat yleensä ystävällisiä jne. Kävin maate ja pyysin, että voisiko hän keskittyä enempi niskahartioihin ja selkään. Kävi todella nopeasti niskahartiat ja selän läpi, pyysi töykeästi kääntymään ja nopeasti kädet läpikäytyään, alkoi painamaan nivusia niin kovaa, että aloin huutamaan kivusta. Sanoi vaan että tässä on niin iso lihas, se täytyy käydä läpi. Lihas? Vähän hellitti, kävi reisiä samalla läpi ja palasi aina vaan nivustaipeeseen. Meinasin nousta pois, mutta olin niin hölmö, että jäin. Olin ihan mustelmilla pari vikkoa hieronnan jälkeen nivusistani. Kun maksoin hieronnan ja menin ulos, soitin ystävälleni ja kerroin, että minua ei ole koskaan pahoinpidelty, mutta nyt tuntuu, että on. Ja paikka siis; epäsiisti. Kun kävin vessassa, samassa yhteydessä oli "keittiö", jossa oli tarjoiluastiolla valmiiksi laistettu n 10 kpl "virvoitusjuomia".... Ja tämä on siis todellakin totta! Varmaan myös ääripää, mitä voi olla. Toivottavasti on myös hyviä kokemuksia myös Suomessa

Vierailija
4/5 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 15:54"]

Olen käynyt "ennakkoluulottomasti" kerran thaihieronnassa. Tiedän, että voi olla voimakastakin käsittelyä ja pidänkin sellaisesta, mutta huh, tämä oli pahoipitelyä. Liekkö minulla ollut vain huono tuuri, mutta nainen (n 30v) oli todella epäystävällinen ja töykeä eli ei sellainen, mitä kokemuksia on ollut yleisesti thaimaalaisista eli ovat yleensä ystävällisiä jne. Kävin maate ja pyysin, että voisiko hän keskittyä enempi niskahartioihin ja selkään. Kävi todella nopeasti niskahartiat ja selän läpi, pyysi töykeästi kääntymään ja nopeasti kädet läpikäytyään, alkoi painamaan nivusia niin kovaa, että aloin huutamaan kivusta. Sanoi vaan että tässä on niin iso lihas, se täytyy käydä läpi. Lihas? Vähän hellitti, kävi reisiä samalla läpi ja palasi aina vaan nivustaipeeseen. Meinasin nousta pois, mutta olin niin hölmö, että jäin. Olin ihan mustelmilla pari vikkoa hieronnan jälkeen nivusistani. Kun maksoin hieronnan ja menin ulos, soitin ystävälleni ja kerroin, että minua ei ole koskaan pahoinpidelty, mutta nyt tuntuu, että on. Ja paikka siis; epäsiisti. Kun kävin vessassa, samassa yhteydessä oli "keittiö", jossa oli tarjoiluastiolla valmiiksi laistettu n 10 kpl "virvoitusjuomia".... Ja tämä on siis todellakin totta! Varmaan myös ääripää, mitä voi olla. Toivottavasti on myös hyviä kokemuksia myös Suomessa

[/quote]

Missä päin tämmönen paikka oli? Mitä maksoi "pahoinpitely"?

Vierailija
5/5 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 15:54"]

[/quote]

Missä päin tämmönen paikka oli? Mitä maksoi "pahoinpitely"?

[/quote]

En muista enää tarkaa hintaa,pari vuotta aikaa, olisiko ollut 30 euroa 45 minuuttia. Paikka on pohjois- Helsingissä eräässä lähiössä, päätelkää siitä