Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan muu, kuin minä sitä sitruunan näköistä mehutiivistettä?

Vierailija
22.11.2021 |

Mun mielestä se on ihan hyvää ja säilyy jääkaapissa hyvin. Jos ostan tuoreen sitruunan ja puristan muutaman tipan johonkin niin toinen puolikas jää useimmiten kuivumaan. Miten muilla?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä. Mutta eikö ole hienoa, että sitä valmistetaan ihan pelkästään sinua varten! Siellä tehtaalla ovat huomanneet että sinun mielestäsi se on hyvää ja säilyvää, joten he ovat päättäneet pitää pystyssä sen tuotantolinjan vaikka kukaan muu kuin sinä ei osta sitä. Mikä huomionosoitus! Olet erityinen <3 Sinuna laittaisin vaikka joulukortin sitruunannäköisen tiivisteen valmistajalle ja pakkaajalle :)

Vierailija
22/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljonkin, samaten limeversiota. Oikeiden hedelmien käyttäminen on sotkuisra puuhaa ja niistä jää paljon käyttämättä. Ekologisempaa on rahdata tänne valmista tiivistä mehua kuin hedelmiä joita menee iso osa hävikkiin jo kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puristan tuoreesta mehut ja mitä en tarvitse juuri sillä hetkellä, laitan pieneen puhtaaseen lasipurkkiin. Säilyy todella kauan ja on ihan eri makuista kuin tuo. Tuoretta kun käyttää on vaikea palata tuohon kaupan mehuun.

Vierailija
24/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän on Sicilia merkkisenä ja halvempana extra tai jotain sinnepäin. Eikö vaan?

Vierailija
25/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattiin joskus etikan tilalle, käytän. Samoin maustamiseen, kun haluan tehdä jotain hapanimelää (soijaa + sitruunamehua happamuutta tuomaan).

Vierailija
26/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina sitä, jos unohtuu sitruunat ostaa tai jos tulee extempore juttu ja ei sitten olekaan sitruunaa. Tosi hyvä tuote on ja säilyy ikuisuuden jääkaapissa

Vierailija
27/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käytä. Mutta eikö ole hienoa, että sitä valmistetaan ihan pelkästään sinua varten! Siellä tehtaalla ovat huomanneet että sinun mielestäsi se on hyvää ja säilyvää, joten he ovat päättäneet pitää pystyssä sen tuotantolinjan vaikka kukaan muu kuin sinä ei osta sitä. Mikä huomionosoitus! Olet erityinen <3 Sinuna laittaisin vaikka joulukortin sitruunannäköisen tiivisteen valmistajalle ja pakkaajalle :)

No, joo. Ehkä en tarkoittanut ihan noin kirjaimellisesti tuota aloitustani. Kunhan kyselin onko kuinkakin yleinen tuote muidenkin kotona. ap

Vierailija
28/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui en paljonkohan siinä on muovia liuennut siihen nesteeseen.

Vierailija
29/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niitä siivoukseen ja puisten leikkuulautojen putsaukseen. Sitruunoita voi pakastaa. Minulla on aina kaksi varasitruunaa pakasteessa. Käytän muutenkin joka päivä salaatin kastikkeisiin yhden sitruunan ja hedelmäsalaattiin myös puristan tuoretta. Noissa pulloissa on liikaa kemiaa säilyvyyden takia, en laita suuhuni niitä missään nimessä. 

Vierailija
30/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina sitä, jos unohtuu sitruunat ostaa tai jos tulee extempore juttu ja ei sitten olekaan sitruunaa. Tosi hyvä tuote on ja säilyy ikuisuuden jääkaapissa

Kokonaisia sitruunoita voi pakastaa.

Vierailija
31/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä sitä sitruunanmuotoista, koska muovipullo. Ostan sitruunamehun lasipullossa. 

Vierailija
32/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu käytän ihan pelkän veden sekaan (+jäitä!) tai sitten vihreään teehen tuomaan kirpeyttä.

Vierailija
33/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän niitä siivoukseen ja puisten leikkuulautojen putsaukseen. Sitruunoita voi pakastaa. Minulla on aina kaksi varasitruunaa pakasteessa. Käytän muutenkin joka päivä salaatin kastikkeisiin yhden sitruunan ja hedelmäsalaattiin myös puristan tuoretta. Noissa pulloissa on liikaa kemiaa säilyvyyden takia, en laita suuhuni niitä missään nimessä. 

Onneksi sitruunan kuorissa ei ole yhtään kemiaa säilyvyyden takia :D

Vierailija
34/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän minäkin.

Vierailija
35/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasipullossa oleva on parempaa, koska ei sisällä mitään muut kuin sitruunamehua. Muovipulloissa on säilöntäainetta yms. 

Vierailija
36/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö myös taivaan putoavan niskaan...?

Vierailija
37/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasipullossa oleva on parempaa, koska ei sisällä mitään muut kuin sitruunamehua. Muovipulloissa on säilöntäainetta yms. 

En ole nähnyt lasipullossa. Minkä merkkistä, missä kaupassa myydään?

Vierailija
38/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt lasipullossa. Minkä merkkistä, missä kaupassa myydään?

Merkkiä en muista, mutta täällä löytyy melkein kaikista kaupoista ihan pienimpiä K-marketeja lukuun ottamatta. Pullo on vihreä.  

Vierailija
39/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepa pullojen kyljistä sisällöt. Sekä muovipullossa että lasipullossa on tismalleen sama sisältö. Kummassakaan ei ole säilöntäaineita vaan hapettumisenestoainetta. Lasipullo on painavampi, joten niiden rahtaaminen Suomeen on epäekologista.

Vierailija
40/45 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, leivontaan. Tosin niin harvoin, että mulla se on aina paljon yli päiväyksen... mietinkin kuinka pitkään sitä voi käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä