Akateeminen mies (lääkäri) ja tyhmähkö amisnainen, miten toimii?
Miten tuollainen yhtälö toimii? Jos ikäeroakin on. Olen siis itse tuo nainen ja kiinnostaisi tietää onkohan mitään toivoa yhteisestä tulevaisuudesta. Meillä on pari yhteistä mielenkiinnon kohdetta ja luonteeltamme olemme aika samanlaisia.
Kommentit (28)
Kysymys kuulunee: oletko oikeasti tyhmä vai sanotko itseäsi tyhmäksi siksi, että koulutustasosi on matala... Ja millä tavalla tyhmä? Kaikessako? Jos eka vaihtoehto, niin en usko että toimii pitkällä tähtäimellä. Toka vaihtoehto voi tietty toimia.
Lääkärin tai insinöörin kanssa onnistuu, koska ovat akateemisiksi aika yksinkertaisia putkiaivoja ja käytännönläheisiä hommis. Teoreetikon kanssa ei onnistu.
Rakkaus ei katso koulutusta. Kiinnostus voi katsoakin, mutta jos sen yli päästään ja saavutetaan rakkaus - ah. Rakkaus on ihanan sokea.
No mies haluaa itselleen koristeeksi vaimon jonka kanssa ei tarvitse puhua työasioista ja joka ei kyseenalaista. Jolle voi olla "isähahmona". Mikäs siinä, jos haluat samaa
Toimii. Itseni mielestä olisi ihana saada vähän höpsö nainen joka ei osaa epäröidä avata jalkojaan aina silloin tällöin. Kunhan on kaunis niin ei haittaa tyhmyys.
t. juristimies
Tämä on jonkun akateemisen haaskan tekemä provo. Eikä minulla muuten todellakaan ole akateemisia naisia vastaan mitään, ainoastaan noita tuon alalajin yksilöitä vastaan on. Narahdit, wannabe -kieroilija.
Minkä tyyppisiä ne yhteiset kiinnostuksen kohteet ovat? Kuinka paljon teillä on ikäeroa? Onko sinulla utelias, avoin luonne ja olet tiedonhaluinen? Sivistymättömyys ja tyhmyys ovat kaksi eri asiaa. Miksi olet "vain" amis?
Tunnen tällaisen pariskunnan ja kaikkien ihmetykseksi on kyllä hyvin toiminut.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:57"]Minkä tyyppisiä ne yhteiset kiinnostuksen kohteet ovat? Kuinka paljon teillä on ikäeroa? Onko sinulla utelias, avoin luonne ja olet tiedonhaluinen? Sivistymättömyys ja tyhmyys ovat kaksi eri asiaa. Miksi olet "vain" amis?
[/quote]
Ala jolla mies työskentelee on kiinnostanut minuakin ja siksi olen aika paljon hakenut tietoa monesta siihen liittyvästä asiasta. Ja sen lisäksi voisi yhden harrastuksen mainita. Olen monta kertaa hakenut yliopistoon ja ammattikorkeaan opiskelemaan, mutten ole päässyt. Ikäeroa on paljon, 20+ vuotta. Ap.
Se miksi sanon itseäni tyhmäksi niin mielestäni se "tyhmyys" on ihan erillinen ominaisuus minussa joka ei riipu koulutuksesta. Toki jos olisin päässyt enemmän kouluttautumaan niin varmasti tuntisin itseni vähemmän tyhmäksi. Sitä tyhmyyttä on vaikea selittää, tietynlaista lapsekkuutta. Ap.
jos noin vanha ukko niin on jo eronnut 1.vaimostaan lääkäristä ja 2.vaimostaan sairaanhoitajasta. Nyt käy nuori amistyttö oikein hyvin. Lääkärimiesten normikuvio, et ole ainutkertainen.
