Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun laukku on olalla missä kohtaa sen laukun kuuluu olla?

Vierailija
13.02.2015 |

En saa tissien takia sitä kauniisti tohon sivulle vaan se on takapuolella rumasti:/ mitä mun pitäs tehä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin kuten kasi sanoo?

Vierailija
2/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukun malli ja kantonauhan pituus kannattaa valita oman kropan mukaan. Esim. jos on leveä lantio, niin olkalaukkua ei missään nimessä kannata valita sellaista joka hilluu siinä juuri leveän lantion sivulla, vaan valkata sellainen ylemmäs jäävä. Isotissisen ei kannata valita taas siellä kainalon alla olevaa vaan pidempi nauha. Osalle vartalotyypeistä, kuten itselleni kun on sekä isot tissit että leveä perse, ei olkalaukut sovi kovin hyvin ollenkaan. Siksi enemmän käytän käsilaukkuja tai rennoissa yhteydessä laadukasta nahkaista reppua.

Vierailija
4/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en miettinyt tota asiaa yhtään etukäteen vaan menin jo ostamaan laukun. Olkalaukun lyhyellä hihnalla( kors hamilton) ja mulla on isot tissit ja perse. Mitäs nyt?

Vierailija
5/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että käsi on laukun päällä. Näin ainalin helsingissä. Ketteräsormisia taskuvarkaita on ...

Vierailija
6/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkalaukkua tietty kannetaan olalla niinkuin ghettoblasteria.

Vierailija
7/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:44"]

No en miettinyt tota asiaa yhtään etukäteen vaan menin jo ostamaan laukun. Olkalaukun lyhyellä hihnalla( kors hamilton) ja mulla on isot tissit ja perse. Mitäs nyt?

[/quote]

Mulla on myös tuollainen mutta käytän sitä vallan käsilaukkuna, en olkalaukkuna. Niin se luultavasti sinullekin paremmin sopii, kädessä eikä olalla kannettavaksi. Toki välillä voi olallakin kantaa mutta sitten kun pitää näyttää hyvältä niin käteen tai käsivarrelle, jos hyvin ylhäällä kannettu laukku näyttää huonolta omalla kropalla.

Vierailija
8/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaat siihen laukkuun muutaman kilon tavaraa, ja lähdet sen kanssa nopealle kävelylenkille. Muutaman kilometrin jälkeen laukku on asettunut siihen kohtaan, mihin se sinun vartalollasi parhaiten sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi