Mitä olette saanut tänään mieheltänne lahjaksi?
Oletko saanut lahjoja/kukkia mieheltäsi tänään ystävänpäivänä?
Kommentit (95)
En, viikko sitten oli 11. hääpäivä, enkä saanut silloinkaan, se oli vähän pettymys. Tämä ystävänpäivä on turhaa amerikkalaista hömppää. En saanut ystäviltä kortteja, en tosin lähettänytkään yhtään.
Mies ostaa mulle synttärinä aina kukkia ja lahjan, jouluna lahjan ja äitienpäivänä kukkia, se on siinä, ja sekin on vuosien opiskelun tulos että mitä pitäisi ostaa, kukkia osaa jo ostaa aika hyvin, jouluna sain taas samaa hajuvettä mitä mulla on jo monta pulloa käyttömättömänä, joskus 10 vuotta sitten sanoin että haluaisin sitä hajuvettä, sekin pullo on vielä lähes täynnä, nykyään en juuri koskaan käytä hajuvettä, ja siihen hajuveteen kyllästyin jo ekan pullon aikana, joku muu vois olla ihan kiva, mutta ei tuota samaa. Ja miehelle olin jopa kirjakaupan lehdestä näyttänyt mitä kirjoja haluaisin joululahjaksi.
Kukkia kuten joka lauantai näin talviaikaan:) On meidän hääpäivä ja mennään vaan ulos syömään, ei ole tarvetta lahjoa puolin eikä toisin:D
En ole saanut, enkä usko että saankaan mitään. Mies on töissä mahdollisesti iltaan asti, itse ajattelin tehdä ruuan ja ostaa jotkut leivokset meille. Mies on tuhlannut joulu- ja synttärilahjoihini niin paljon, etten haluaisikaan häneltä muuta kuin haleja sohvalla.
En mitään. Taaskaan. Kuten en myöskään joulu, tai synttärilahjaksi. Yhdessä ollaan oltu 3v, minulle jää kuussa ~70e kaikkeen ylimääräiseen, poikaystävälle ~400e ja olen silti ostanut aina tälle lahjat. Osti toi pari kk sitten _mun_ parhaalle kaverille (poikaystävä on tuntenut mun kaverin ~2v, minä 10v) 300e piirtopöydän synttärilahjaks, ei siinä...
t. 18v
meillä ei ole tapana enää ostella lahjoja mies niin pihiksi tullut , että en minäkään osta enää mitään. Osti minun synttäriksi jotain arpoja halusikin itse raaputtaa, onneksi ei tullut mitän voittoja.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:16"]En ole saanut eikä ole pelkoa että saisikaan. Hyvä jos synttärit muistaa. Silloinkin kysyy aina että haittaako jos en osta lahjaa. No jotain pientä se on kuitenkin aina ostanut, esim suklaapatukan. [/quote] Voi vittu aloin itkee kun luin oman kommenttini :'(
[/quote]
Huoh. Tiedän tunteen :(. Ei tule huomioimaan mua mitenkään erikoisesti kuin korkeintaan sanomalla "hyvää ystävänpäivää". Tuolla se vieläkin nukkuu, vaikka kello on kohta yksi.
Olen mies enkä ole koskaan saanut mitään naiselta ystävänpäivänä. Miksi?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:26"]
En, viikko sitten oli 11. hääpäivä, enkä saanut silloinkaan, se oli vähän pettymys. Tämä ystävänpäivä on turhaa amerikkalaista hömppää. En saanut ystäviltä kortteja, en tosin lähettänytkään yhtään.
Mies ostaa mulle synttärinä aina kukkia ja lahjan, jouluna lahjan ja äitienpäivänä kukkia, se on siinä, ja sekin on vuosien opiskelun tulos että mitä pitäisi ostaa, kukkia osaa jo ostaa aika hyvin, jouluna sain taas samaa hajuvettä mitä mulla on jo monta pulloa käyttömättömänä, joskus 10 vuotta sitten sanoin että haluaisin sitä hajuvettä, sekin pullo on vielä lähes täynnä, nykyään en juuri koskaan käytä hajuvettä, ja siihen hajuveteen kyllästyin jo ekan pullon aikana, joku muu vois olla ihan kiva, mutta ei tuota samaa. Ja miehelle olin jopa kirjakaupan lehdestä näyttänyt mitä kirjoja haluaisin joululahjaksi.
[/quote]
Ai niin, eilen oli siivonnut kun olin töissä, mies on sairaslomalla ja lapset on luonnollisesti myös poissa päiväkodista sinä aikana. Huomasin heti kun tulin kotiin että lattia kiilteli, ja oli siistimmän näköistä. Minä menen tänään ravintolaan syömään, mies on kotona lasten kanssa, mulla on viikonlopun töinä kaupassa käynti, ruuan laitto ja pyykkäys, lasten lakanat pitäisi myös vaihtaa. Tosin näillä asioilla ei ole mitään tekemistä ystävänpäivän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:40"]
En mitään. Taaskaan. Kuten en myöskään joulu, tai synttärilahjaksi. Yhdessä ollaan oltu 3v, minulle jää kuussa ~70e kaikkeen ylimääräiseen, poikaystävälle ~400e ja olen silti ostanut aina tälle lahjat. Osti toi pari kk sitten _mun_ parhaalle kaverille (poikaystävä on tuntenut mun kaverin ~2v, minä 10v) 300e piirtopöydän synttärilahjaks, ei siinä... t. 18v
[/quote]
Taitaa olla se toinen sen tyttöystävä etkä sinä...
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:09"]
Oletko saanut lahjoja/kukkia mieheltäsi tänään ystävänpäivänä?
[/quote]
Siinä taas yks loinen!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:44"]
[/quote]
ööö... ehkä sulla ei ole omaa naista? Eikä muutenkaan kaikki naiset hömpötä jotain typerää ystävänpäivää, miehen kanssa, ystävät ovat yleensä toisia naisia, ei oma mies, vaikka käytännössä mieskin on ystävä, mutta kun on paljon enemmän kun on puoliso, ja puolison kanssa on ihan eri juhlapäivät.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:44"]
[/quote]
ööö... ehkä sulla ei ole omaa naista? Eikä muutenkaan kaikki naiset hömpötä jotain typerää ystävänpäivää, miehen kanssa, ystävät ovat yleensä toisia naisia, ei oma mies, vaikka käytännössä mieskin on ystävä, mutta kun on paljon enemmän kun on puoliso, ja puolison kanssa on ihan eri juhlapäivät.
[/quote]
On ollut viisi eri tyttöystävää. Minä olen maksanut, nainen ei. Naisista 60 % on ollut parempituloisia kuin minä. Eli miksi?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:44"]Olen mies enkä ole koskaan saanut mitään naiselta ystävänpäivänä. Miksi?
[/quote]
Mä oon kyllä samaa mieltä, miksi naisia pitäs hemmotella ja lahjoa mutta miestä ei tartte huomioida kuin korkeintaan säälipillulla?
Mulla ei ole kuin yksi mies, siltä sain kukkia ja suklaata.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:16"]En ole saanut eikä ole pelkoa että saisikaan. Hyvä jos synttärit muistaa. Silloinkin kysyy aina että haittaako jos en osta lahjaa. No jotain pientä se on kuitenkin aina ostanut, esim suklaapatukan. [/quote] Voi vittu aloin itkee kun luin oman kommenttini :'(
[/quote]
No hei, miehesi huomioi sinua ostamalla sen suklaan, vaikka ilmeisesti vastaat, ettei haittaa. Sehän jos joku on hieno asia!...onko se lahjan hinnasta kiinni, se välittäminen?
Sain näköjään omaa aikaa kun toinen lähti salille. Nautitaan siitä sitten. Pyysin aamulla keittämään kahvia mutta ei puhettakaan, taisi olla liikaa vaadittu. Onneksi jätin itsekin lahjan ostamatta.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:40"]
En mitään. Taaskaan. Kuten en myöskään joulu, tai synttärilahjaksi. Yhdessä ollaan oltu 3v, minulle jää kuussa ~70e kaikkeen ylimääräiseen, poikaystävälle ~400e ja olen silti ostanut aina tälle lahjat. Osti toi pari kk sitten _mun_ parhaalle kaverille (poikaystävä on tuntenut mun kaverin ~2v, minä 10v) 300e piirtopöydän synttärilahjaks, ei siinä... t. 18v
[/quote]
Taitaa olla se toinen sen tyttöystävä etkä sinä...
[/quote]
A. Mun kaveri on lesbo. B. Mun kaveri on ollut itsekkin jo useamman vuoden suhteessa tyttöystävänsä, nykyisen avovaimonsa kanssa. C. Mun kaveria häiritsee miten kiinni mun poikaystävä on siinä, ei haluaisi lahjoja tai mitään, mutta poikaystävä ostaa ne silti.
t. 18v
Sain tulppaaneja ja lempikarkkeja