Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 30 ja kokoajan vatsa mouruaa ja pulputtaa

Vierailija
01.05.2015 |

Onko muilla tällaista? Vähän kuin olisi vatsa sekaisin, tai ainakin ilmaa kauheesti. Kun nojaa eteenpäin istuessa niin pistää vatsaan.
Ja kokoajan kuuluu sellasta blub blub ääntä tai kourrr murrrr. Välillä onkin kyllä kuralla ja sitten taas ummetuttaa. Aloitin eilen syömään maitohappobakteereja jos auttaisivat.
Onko tämä joku yleinen raskausoire vai mitä ihmettä? Edellisissä raskauksissa ei ole ollut vastaavaa, närästystä kyllä silloin tällöin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nyt välttää ainakin sitä ruisleipää sitten. Täysjyvätuotteista en viitsisi nyt vielä ainakaan luopua..
Ap

Vierailija
2/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viikkoja vasta päälle 6 ja nyt on tuota
Eikai tämä kestä noin pitkälle. En kehtaa edes kaveilla välillä olla hirveän pitkään ku maha pitää niin noloja ääniä koko ajan mutta mitään ei tule ulos..tosi inhottavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja juuri tuo että pierettäisi ihan kamalasti mutta sitä pierua ei vaan koskaan tule!
Ap

Vierailija
4/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivasyndrooma ja bakteeritasapaino sekaisin suolistossa. Jätä sokerit ja muut herkut pois sekä vehnä,ohra ja ruis sekä peruna. Syö rauhallisesti ja juo vettä lasillinen ennen ruokaa. Itselläni parani tällä.

Vierailija
5/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:35"]Hiivasyndrooma ja bakteeritasapaino sekaisin suolistossa. Jätä sokerit ja muut herkut pois sekä vehnä,ohra ja ruis sekä peruna. Syö rauhallisesti ja juo vettä lasillinen ennen ruokaa. Itselläni parani tällä.
[/quote]

Mulla todettiin raskausdiabetes joten herkut ja vehnät on ihan minimissä. Täysjyvää ja ruista menee kyllä aikas reilusti, mutta mitähän sitä sitten enää söisi jos noikin jättäisi pois :(
Ap

Vierailija
6/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ihminen suolistopuhdistuksen kautta

Vierailija
7/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ihminen suolistopuhdistuksen kautta

Vierailija
8/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kestä ruista ollenkaan raskaana. Tulee juuri tuollainen olo ja maha turpoaa kivikovaksi.

Vierailija
9/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletappas hivasyndrooma. Violet lightin sivuilta löytyy hyvät hiivadietti ohjeet. Ruokavalio vaikuttaa ratkaisevasti.

Vierailija
10/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli haavainen paksusuolentulehdus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme