Rv 30 ja kokoajan vatsa mouruaa ja pulputtaa
Onko muilla tällaista? Vähän kuin olisi vatsa sekaisin, tai ainakin ilmaa kauheesti. Kun nojaa eteenpäin istuessa niin pistää vatsaan.
Ja kokoajan kuuluu sellasta blub blub ääntä tai kourrr murrrr. Välillä onkin kyllä kuralla ja sitten taas ummetuttaa. Aloitin eilen syömään maitohappobakteereja jos auttaisivat.
Onko tämä joku yleinen raskausoire vai mitä ihmettä? Edellisissä raskauksissa ei ole ollut vastaavaa, närästystä kyllä silloin tällöin.
Kommentit (10)
Mulla on viikkoja vasta päälle 6 ja nyt on tuota
Eikai tämä kestä noin pitkälle. En kehtaa edes kaveilla välillä olla hirveän pitkään ku maha pitää niin noloja ääniä koko ajan mutta mitään ei tule ulos..tosi inhottavaa
Joo ja juuri tuo että pierettäisi ihan kamalasti mutta sitä pierua ei vaan koskaan tule!
Ap
Hiivasyndrooma ja bakteeritasapaino sekaisin suolistossa. Jätä sokerit ja muut herkut pois sekä vehnä,ohra ja ruis sekä peruna. Syö rauhallisesti ja juo vettä lasillinen ennen ruokaa. Itselläni parani tällä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:35"]Hiivasyndrooma ja bakteeritasapaino sekaisin suolistossa. Jätä sokerit ja muut herkut pois sekä vehnä,ohra ja ruis sekä peruna. Syö rauhallisesti ja juo vettä lasillinen ennen ruokaa. Itselläni parani tällä.
[/quote]
Mulla todettiin raskausdiabetes joten herkut ja vehnät on ihan minimissä. Täysjyvää ja ruista menee kyllä aikas reilusti, mutta mitähän sitä sitten enää söisi jos noikin jättäisi pois :(
Ap
Uusi ihminen suolistopuhdistuksen kautta
Uusi ihminen suolistopuhdistuksen kautta
Minä en kestä ruista ollenkaan raskaana. Tulee juuri tuollainen olo ja maha turpoaa kivikovaksi.
Googletappas hivasyndrooma. Violet lightin sivuilta löytyy hyvät hiivadietti ohjeet. Ruokavalio vaikuttaa ratkaisevasti.
Mulla oli haavainen paksusuolentulehdus...
Pitää nyt välttää ainakin sitä ruisleipää sitten. Täysjyvätuotteista en viitsisi nyt vielä ainakaan luopua..
Ap