*Huoh* miehen palaveri vaan venyy ja venyy
olen odottanut täällä jo ties kuinka kauan valmiin ruuan ja tuoreiden leivonnaisten kanssa. Olisi kiva viimeinkin päästä viettämään viikonloppua yhdessä, mutta taidanpa sitten vaan kaataa lasin viiniä itselleni.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:38"]
Kuinka usein mies tätä tekee? Aika kummaa, mikäli tietää sinun odottavan kotona ruoan kanssa, muttei edes välitä ilmoittaa. Olisikohan oikeasti syytä huoleen?
[/quote]
No tuo miehen työelämä on säännöllisen epäsäännöllistä, todella paljon matkustamista ja palavereja muissa kaupungeissa.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:54"]
Tiedän tunteen ap. Mun mies puhuu just nyt jenkkien kanssa meillä kotona työhuoneessa, vein sille sinne just cociksen hörpittäväksi, ja vilautin tissejä. :)
[/quote]Olen varmasti väsynyt, mutta tuo sinun tissien vilautus samalla kun toinen on puhelinpalaverissa alko naurattamaan! :-D Pitäisiköhän tehdä samoin seuraavalla kerralla kun meillä on sama tilanne? Mies on puhelinpalavereissa kotoa käsin Amerikan suuntaan pari kertaa viikossa, joten seuraava paltsu voi olla pian ja lapsetkin ovat sopivasti mummolassa. ;-)
[/quote]
*reps* Ja sopivasti vilautus siinä miehen selän takana kohti kameraa.
Ai kauheeta, kuset on kohta housussa, mutta kiitos illan nauruista
[/quote] :-D Aloin jo kuvittelemaan mieheni ilmettä kun hän kääntyy katsomaan taakseen ja minä siinä seistä napotan tissit tanassa!
Okei, mun on aika lähteä nukkumaan, alkaa naurattaa liikaa nämä teidän jutut! :)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:54"]
Tiedän tunteen ap. Mun mies puhuu just nyt jenkkien kanssa meillä kotona työhuoneessa, vein sille sinne just cociksen hörpittäväksi, ja vilautin tissejä. :)
[/quote]Olen varmasti väsynyt, mutta tuo sinun tissien vilautus samalla kun toinen on puhelinpalaverissa alko naurattamaan! :-D Pitäisiköhän tehdä samoin seuraavalla kerralla kun meillä on sama tilanne? Mies on puhelinpalavereissa kotoa käsin Amerikan suuntaan pari kertaa viikossa, joten seuraava paltsu voi olla pian ja lapsetkin ovat sopivasti mummolassa. ;-)
[/quote]
*reps* Ja sopivasti vilautus siinä miehen selän takana kohti kameraa.
Ai kauheeta, kuset on kohta housussa, mutta kiitos illan nauruista
[/quote] :-D Aloin jo kuvittelemaan mieheni ilmettä kun hän kääntyy katsomaan taakseen ja minä siinä seistä napotan tissit tanassa!
Okei, mun on aika lähteä nukkumaan, alkaa naurattaa liikaa nämä teidän jutut! :)
[/quote]
Kannattaa siis kokeilla
Jos tämä nyt enää ketään milläänlailla kiinnostaa, niin mies tuli vähän ennen puoltayötä kotiin, kertoi miten paljon on tehnyt töitä ja miten väsynyt on jne jne. Ja siis me ei olla nähty viikkoon. Vetäisi sitten tätä vuodattaessaan muutaman tuhdim konjakin, ja alkoi ensin vittuilemaan mulle ja sen jälkeen nuokkumaan pöytää vasten. Minkä jälkeen totesi lähtevänsä nukkumaan, ja käveli suoraan vierashuoneeseen.
Itkettää. Ja tuntuu kurjalta. Ihan helvetin kurjalta. Tämä ei ole sitä, mitä odotin taas viikon työreissun jälkeen. Ja nyt en kiitos kaipaa mitään kaikkitietäviä kommentteja vieraan panemisesta. Viis siitä panemisesta, mutta nyt vaan tuntuu niin pahalta. Itkettää.
sp
Ohoh, anna miehen aamulla herätä rauhassa ja ole paikalla kun hän huomaa, että voisi vaikka jutella sinun kanssasi. Älä syyttele, älä nalkuta, älä itke, vain kuuntelet jos mies pahoittelee tapahtumaa. Jos mitään ei tule, elätte kuin vieraat vihamiehet, niin sinuna lähtisin ottamaan raitista ulkoilmaa pariksi tunniksi.
Kuinka usein mies tätä tekee? Aika kummaa, mikäli tietää sinun odottavan kotona ruoan kanssa, muttei edes välitä ilmoittaa. Olisikohan oikeasti syytä huoleen?