Tunnetko jonkun joka on saanut ison määrän rahaa mutta on menettänyt sen?
Kommentit (37)
Äitini sai noin 1 milj e ja käytti sen ihan tavalliseen elämiseen vähän yli 20 vuodessa. Ruokaan, kiiteistöveroon, vakuutuksiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Tuhlasi omaisuuden parissa vuodessa.
Mihin?
Minun papallani oli huomattava summa tilillä mutta Juutalaiset pankkiirit tekivät hänen pankille konkurssin ja hän menetti rahat, jos näin ei olisi tapahtunut niin asuisin varmaan omistusasunnossa ja voisin käydä kerran vuodessa toisessa kotimaassani.
meni formularadan rakentamiseen suomessa, uusiin kukkiin muutaman tunnin välein joka huoneeseen jne
hulluus toisensa perään.
Vierailija kirjoitti:
Äitini sai noin 1 milj e ja käytti sen ihan tavalliseen elämiseen vähän yli 20 vuodessa. Ruokaan, kiiteistöveroon, vakuutuksiin jne.
Makasivatko rahat vain tilillä?
Ei tuota muuten voi tuhlata tavalliseen elämiseen. 10000-30000 osinkoa vuodessa plus arvonnousu jos vart olisi osakkeissa.
Vierailija kirjoitti:
meni formularadan rakentamiseen suomessa, uusiin kukkiin muutaman tunnin välein joka huoneeseen jne
hulluus toisensa perään.
Mitvit tuo uusiin kukkiin juttu oli? Mitä vanhoille kukille tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makasivatko rahat vain tilillä?
Ei tuota muuten voi tuhlata tavalliseen elämiseen. 10000-30000 osinkoa vuodessa plus arvonnousu jos vart olisi osakkeissa.
Ei vanhempi sukupolvi mitään sijoittamisesta ja osingoista ymmärrä.
Minä. Tienasin Nokialla aikoinaan todella hyvin. Jäi elintaso päälle vaikka tulot tippuivat noin kymmenesosaan. Ei paljon sillä enää miljoonataloa kustanneta. Vaimon sentään älysin vaihtaa halvempaan. T. Kaikki on mennyt
Vierailija kirjoitti:
Minä. Tienasin Nokialla aikoinaan todella hyvin. Jäi elintaso päälle vaikka tulot tippuivat noin kymmenesosaan. Ei paljon sillä enää miljoonataloa kustanneta. Vaimon sentään älysin vaihtaa halvempaan. T. Kaikki on mennyt
Miten suomessa saa paljon rahaa kulumaan elintasoon? Sitten kun talo ja luksusauto on ostettu, niin ei ne ravintolaillat nyt paljoa maksa.
Yks Ritaluoma.
R.I.P. sunny car center
Valitettavasti kyllä. Kurkusta meni alas omat ja lainatutkin.
Yks Jussi pisti aika monta miljoonaa haisemaan mm. konkurssiin menneeseen jääkiekkoseuraan jne.
Useampi WinCapita poika teki tiliä joka suli sitten megatappioksi
Tunnen. Sai perinnön n. 1,5 milj. euroa ja joi sen alle viidessä vuodessa.
Jouduin käyttämään saamani perinnön ihan peruselämiseen, koska en saanut rahaa mistään ja tuloni olivat 0 euroa. Olin siis työtön ja karenssi oli päällä. Toimeentulotukea en tietenkään myöskään saanut. Tuntui todella pahalta kun kuolleelta ihmiseltä perityllä rahalla piti ostaa lähinnä ruokaa. Summa oli vain luokkaa joitakin tuhansia, muta itselleni siis todella suuri summa.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin käyttämään saamani perinnön ihan peruselämiseen, koska en saanut rahaa mistään ja tuloni olivat 0 euroa. Olin siis työtön ja karenssi oli päällä. Toimeentulotukea en tietenkään myöskään saanut. Tuntui todella pahalta kun kuolleelta ihmiseltä perityllä rahalla piti ostaa lähinnä ruokaa. Summa oli vain luokkaa joitakin tuhansia, muta itselleni siis todella suuri summa.
Mitä sillä rahalla olisi pitänyt ostaa? Sehän meni erinomaiseen tarkoitukseen, jos sen ansiosta vältyit nälältä.
Konkurssi. Leveä elämäntyyli ja omistukset menivät siinä. Konkurssi johtui kirjanpidon ongelmista.
Veljekset myivät yrityksensä. Kumpikin sai noin miljoona euroa. Toinen, hiljaisemman ja ehkäpä yksinkertaisen oloinen on huomattavan varakas nykyisinkin. Toisen varallisuudesta ei ole paljoa jäljellä - huonoja sijoituksia.
Tuhlasi omaisuuden parissa vuodessa.