Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Akateeminen mies (lääkäri) ja tyhmähkö amisnainen, miten toimii?

Vierailija
13.02.2015 |

Miten tuollainen yhtälö toimii? Jos ikäeroakin on. Olen siis itse tuo nainen ja kiinnostaisi tietää onkohan mitään toivoa yhteisestä tulevaisuudesta. Meillä on pari yhteistä mielenkiinnon kohdetta ja luonteeltamme olemme aika samanlaisia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:57"]Minkä tyyppisiä ne yhteiset kiinnostuksen kohteet ovat? Kuinka paljon teillä on ikäeroa? Onko sinulla utelias, avoin luonne ja olet tiedonhaluinen? Sivistymättömyys ja tyhmyys ovat kaksi eri asiaa. Miksi olet "vain" amis? [/quote] Ala jolla mies työskentelee on kiinnostanut minuakin ja siksi olen aika paljon hakenut tietoa monesta siihen liittyvästä asiasta. Ja sen lisäksi voisi yhden harrastuksen mainita. Olen monta kertaa hakenut yliopistoon ja ammattikorkeaan opiskelemaan, mutten ole päässyt. Ikäeroa on paljon, 20+ vuotta. Ap.

[/quote]

Katsoisin suhteen dynamiikkaa noin yleisellä tasolla, oletteko tasa-arvoisia? Mitä sinä tuot pöytään ja mitä mies tuo pöytään? Ovatko arvostamanne ja tuomanne asiat tasapainossa? Ei ole hyvä jos tunnet itsesi koko ajan huonommaksi, joko itsesi tai vielä pahempi miehen toimesta. Miten mies on ottanut kantaa tähän asiaan?

[/quote]

Vielä, ikäeroa on paljon, mutta mikä oma ikäsi on?
[/quote]

26v olen. Ap.

Vierailija
22/28 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaa ihan rauhassa oma nuoruutesi .Jitakin pannaan halvalla, toisia ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en ole miehelle puhunut tästä tyhmyyden tunteesta ainakaan vielä, joten ei ole ottanut kantaa. Ap.

Vierailija
24/28 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin, että sun iän piikkiin mies voi laittaa paljon tyhmyydestä. Sitä en tiedä toimiiko pidemmän päälle. Toivottavasti. :)

Vierailija
25/28 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:43"]

Niin ja en ole miehelle puhunut tästä tyhmyyden tunteesta ainakaan vielä, joten ei ole ottanut kantaa. Ap.

[/quote]

No se vastaa tyyliin kulta pieni älä vaivaa pientä päätäsi tuollaisella (kunhan vain levität ne haarasi ja näytät hyvältä)

Vierailija
26/28 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

70- ja 80-luvuilla syntyneiden tuttujeni vanhemmista tiedän näitä lääkäri-hoitaja tai johtaja-sihteeri -pariskuntia. Sen sijaan omassa tuttavapiirissä pariskunnat ovat aika saman tasoisesti kouluttautuneita.

Minkä ikäinen miehesi on? Kuinka tulet toimeen hänen tuttujensa kanssa?

Vierailija
27/28 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok eli mies on viisikymppinen ja sinä 26. Onko kyseessä ensimäinen vakava suhteesi? Entä mikseivät oman ikäisesi ole kiinnostuneita / kiinnosta sinua?

Onko jokin syy, että epäilet suhdettanne? Jostain syystähän teit aloituksen.

Vierailija
28/28 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkikseen haki ennen rahan ja maineen perässä tuollaisia äijä-äijiä vielä 80-luvulla kuten ap:n tuttavuus. Nyt kun lääkäreiden palkkaus ja asema on laskenut yleiseen tasoon nähden on lääkärikunta naisistunut ja nuoremmat lääkärimiehet usein uskovaisia/viherpipertäjiä/aidosti kutsumusammatissa olevia kilttejä miehiä, ketkä naivat kurssitoverinsa ja hankkivat ison perheen. Nuorten naisten perässä juoksevia machoja löytyy enää 60-luvulla syntyneistä ja sitä vanhemmista kääkkälekureista.