Mitä mieltä olette siilitukkaisista naisista?
Kommentit (46)
Voi! Haluaisin siilitukan takaisin! Näytin silloin söpöimmältä, mitä olen ikinä näyttänyt!
Minulle tulisi ensin mieleen syöpähoidot. Joskus bongailen, onko välissä pidempiä tupsuja jotka kertoisivat että tekele on kampaajan tuotoksia. Itsellänikin on lyhyet hiukset, pisimmät edessä n. 15 cm ja lyhyimmät takana noin pari kolme senttiä. Olen saanut vain positiivista palautetta, rakastan hiuksiani!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:53"]
Käsittämätöntä, että vielä 2010-luvulla ollaan naisten hiusten suhteen niin konservatiivisia. Miehilläkin näkee jo todella paljon pitkää ja puolipitkää tukkaa, mutta naisilla lyhyttä mallia vasta viisikymppisenä.
Miksei naiset uskalla kokeilla hiuksillaan enemmän, kun se kasvaa kuitenkin takaisin?
[/quote]
Kyllä ne pitkätukkaiset miehetkin sitten mielikuvissa edustavat ihan tietynlaista ihmistä.
Minulla on hyvin lyhyt 2-3 sentin tumma tukka. Sytostaattihoidot vei pitkät vaaleat hiukset. Ilman olosuhteiden pakkoa en olisi koskaan uskaltanut kokeilla näin lyhyttä mallia, mutta nyt en vaihtaisi. Kaikki tutut on kehuneet kuinka hyvin sopii, mutta hyvä kun "valistatte" täällä, että olenkin itseasiassa helvetin ruma ja rekkalesbo. Minä kun luulin olevani hetero ja vielä aika viehättävä. Ja tiedoksi sille yhdelle kommentoijalle että mieheni potenssi kyllä kestää lyhyet hiukseni.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:01"]
Sytostaatit vei hiukset, jotka aina enne oli pitkät. Kesti kauan kasvattaa takaisin. Kaljunakin ehti olla. Näytti sairaalta, miesten kommentit oli typeriä.
[/quote] olisit haistattanut niille miehille pitkän paskan!
Mulle on ihan sama onko joku pitkä vai lyhyttukkainen, sellainen on kun haluaa :) Kunhan on itse tyytyväinen! Ei pitäisi muiden persereikää kutittaa.
Nainen jolla on lyhyt tukka on helvetin ruma.. Oli sitten ihan kuka tahansa... Hukkaan heitetty nainen
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:19"]32, olet oksettava ihmisparka
[/quote]
Älä ota vakavasti.. Peruukit on keksitty
Ihan hotteja on, varsinkin jos on kunnon pimppikarvat.
M41
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:25"]ai vaikka nainen olisi muuten tosi naisellinen ja nätti kasvoiltaan? ja tyylikäs. Siltikö ajattelette heti että lesbo/rekkalesbo? :D
[/quote]
No ainakin se on taannut mun osalta 0% yrityksen iskeä sentyylisiä naisia. M
[/quote]Ja me lyhythiuksiset naiset emme arvostakaan miehiä jotka luokittelevat ihmisiä iskukohteina ulkoisten seikkojen takia. He ovat keskenkasvuisia.
[/quote]
En arvosta minäkään.
T. Pitkähiuksinen
Siilitukkaiset naiset ovat periaatteessa ok. Kyllä niiden kanssa toimeen tulen, ovat vähän kuin "jätkiä". Mutta yksi asia on ehdoton: seksiä en pystyisi sellaisen kanssa harrastamaan. Tuntuisi todella homolta ja muna lerpahtaisi ennen kuin se ehtisi noustakaan. Jos sillä siilitukalla on nätti ja aidon näköinen peruukki, niin sitten asia tietty eri.
t. m28
Itsellä on sytostaatit vieny hiukset.nyt taas 'jo' siili. On kehuttu että hyvin käy:-)Mulla on sirot kasvot ja tyyli aina ollu hyvin naisellinen. Oman pitkähkön tukan menettäminen ollut itselle pienoinen kolaus eikä peruukit tunnu omalta. Mutta pystypäin siilini kanssa kuljen:-) ja tosiaan, jokaisen oma asia missä tyylissä viihtyy. Olen nähnyt upeita naisia siilitukassaan!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:25"]ai vaikka nainen olisi muuten tosi naisellinen ja nätti kasvoiltaan? ja tyylikäs. Siltikö ajattelette heti että lesbo/rekkalesbo? :D
[/quote]
[/quote]Ja me lyhythiuksiset naiset emme arvostakaan miehiä jotka luokittelevat ihmisiä iskukohteina ulkoisten seikkojen takia. He ovat keskenkasvuisia.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:25"]ai vaikka nainen olisi muuten tosi naisellinen ja nätti kasvoiltaan? ja tyylikäs. Siltikö ajattelette heti että lesbo/rekkalesbo? :D
[/quote]
Mieleen tulee heti militanttilesbo
Pitäisin vihervasemmistohippinä, enkä usko meillä olevan mitään puhuttavaa, joten en tutustuisi vapaa-ajalla (töissä olisi pakko kuunnella kahvipöytäkeskustelut joten... mielipide voisi muuttua).
Heteronainen, 40v
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:15"]
kertokaa toki
[/quote]
99% järkyttävän näköisiä.
t. mies
Heteronainen vastaa:
Siilejä on viime aikoina tulut paljonkin vastaan joten enää ei ns kuohuta, mutta kyllä todella kummastelin kun ensimmäiset näin. Suoraan sanoen pidän siilitukkaisia naisia epävakaina/lesboina/biseksualeina, kovina, kovetettuina ja mietin mikä onkaan trauma siellä takana.