Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Kumpi on tärkeämpää: Pitkät kauniit hiukset vai kauniit kasvonpiirteet?

Vierailija
13.02.2015 |

Jos pitää valita, koska molempia ei voi saada tässä tapauksessa samassa paketissa.

Kommentit (23)

1/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ovat epäkäytännölliset ja typerät. Sellainen puolilyhyt ponihännällä on kivan näköinen. Mutta tärkeämpää ovat meikkaamattomat terveen ja luonnollisen näköiset kasvot, koska tukalle voi aina tehdä jotain.

Vierailija
2/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Petri Keckman" time="13.02.2015 klo 10:40"]

Pitkät hiukset ovat epäkäytännölliset ja typerät. Sellainen puolilyhyt ponihännällä on kivan näköinen. Mutta tärkeämpää ovat meikkaamattomat terveen ja luonnollisen näköiset kasvot, koska tukalle voi aina tehdä jotain.

[/quote]

Tätä kysyttiin miehiltä, ei puolilyhythiuksisilta naisilta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut entäs jos ei oo mahdollisuutta kumpaankaan eli persnaamaisena syntynyt ja ohuet heikot hiukset jotka ei kasva tisseihin asti. :( Kyllä mä silti mun rakkaalle kelpaan.

4/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:56"]

[quote author="Petri Keckman" time="13.02.2015 klo 10:40"]

[/quote]

Tätä kysyttiin miehiltä, ei puolilyhythiuksisilta naisilta...

[/quote]

Olen mies.

Vierailija
5/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa.

Vierailija
6/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitetään lisää vettä myllyyn!
Mitä mies olet mieltä todella harvahiuksisesta naisesta, joka kuitenkin osaa laittaa hiuksensa mömmöillä ja lisäkkeillä niin, että kukaan ei tiedä?
Mutta oletettavasti yhdessä asuessanne näkisit häntä ohuella ponnarilla.
Eli voisitko mies ottaa geneettisestä hiustenlähdöstä kärsivän naisen?

Vierailija
7/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset niin voi vetää ne ruman naaman eteen verhoksi!
Tietenkin kauniit kasvot, koska hiuksille jotain on tehtävissä, naama paljon vaikeampi.

Vierailija
8/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvonpiirteet tietenkin! Hiukset voivat kuitenkin olla minkälaiset tahansa ja niitä voi laittaa vaikka mihin suuntaan. Ja hiusten pituudella ei väliä. Jos vaihtoehdot ovat

1) Pitkät kauniit hiukset + tavalliset kasvot

2) Kauniit kasvot + tavalliset hiukset

niin tietenkin valitsen kakkosvaihtoehdon. Väittäisin että naiset itse välittävät enemmän laitetuista hiuksista kuin miehet. Hiukset nyt loppujenlopuksi ovat vain hiuksia, niitä voi muuttaa. Mutta kasvot ovat muuttumattomat, jollei hakeudu leikkaukseen.

Vierailija
9/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:10"]

Heitetään lisää vettä myllyyn! Mitä mies olet mieltä todella harvahiuksisesta naisesta, joka kuitenkin osaa laittaa hiuksensa mömmöillä ja lisäkkeillä niin, että kukaan ei tiedä? Mutta oletettavasti yhdessä asuessanne näkisit häntä ohuella ponnarilla. Eli voisitko mies ottaa geneettisestä hiustenlähdöstä kärsivän naisen?

[/quote]

Tarviiko tuotakin ihan erikseen kysyä? Jos ei voisi ottaa, kummassa olisi vika: naisessa vai miehessä???

10/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:10"]

Heitetään lisää vettä myllyyn! Mitä mies olet mieltä todella harvahiuksisesta naisesta, joka kuitenkin osaa laittaa hiuksensa mömmöillä ja lisäkkeillä niin, että kukaan ei tiedä? Mutta oletettavasti yhdessä asuessanne näkisit häntä ohuella ponnarilla. Eli voisitko mies ottaa geneettisestä hiustenlähdöstä kärsivän naisen?

[/quote]

Kaikenlaiset lisäkkeet ovat mun mielestä typeriä. Kannattaa olla rehellisesti sitä mitä on. En tykkää feikistä. En tykkää edes meikeistä. Mielipiteeni tuskin kuitenkaan edustaa tavanomaisen miehen mielipidettä. Jos hiukset ovat todella harventuneet ja kaljuläikkiä paistaa jo jostain, niin sitten kannattaa ehkä vetää siileksi. Minulle ei kuitenkaan yleensäkään ulkonäkö ole niin tärkeä asia, vaan siitä liikaa huolehteminen osoittaa naisen olevan pinnallinen.

Vierailija
11/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa taas tämä hiuspakkomielteinen kyselemässä tyhmiä. Hanki jotain apua itsellesi, jooko? Ne on vaan kuolleita karvoja, ei niitä tarvitse noin paljon pähkäillä!

Vierailija
12/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on; puoleenselkään ulottuvat vaalenruskeat hiukset vaaleilla ja kuparisilla raidoilla sekä kauniit kasvot :) painoa kun saisi 10kg pois niin oksat pois!

Vierailija
13/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, miksi vastaatte ja peukutatte mielipiteitänne miehiltä kysyttyihin kysymyksiin?

Pitkät kauniit hiukset ovat tärkeämmät, kun naidaan takaapäin. Siitä asennosta kananpersetukka kuvottaa. Edestä päin kasvot ovat tärkeämmät, mutta seksihän tuntuu paremmalta takaa, joten kallistuisin hiusten puolelle =)

t. oikea mies

Vierailija
14/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot ilman muuta!

t: toinen oikea mies

Vierailija
15/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tuota oikein erikseen kysyä? :D  Mitäs luulisit, ap?

Vierailija
16/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:22"]Pitääkö tuota oikein erikseen kysyä? :D  Mitäs luulisit, ap?
[/quote]
Oisko ne hiukset sitten? En mä osaa sanoa, koska oon ite nainen. Ap

Vierailija
17/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kasvonpiirteet. Suomalaisilla tytöillä lähes kaikilla ohuet hiukset. Ei niihin edes kiinnitä huomiota, hyvä kun on jotain päässä. T. Mies jolla maantienharmaat ja ohuet piikkisuorat hiukset.

Vierailija
18/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:22"]Pitääkö tuota oikein erikseen kysyä? :D  Mitäs luulisit, ap? [/quote] Oisko ne hiukset sitten? En mä osaa sanoa, koska oon ite nainen. Ap

[/quote]

Mitä väliä sillä on, oletko nainen vai mies, kyllä kai tuollaisen asian pitäisi pystyä järkeilemään joka tapauksessa.

Onko ruma naama on ihan jees, jos sitä ympäri pitkä tukka? Niinkö luulet? Kumpaa on mielestäsi helpompi muuttaa, kasvonpiirteitä vai hiuksia?

Vierailija
19/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot tietenkin. Hiuksia voi vaikka laittaa pidennyksillä tuuheiksi ja näteiksi, rumille kasvoille on vaikeampi tehdä mitään.

Vierailija
20/23 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ruma naama, niin ne pitkät hiuksetkin on rumat ja korostaa sitä naamaa.