Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*Huoh* miehen palaveri vaan venyy ja venyy

Vierailija
13.02.2015 |

olen odottanut täällä jo ties kuinka kauan valmiin ruuan ja tuoreiden leivonnaisten kanssa. Olisi kiva viimeinkin päästä viettämään viikonloppua yhdessä, mutta taidanpa sitten vaan kaataa lasin viiniä itselleni.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meininki täällä... miehellä alkoi päivystysvuoro (lähtee kotoa hommiin kun soitetaan). Ehti se ostokset tuoda kun piti taas lähteä... Tuokin vika jota lähti korjaamaan oli ollut jo keskiviikkona, mutta asiakas päättikin soittaa vasta perjantaina kuudelta illalla...huoh ja snif

Vierailija
2/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaveri? Mikä palaveri on perjantai-iltana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaan jenkkien kanssa. Niillä on eri aika, tiesitkö?

Vierailija
4/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palaveri"

Vierailija
5/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palaverissa" joopa joo

Vierailija
6/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva, jotkut ei sitten yhtään ajattele että ei-kiireellisissä asioissa vois vähän miettiä sitä työntekijääkin ja hoitaa asiat virka-aikana.

ap

Vierailija
7/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vain vaikka parikin lasillista! :) Meillä mä taas olen tyytyväinen miehen työmatkoihin ja palavereihin, niitä saisi olla useamminkin. Välillä tuntuu, että olemme ihan liikaa nokat vastakkain täällä ja molemmilla palaa käämit toisen naamaa katsoessa. Lapsetkin ovat rennommin kun mies on säännöllisesti ulkomaan työreissuilla.

Vierailija
8/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO VOI KAUHEETA MÄ NÄÄN MUN MIEHEN VIIKON PÄÄSTÄ ETTTÄ ÖÖÖ ITKU NYYHKY

Vierailija
9/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:21"]

Anna mennä vain vaikka parikin lasillista! :) Meillä mä taas olen tyytyväinen miehen työmatkoihin ja palavereihin, niitä saisi olla useamminkin. Välillä tuntuu, että olemme ihan liikaa nokat vastakkain täällä ja molemmilla palaa käämit toisen naamaa katsoessa. Lapsetkin ovat rennommin kun mies on säännöllisesti ulkomaan työreissuilla.

[/quote]

Tiedän tunteen, noita työreissuja meilläkin on aika reilusti, ja ahdistaa kyllä jos mies pyörii liian kauan kotona. Nautin kyllä omasta ajasta, mutta joskus odottaminen on häiritsevää jos ei tarkkaan tiedä milloin mies tulee, ja on suunnitellut jotain yhteistä.

ap

Vierailija
10/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:19"]Mikä vaan jenkkien kanssa. Niillä on eri aika, tiesitkö?
[/quote]

Jospa ne siellä New Yorkin toimistollakin malttaisivat lounaalla käydä.

Vierailija
11/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:22"]

NO VOI KAUHEETA MÄ NÄÄN MUN MIEHEN VIIKON PÄÄSTÄ ETTTÄ ÖÖÖ ITKU NYYHKY

[/quote]

No minä olen nähnyt viimeksi sunnuntaina, eikä tässä ole muuta "kauheaa" kuin tämä epämääräinen odottelu. Osaan kyllä vallan mainiosti tulla toimeen ilman miestänikin, mutta en vaan tykkää tämmöisestä epämääräisestä aikataulutuksesta. Mutta tiesin toki että palaveri voi venyä, eikä noista todellakaan pysty sanomaan kuinka kauan niissä menee.

ap

Vierailija
12/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:21"]

[/quote]

Tiedän tunteen, noita työreissuja meilläkin on aika reilusti, ja ahdistaa kyllä jos mies pyörii liian kauan kotona. Nautin kyllä omasta ajasta, mutta joskus odottaminen on häiritsevää jos ei tarkkaan tiedä milloin mies tulee, ja on suunnitellut jotain yhteistä.

ap
[/quote]

Kuinka mies ei voi pitää kiinni aikatauluista? Meilläkin kansainvälinen firma, mutta eipä siellä juuri pe-iltaisin ketään näy palavereissa.

Vierailija
13/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:19"]Mikä vaan jenkkien kanssa. Niillä on eri aika, tiesitkö? [/quote] Jospa ne siellä New Yorkin toimistollakin malttaisivat lounaalla käydä.

[/quote]

Tämä on ihan Suomessa ja täkäläisten kanssa, mutta joskus on vaan pakko sovittaa noita tapaamisia vaikka sitten näin, jos asia on kiireellinen ja aikatauluja ei vaan muuten saa sovitettua yksiin. 

Mutta silti, tylsää tämä odottelu on :(

ap

Vierailija
14/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:20"]No kiva, jotkut ei sitten yhtään ajattele että ei-kiireellisissä asioissa vois vähän miettiä sitä työntekijääkin ja hoitaa asiat virka-aikana.

ap
[/quote]

Taitaa mies palaveerata jossain ihan muualla kuin työpaikallaan.

Vierailija
15/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:20"]No kiva, jotkut ei sitten yhtään ajattele että ei-kiireellisissä asioissa vois vähän miettiä sitä työntekijääkin ja hoitaa asiat virka-aikana. ap [/quote] Taitaa mies palaveerata jossain ihan muualla kuin työpaikallaan.

[/quote]

Totta, tämä palaveri ei ole työpaikalla :)

ap

Vierailija
16/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:20"]No kiva, jotkut ei sitten yhtään ajattele että ei-kiireellisissä asioissa vois vähän miettiä sitä työntekijääkin ja hoitaa asiat virka-aikana. ap [/quote] Taitaa mies palaveerata jossain ihan muualla kuin työpaikallaan.

[/quote]

Totta, tämä palaveri ei ole työpaikalla :)

ap
[/quote]

Epäilemättä juuri näin.

Vierailija
17/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:21"] Anna mennä vain vaikka parikin lasillista! :) Meillä mä taas olen tyytyväinen miehen työmatkoihin ja palavereihin, niitä saisi olla useamminkin. Välillä tuntuu, että olemme ihan liikaa nokat vastakkain täällä ja molemmilla palaa käämit toisen naamaa katsoessa. Lapsetkin ovat rennommin kun mies on säännöllisesti ulkomaan työreissuilla. [/quote] Tiedän tunteen, noita työreissuja meilläkin on aika reilusti, ja ahdistaa kyllä jos mies pyörii liian kauan kotona. Nautin kyllä omasta ajasta, mutta joskus odottaminen on häiritsevää jos ei tarkkaan tiedä milloin mies tulee, ja on suunnitellut jotain yhteistä. ap [/quote] Kuinka mies ei voi pitää kiinni aikatauluista? Meilläkin kansainvälinen firma, mutta eipä siellä juuri pe-iltaisin ketään näy palavereissa.

[/quote]

Siis palaveri lienee alkanut ajallaan, mutta loppumisaikaahan ei välttämättä etukäteen tiedä. Sanoi kyllä että voi mennä pitkään, mutta oletin ihan itse vaan että se olisi max 2h

ap

Vierailija
18/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa ulkokulta laittaa sulle illan aikana viestin, että joutui pomon määräyksestä jäämään yöksi hotelliin, koska neuvottelut venyivät.

Vierailija
19/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka teidän miehet on epäluotettavia, ei kaikkien ole... :)

Ohis

Vierailija
20/66 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:45"]Vaikka teidän miehet on epäluotettavia, ei kaikkien ole... :)

Ohis
[/quote]

Kuka ohis?