Mistä nopeiten 10 000e laina.
Tarvitsisin rahat ensi viikolla, enkä kerkeä sitä tililleni saamaan ennen sitä lainaamatta jostakin. Takaisin pystyn maksamaan n. kk päästä eli korollakaan ei niin kauheasti väliä.
Kommentit (22)
Voi ei. Oisko muuta. Jos otan sen sieltä, niin sit ne pommittaa mua niillä viesteillä aina!! Toinen puh no ollut jollakin pikavippi ihmisellä aiemmin ja aina vaan ne sylkee niitä mullekin.
No eikun tarviin oikeesti. Ei yksityiset tuntemattomille lainaa. Enkä haluaisikaaan. Ap
Pankki. Tai olisiko sulla jotain mitä pantata?
Kuinka nopeasti pankin kautta voi lainan saada? Onnistuuko päivässä? Ap
10 000 ensi viikolla ja maksu kuukauden päästä takaisin? Ei kuulosta järkevältä tarpeelta. Ehdotan että tuhlaat rahasi vasta sitten kun sinulla ne on.
Ihan uteliaisuudesta, mihin tarvitset 10 000 €?
Helpoiten kai onnistuisi, jos saisit 5-10 tutulta ihmiseltä 1000-2000 € lainaan...
Kahdesti oon lainannut rahaa ystavalle, 5000 ja 100000 euro, vielakin ovat lainassa. Molemmat tulivat noin vuoden paasta sanomaan, etta raha on menny mulle paahan ja etta olen ilkea kusipaa.
wt tarvii panttilainaamon maksuihin lainoja
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:46"]Kahdesti oon lainannut rahaa ystavalle, 5000 ja 100000 euro, vielakin ovat lainassa. Molemmat tulivat noin vuoden paasta sanomaan, etta raha on menny mulle paahan ja etta olen ilkea kusipaa.
[/quote]
:O oletpa ollut sinisilmäinen
Ei kun tartten sen jutun harrastukseeni. Harvoin löytyy käytettynä hyvää, mutta nyt kun löysin, niin sitten ei ole rahaa. En ole wt:) Ap
Ok, pankkiin sitten soitettava heti maanantaina. Kiitos vastauksista.