Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ominaisuuksistasi luulet että ihmiset muistavat sinut?

Vierailija
13.02.2015 |

Eli jos sinun pitäisi kuvailla millainen olet muiden silmissä ja mistä ihmiset sinut erityisesti muistavat? Eli millaisen kuvan olet jättänyt muille ihmisille itsestäsi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:53"]

Jännää, mutta minua ei yleensä kukaan muista. Vanhat tutut katsovat lävitseni, kun kävellään vastaan kaupungilla. Tuoreemmat tutut saattavat jonkin aikaa muistaa moikata, jos ollaan oltu enemmän tekemisissä. Satunnaisesti tavatut tuoreet tuttavuudet, joiden kanssa ollaan puhuttu vain lyhyesti, eivät muista minua ollenkaan. Exät ja sukulaiset toivottavasti muistavat minut.

En tiedä mistä tämä johtuu. Onko ulkonäköni niin tavallinen, ettei mikään piirre jää mieleen. Onko luonteeni tai käytökseni niin mitäänsanomatonta. Enkö koskaa onnistu sanomaan mitään mielenkiintoista, en tiedä.

Toisaalta on tosi kivaa, kun ei tarvitse jäädä juttelemaan kuulumisia aina kun joku vanha tuttu tulee vastaan. Se hyöty tästä mitäänsanomattomuudesta on. Mutta vähän surulliseksi se kuitenkin tekee, kun niin harvalle olen merkityksellinen.

[/quote]

Minä luulen että naamani muistetaan, jostain syystä vanhat opettajat ja sen sellaiset, lapsuuden naapurit jne. tuntevat jopa parinkymmenen vuoden päästä, ja joskus olen kuullut että olen niin isäni näköinen, että osa siksikin.

Joskus tuntuu että joku katsoo sillä tavalla että ilmeisesti tuntee ulkonnäöltä.

Sitten on sellaisiakin tuttuja jotka itse tuntee paremmin, ja olen yrittänyt vastaantullessa ilmehtiä ja sanoa jotain, mutta jotenkin ovat kuin eivät näkisi tai kuulisi mitään, menevät vain ohitse itsekseen vienosti hymyillen.

4

Vierailija
22/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En hymyile kovin paljon.
- Olen hyvin hoikka.

Siinä se varmaan oli. En ole kovin muistettava, koska olen aina hiljaa sivussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:32"]

Varmaankin "hullu" tai jotain korkeintaan. En usko että olen jättänyt minkäänlaisia jälkiä, eikä minua taida muistaa kukaan.

[/quote]

Täytyyhän jokaisesta ihmisestä joku kuva jäädä? Joten kai sinulla joku "ominaisuus" on mistä tulet helpoiten mieleen? Vaikka sitten se hiljainen ja omissa oloissaan viihtyvä? :)

[/quote] No minulla ei esim. ole yhtään kaveria, ystävää tai tuttavaa, eikä minua ole facebookissakaan juuri kukaan muistanut pyydellä kaveriksi, veikkaan ettei kukaan muista minun edes olleen olemassa, exiä lukuun ottamatta, he varmaankin pitävät hulluna ja veemäisenä akkana. En koe olevani hirveän hiljainenkaan.

[/quote]

Kai sinulla on joku menneisyys ja yhteisöt joihin olet joskus kuulunut? :O esim. työpaikka, koulun luokat yms. Ei se tarkoita ettet herätä mitään muistoa ihmisissä jos olet ollut ns. näkymätön. Kyllä aina jokin jälki ihmisisitä jää. Minä ainakin muistan jokaisen ihmisen kouluajoiltani lähtien joka edes kävi samaa koulua!

[/quote]

En tosiaan oikein usko. Eipä ole tosiaan fb:ssä ilmestynyt yhtään sellaista ihmistä kyselemään kuulumisia, eikä niissä yhteisöissä ollessakaan erityisesti kukaan halunnut kaveerata.

Onhan niitä yhteisöjä ollut, koulut, pätkätyöt, kurssit, ties mitä.

Vaikeahan minun on sanoa muistavatko ja miten, olen vain ajatellut että ei varmaan. Fb-vuosieni aikana minua on pyytänyt kaveriksi 4 ihmistä kaikkiaan.

Vierailija
24/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, keneltä kysyttäisiin. Eri piirteet korostuvat töissä ja vaikka lähimpien ystävien kanssa.

Vierailija
25/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, mutta minua ei yleensä kukaan muista. Vanhat tutut katsovat lävitseni, kun kävellään vastaan kaupungilla. Tuoreemmat tutut saattavat jonkin aikaa muistaa moikata, jos ollaan oltu enemmän tekemisissä. Satunnaisesti tavatut tuoreet tuttavuudet, joiden kanssa ollaan puhuttu vain lyhyesti, eivät muista minua ollenkaan. Exät ja sukulaiset toivottavasti muistavat minut.

En tiedä mistä tämä johtuu. Onko ulkonäköni niin tavallinen, ettei mikään piirre jää mieleen. Onko luonteeni tai käytökseni niin mitäänsanomatonta. Enkö koskaa onnistu sanomaan mitään mielenkiintoista, en tiedä.

Toisaalta on tosi kivaa, kun ei tarvitse jäädä juttelemaan kuulumisia aina kun joku vanha tuttu tulee vastaan. Se hyöty tästä mitäänsanomattomuudesta on. Mutta vähän surulliseksi se kuitenkin tekee, kun niin harvalle olen merkityksellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi