Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko BB Mira oikeesti BI?

Vierailija
11.09.2006 |


Uskotko?



Minä en.



Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se edes puhunut siitä sen Arin tunnustuksen jälkeen? Jos se tunsi olonsa vaivautuneeksi ja yritti vain keventää tilannetta.

Vierailija
2/2 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli että on bi jos pystyy edes ajattelemaan, että voisi olla samaa sukupuolta olevan kanssa silleen. Kyllä mäkin pystyn ajattelemaan niin, vaikka en pystyisi toteuttamaan. En silti pidä itseäni binä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla