Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ärsyttää ja hävettää kun lempinimeni on miehen nimi!

Vierailija
13.02.2015 |

Paremminkin hyvän jätkän kuttumanimi, kuin siron naisihmisen. Tyyliin Sirkkaliisa->sinkki, tai Madeleine->Make, Riina-kaija->Ripe..

Tämä vaan niin juurtunut ihmisten suuhun, ja olen keksinyt itselleni nimestäni naismaisen sirollisen nimen, mutta ei tämä hetkauta ihmisiä vaikka sen facebookkiinkin laitoin.

Yhyyyyyy

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minut tunnetaan melko yleisesti nimellä "Tiitus", kun sain sen nuorempana ei kukaan tiennyt että se on  miehen nimi :D

Vierailija
2/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:16"]

Lempinimeä on aika hankalaa vaihtaa, jos se on ehtinyt jämähtää kaikkien suuhun :) Minä kutsun mun erästä ystävää Terskaksi, ei sun varmaan oo niin paha.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:18"]

No hei, yksi Kirsi vääntyy mun suussa Kikkeliksi.

[/quote]

Olettepa inhottavia ihmisiä, toivottavasti kyseiset ihmisetkin hyväksyvät nämä typerät väännökset? Jos eivät toivottavasti kutsuvat kaikkia niitä käyttäviä perseenrei'iksi tai vastaaviksi.

Kiku sen sijaan kuulostaa ihan kivalta, mikä siinä olisi vikana?

Vierailija
4/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:22"]Paukku taidat olla :)
[/quote] Totaalirepeäminen. "Kuulin" ton sellaisella analyyttisella jenkkielikuvan lakimiesäänellä. :DDDD

Vierailija
5/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Hanski lempinimeltäni :D tai Hans tai Hanu. Eikä häiritse yhtään :D

Vierailija
6/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ana lempinimeltäni (oikeasti olen Anastacia ja vihaan sitä) ja kun olin yläasteella oli luokalla poika nimeltä Ana, Oikeasti siis Anssi. Oltiin sitten vaan "Ana A" ja "Ana S"...

Vierailija
7/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sentään Ana L.

Vierailija
8/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:37"]

Olen Ana lempinimeltäni (oikeasti olen Anastacia ja vihaan sitä) ja kun olin yläasteella oli luokalla poika nimeltä Ana, Oikeasti siis Anssi. Oltiin sitten vaan "Ana A" ja "Ana S"...

[/quote]

No pöh, meitä oli kaksi Anua luokalla ja minä olin se Anu S.   :/

Vierailija
9/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:37"]

[/quote]

No pöh, meitä oli kaksi Anua luokalla ja minä olin se Anu S.   :/
[/quote] Tositarina, tai no seiskaluokkalaiselta kuultu... tunnustetaankohan nyt? Kuitenkin, pojan vanhemmat oli naimisissa ja kuulemma ottaneet miehen äidin ruotsinkielisen sukunimen, eikä pojan isän L-alkuista nen-päätteistä rumaa suonalaista sukunimieä. Eli jos he olisivat valinneet isän nimen kuten yleensä on tapana olisi poika ollut Ana L.. Tosiaan kyseenalaistin vasta nyt aikuisena, että sattoi olla höpöäkinm

Vierailija
10/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunne Henkan, Henriikan.

t. Reiska ja ylpeä siitä

Vierailija
11/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempinimeä on aika hankalaa vaihtaa, jos se on ehtinyt jämähtää kaikkien suuhun :) Minä kutsun mun erästä ystävää Terskaksi, ei sun varmaan oo niin paha.

Vierailija
12/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Kaitsu, Rampe vai peräti Reiska?

Vierailija
13/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, yksi Kirsi vääntyy mun suussa Kikkeliksi.

Vierailija
14/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Arska viitti!

Vierailija
15/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisu on meidän kaveripiirissä ollut Kiku ihan pienestä saakka. Tuskin näin paha kuitenkaan :D

Vierailija
16/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:16"]Lempinimeä on aika hankalaa vaihtaa, jos se on ehtinyt jämähtää kaikkien suuhun :) Minä kutsun mun erästä ystävää Terskaksi, ei sun varmaan oo niin paha.
[/quote]
Mun kaveri on kans Terska. Sitä on sanottu Terskaksi jo niin kauan, että ihan jo unohtunut mitä se tarkoittaa :) Huomaan sen siitä, kun esim kerron jollekin ulkopuoliselle vaikka että Terska oli meillä vkonlopun tai lähen Terskan kanssa syömään jne..

Vierailija
17/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jortsu

Vierailija
18/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eräiden kavereiden lempinimet ovat Make ja Kultsi. Make on siis Maria ja tää Kultsi Joonatan.
Et keksikää tekin sun miehelle joku yhtä osuva lempinimi :)

Vierailija
19/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukku taidat olla :)

Vierailija
20/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on miehen nimi lempininenä ja ei oo haitannu. Ei sitä ees ota mitenkään miehen nimenä. Ajoittain aiheuttaa kyllä hämmennystä töissä kun joku työkaveri huomaamatta asiakkaalle heittää että nä hämpä hakee ton "Reiskan" tuolta niin katsotaan ja minä pöllähdän paikalle... :)