Valehtelin nettideitille painon ja tapaaminen huomenna...
Valehtelin painon yli kakskyt kiloa pienemmäksi mitä nykysin painan ja laitoin kymmenen vuotta vanhan kuvan itestäni, missä oon vielä hoikka ja naamakin nätin näkönen. Huomenna ois sovittu eka tapaaminen ja milläs tämän nyt selittää? Kuva kuiteski lähetetty pariviikkoa sitten...ei voi selitellä muutoksia näin nopiaks..
Kommentit (29)
Jos se ei nää sun vartaloo ollenkaa ku oot niin syväs kusessa?
Osta korsetti ja ime poskia sisään.
Oletko mies? Noinhan ne aina tekee.
No etpä tuolle voi mitään enää. Ei tuu toisia treffejä. Kyllä huijaaminen kostautuu.
Kerro valehtelusta jo ennen tapaamista.
Sano että just ennenkuin deitti tuli paikalle, niin puristit nenän kiinni ja aivastit ja oot siksi ilmaa täynnä, että kyllä se siitä laskeutuu...
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:16"]
[/quote]
Nainen oon. Voipihan olla että sekkiin on valehellu painosa ja kuvasa. Ollaan kuitennii savolaisia. ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:21"]
[/quote]
Nainen oon. Voipihan olla että sekkiin on valehellu painosa ja kuvasa. Ollaan kuitennii savolaisia. ap
[/quote]
Se kertoo paljon...:)
[/quote]
[/quote]
Paljonko on oikeet mitat ja mitä kerroit?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:26"]
155cm 133,5kg
[/quote]
En ollu minä. Sanoin pittuus 162 mikä tosi ja paino 65 mikä vale. Oikeesti melekeen 90. ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:25"]
[/quote]
[/quote]
Paljonko on oikeet mitat ja mitä kerroit?
[/quote]
Meinaat että AP kertoo rehellisiä vastauksia varsinkaan sen jälkeen kun on kirkkain silmin ilmoittanut olevansa 1) valehteleva 2) savolainen?
Voi ei. Mä en lähtisi edes treffeille semmosen moukan kanssa joka kyselisi painoni perään. Ja kuvaks ehdottomasti mahdollisimman realistinen ja tuore kuva.
En kyllä kehtais mennä edes paikalle jos olisin noin LIHAVAN valheen kertonut.
heko heko
Hohhoijaa, mitä luulet tuolla voittavasi? Deittisi kenties kääntyy kannoillaan heti nähdessään sinut eikä tee siinä väärin, koska olet lähettänyt ikiaikaisen kuvan, joka ei kerro totuutta nykytilanteesta.