Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säärikarvat synnytyksessä?

Vierailija
22.01.2015 |

Oletteko menneet tai kehtaisitteko/viitsisittekö/haluaisitteko mennä synnyttämään säärikarvat rehottaen?

Olen 20-vuotias, itsestäni huolta pitävä, ihan hyvännäköinen nainen. Talvisin (ja varsinkaan raskaana ollessa) en ole jaksanut suoda ajatustakaan säärien sheivaamiselle. Olen siis vedellyt menemään neuvolalääkärikäynneillä pitkine säärikarvoineni, pienesti häveten (varsinkin komean mieslääkärin aikana). Tiedän, tiedän, että lääkäreille ym. se on yks hailee ja ne näkee työssään kaikenlaista ja jos pakko olisi niin kyllähän sitä kehtaisi lähteä synnyttämään vaikka kesken vessaistunnon. Mutta koetteko olonne itsevarmemmaksi/mukavemmaksi/tms. jos olette ajaneet säärikarvat ennen synnytystä vai voisitteko mennä mielellänne synnyttämään sheivaamatta sääriä? Alapään karvoituksen olen pitänyt lyhyenä, koska en muuten osaa ollakaan. Ehkä tyhmä ja pinnallinen kysymys jonkun mielestä, mutta tulipahan mieleeni. Itse siis aion jättää sääret luonnontilaan, koska olen laiska, mutta kyllä se vähän nolottaa jo etukäteen. Esikoinen syntyi kesällä ja silloin oli tilanne toinen (eikä btw paljoa hävettänyt edes ulostaa kesken synnytyksen).

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi mennä - pinnallista tai ei. :D

Vierailija
2/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan Ap:n pitänyt vielä vähän aikuistua ennen lasten hankkimista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ajellut säärikarvat ennen synnytystä, mutten enää taipunut kunnolla sitä tekemään, joten se jäi. Siitä huolimatta minua palveltiin synnärillä.

Vierailija
4/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin mietin kesken ponnistamisen, että onneksi olin ajellut säärikarvat ja lakkauttanut varpaankynnet. Muutenkin oli ihan tarpeeksi ruma ja turvonnut olo. Enkä todellakaan aio synnyttää tätä toistakaan lasta säärikarvat rehottaen.

Vierailija
5/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Tykkään ihan oman oloni vuoksi pitää sääret sheivattuina, muiden mielipiteillä ei niin väliä.

Vierailija
6/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs helvettiä

Vierailija
7/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:27"]Oliskohan Ap:n pitänyt vielä vähän aikuistua ennen lasten hankkimista...
[/quote]

Ääni tälle!

Vierailija
8/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla kaikki karvat rehottivat synnytyksessä. Kainaloissakin oli aikamoinen sänki. Eipä noita tullut siinä kipujen keskellä mietittyä kyllä yhtään.

Vierailija
9/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tod kehtaa!!!!1111 mitä ne hoitajatkii ajattelee........

Vierailija
10/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm no mä en ajele säärikarvoja ollenkaan, ei oo hirveästi tarvetta

Vierailija
11/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jooo sun pitää ajella alapääki ihan posliiniks tai muuten et kiihota niitä mieslääkäreitä.

Vierailija
12/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niitä ketkä stressaavat etukäteen sitä miten paljon paskaa peräreiästä tursuaa pöydälle ponnistaessa...

No voi ka-ma-la!

Vierailija
13/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viikolla 38 raskaana ja tainnut sheivata viimeksi ennen joulua. Rehellisesti en todellakaan viitsi ajaa sääriäni ennen synnytystä, oletan että jokin muu on tärkeämpää itse tilanteessa.

Vierailija
14/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt, jopa kolme kertaa. Siinäpä sai kätilö ihan vapaasti miettiä ja päivitellä mun karvoja jos siltä tuntui. Joku raja tähän karvahysteriaan, ei ne nyt niin kauheita ole. 

Vierailija
15/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kätilö niin sanoisin--> Mene ensin ajamaan häpy/säärikarvat pois, sitten voidaan harkita synnytystä.  Mielestäni kenenkään ei tarvitse työssään kärsiä ja katsella jotain noin vastenmielistä.

-mies-

Vierailija
16/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nipoja kaikki tässä keskustelussa. Mitä pahaa siinä on että tykkää olla karvaton? Oikeuttaako se haukkumaan ja halveeraamaan, jos itse en halua apinajalkojani esitellä muille kun miehelle? Miksei tästä voi keskustella ilman että te karva-natsit hyökkäätte joukolla haukkumaan?

Vierailija
17/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli tosi kiva kun synnytys pitkittyi ja kätilö alkoi letittää mun säärikarvoja. Laittoi niihin vielä värikkäitä helmiäkin.

Vierailija
18/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno, jotta mulla ei olis säärikarvoja, pitäis ajaa päivittäin. Arvatkaapa ajanko edes epätiineenä.

Vierailija
19/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah kaikkea sitä pohditaan!

Vierailija
20/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:01"]Ihme nipoja kaikki tässä keskustelussa. Mitä pahaa siinä on että tykkää olla karvaton? Oikeuttaako se haukkumaan ja halveeraamaan, jos itse en halua apinajalkojani esitellä muille kun miehelle? Miksei tästä voi keskustella ilman että te karva-natsit hyökkäätte joukolla haukkumaan?
[/quote][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:01"]Ihme nipoja kaikki tässä keskustelussa. Mitä pahaa siinä on että tykkää olla karvaton? Oikeuttaako se haukkumaan ja halveeraamaan, jos itse en halua apinajalkojani esitellä muille kun miehelle? Miksei tästä voi keskustella ilman että te karva-natsit hyökkäätte joukolla haukkumaan?
[/quote]

No tervetuloa av palstalle. Taidat olla uusi täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi