Mistä ominaisuuksistasi luulet että ihmiset muistavat sinut?
Eli jos sinun pitäisi kuvailla millainen olet muiden silmissä ja mistä ihmiset sinut erityisesti muistavat? Eli millaisen kuvan olet jättänyt muille ihmisille itsestäsi.
Kommentit (25)
Varmaankin "hullu" tai jotain korkeintaan. En usko että olen jättänyt minkäänlaisia jälkiä, eikä minua taida muistaa kukaan.
Huutoni on jäänyt mieleen; jopa niille, jotka eivät ole minua tavanneet; ei ollut helppoa lähes 250 suoran alaisen kanssa
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:32"]
Varmaankin "hullu" tai jotain korkeintaan. En usko että olen jättänyt minkäänlaisia jälkiä, eikä minua taida muistaa kukaan.
[/quote]
Täytyyhän jokaisesta ihmisestä joku kuva jäädä? Joten kai sinulla joku "ominaisuus" on mistä tulet helpoiten mieleen? Vaikka sitten se hiljainen ja omissa oloissaan viihtyvä? :)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:33"]
Toivon, ettei minua muisteta.
[/quote]
Miksi näin? :O
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:34"]
[/quote]
Täytyyhän jokaisesta ihmisestä joku kuva jäädä? Joten kai sinulla joku "ominaisuus" on mistä tulet helpoiten mieleen? Vaikka sitten se hiljainen ja omissa oloissaan viihtyvä? :)
[/quote] No minulla ei esim. ole yhtään kaveria, ystävää tai tuttavaa, eikä minua ole facebookissakaan juuri kukaan muistanut pyydellä kaveriksi, veikkaan ettei kukaan muista minun edes olleen olemassa, exiä lukuun ottamatta, he varmaankin pitävät hulluna ja veemäisenä akkana. En koe olevani hirveän hiljainenkaan.
Turhanpäivänen höpöttäjä :D varmaan mun oudlista pohdinnoista ja siitö että nauran herkästi
Ulkonäöstä varmaan muistetaan, että pinkit hiukset ja silmälasit, finninen naama. Muuten toivon, että pidetään ystävällisenä, asiallisena, tomerana ja aikaansaavana.
Apua en edes halua ajatella näitä, kun on niin surkea itsetunto :D
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:22"]
Apua en edes halua ajatella näitä, kun on niin surkea itsetunto :D
[/quote]
No ehkäpä tämä juuri kehittää sitä omaa itsetuntoa, oppia tuntemaan itsensä :))
Ala-asteen opettajani mukaan, jos hänet herätetään keskellä yötä ja käsketään sanoa jonkun henkilön nimi niin minun tulisi ensimmäisenä mieleen! Ja oli muuten naimissa oleva ope ja itse olin tuolloin jo aikuisiässä kun hän tämän sanoi...
Yleensä minua kuvaillaan sanoilla itsevarma, omalaatuinen, rauhallinen, älykäs tai kaksimielinen :D
Kusipäät muistetaan. En kuulu niihin joten ei mistään.
Pitkä, hoikka ja iloinen ja ystävällinen. Olen myös kuullut että ruskeat silmäni jäävät mieleen :)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:34"]
[/quote]
[/quote] No minulla ei esim. ole yhtään kaveria, ystävää tai tuttavaa, eikä minua ole facebookissakaan juuri kukaan muistanut pyydellä kaveriksi, veikkaan ettei kukaan muista minun edes olleen olemassa, exiä lukuun ottamatta, he varmaankin pitävät hulluna ja veemäisenä akkana. En koe olevani hirveän hiljainenkaan.
[/quote]
Kai sinulla on joku menneisyys ja yhteisöt joihin olet joskus kuulunut? :O esim. työpaikka, koulun luokat yms. Ei se tarkoita ettet herätä mitään muistoa ihmisissä jos olet ollut ns. näkymätön. Kyllä aina jokin jälki ihmisisitä jää. Minä ainakin muistan jokaisen ihmisen kouluajoiltani lähtien joka edes kävi samaa koulua!
Nooh mä olen positiivinen, auttavainen, huomaavainen ja aina hyvällä tuulella. Luulen että etenkin hymyni on jäänyt monen mieleen sillä siitä olen aina saanut kuulla muilta.