Todennäköisesti toimii koska miehen itsetunto yleensä kestää tuontyyppisen tilanteen. Toisinpäin erittäin epätodennäköistä.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:57"]Minkä tyyppisiä ne yhteiset kiinnostuksen kohteet ovat? Kuinka paljon teillä on ikäeroa? Onko sinulla utelias, avoin luonne ja olet tiedonhaluinen? Sivistymättömyys ja tyhmyys ovat kaksi eri asiaa. Miksi olet "vain" amis? [/quote] Ala jolla mies työskentelee on kiinnostanut minuakin ja siksi olen aika paljon hakenut tietoa monesta siihen liittyvästä asiasta. Ja sen lisäksi voisi yhden harrastuksen mainita. Olen monta kertaa hakenut yliopistoon ja ammattikorkeaan opiskelemaan, mutten ole päässyt. Ikäeroa on paljon, 20+ vuotta. Ap.
[/quote]
Katsoisin suhteen dynamiikkaa noin yleisellä tasolla, oletteko tasa-arvoisia? Mitä sinä tuot pöytään ja mitä mies tuo pöytään? Ovatko arvostamanne ja tuomanne asiat tasapainossa? Ei ole hyvä jos tunnet itsesi koko ajan huonommaksi, joko itsesi tai vielä pahempi miehen toimesta. Miten mies on ottanut kantaa tähän asiaan?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:57"]Minkä tyyppisiä ne yhteiset kiinnostuksen kohteet ovat? Kuinka paljon teillä on ikäeroa? Onko sinulla utelias, avoin luonne ja olet tiedonhaluinen? Sivistymättömyys ja tyhmyys ovat kaksi eri asiaa. Miksi olet "vain" amis? [/quote] Ala jolla mies työskentelee on kiinnostanut minuakin ja siksi olen aika paljon hakenut tietoa monesta siihen liittyvästä asiasta. Ja sen lisäksi voisi yhden harrastuksen mainita. Olen monta kertaa hakenut yliopistoon ja ammattikorkeaan opiskelemaan, mutten ole päässyt. Ikäeroa on paljon, 20+ vuotta. Ap.
[/quote]
Katsoisin suhteen dynamiikkaa noin yleisellä tasolla, oletteko tasa-arvoisia? Mitä sinä tuot pöytään ja mitä mies tuo pöytään? Ovatko arvostamanne ja tuomanne asiat tasapainossa? Ei ole hyvä jos tunnet itsesi koko ajan huonommaksi, joko itsesi tai vielä pahempi miehen toimesta. Miten mies on ottanut kantaa tähän asiaan?
[/quote]
Vielä, ikäeroa on paljon, mutta mikä oma ikäsi on?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:15"]
Todennäköisesti toimii koska miehen itsetunto yleensä kestää tuontyyppisen tilanteen. Toisinpäin erittäin epätodennäköistä.
[/quote]
Juurikin näin.
Ammattikoulutushan se lääkärin koulutuskin on. Hyvin teillä varmaan menee jos yhdessä viihdytte ja on hauskaa. Siitä kai parisuhteessa on kysymys eikä mistään älypelien pelaamisesta.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:15"]Todennäköisesti toimii koska miehen itsetunto yleensä kestää tuontyyppisen tilanteen. Toisinpäin erittäin epätodennäköistä.
[/quote]
Eikö se ole nöyryyttävää kun on nuori ja sivistymätön vaimo? Kai sitä yksityiselämänsä voi pitää salassa muuten, mutta kai tulee esim. juhlia ja tilaisuuksia joihin pitää mennä yhdessä ja siellä varmaan puolet nuorempi amisvaimo nolottaa?
No 25v. on takana minun akateemisesti koulutetulla suuryrityksen johtajamiehellä ja minulla taivalta takana... Tosin oli opiskelija kun tapasimme. Minä pyöritin tuohon aikaan yritystä ja nykyään minulla on amispohjainen koulutus. Hyvin on matka taittunut.
Tutustumisvaiheessa kiertelin ja kaartelin aika pitkään kun tuli puhe työstä ja ammatista mutta lopulta miehelle selkisi että koulutukseni on ihan amistasoa ja toimenkuva melko yksinkertainen. Eihän se matalasti kouluttautuneisuus ole ehkä se ongelma, vaan tyhmyys. Ap.