paljonkohan aidosta jumpsuitista voi pyytää?
kerran käytetty ja sen jälkeen pesty. musta valkoisella vetoketjulla. nyt mammat kertokaas
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:06"]no rupee huomenna käyttämään. ongelma poissa. [/quote] alunperinkin liian tiukka minulle tuo, lähinnä sen takia käyttämättä jäänyt. eli jollekin sirommalle (xs-kokoiselle) olisi oikein passeli. [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:18"] Siis puhutaankohan me nyt samasta asiasta? Onko sana (jumpsuit) jossain erityiskäytössä Suomessa, joka tässä pitää huomioida? [/quote] noup, kyse tällaisesta http://viivisblogg.blogaaja.fi/files/2012/01/one-piece1.jpg
[/quote]
Aai, teletappiasu! Joo, ei ole jumpsuit poistunut muodista, mutta tuosta ei havaintoa. Luulisi olevan mukava kotiasuna tuo linkin vaate. Tosin olen kyllä jossain nähnyt hieman maltillisempana. Merkki ei ole tuttu ja en nyt jaksanut googlettaa.
Otsikon perusteella luulin että kyseessä olisi ollut haalari laskuvarjohyppääjille. Olen pettynyt.
Itse ostaisin varmaan jollain 30€, postituksen kanssa 40€.
Oon etsiny vaaleenpunasta semmosta ja siitä maksaisin 50€ :)
Onhan ne jo vähän jäänyt juttu mutta silti mielestäni ihan kivoja!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:49"]No nyt sä osasit lainata! hyvä!
[/quote]
jes! ei auta vissiin kun ottaa vain yksi lainaus.
mutta joo, tuollainen kotiasuhan tuo. oikein mukavaa, pehmoisaa kangasta. taidan kokeilla myydä tuon 20e:llä, jos ei mene siihen hintaan ni voihan sitä tingata. kiitos jokaiselle avittajalle!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:51"]Itse ostaisin varmaan jollain 30€, postituksen kanssa 40€.
Oon etsiny vaaleenpunasta semmosta ja siitä maksaisin 50€ :)
Onhan ne jo vähän jäänyt juttu mutta silti mielestäni ihan kivoja!
[/quote]
huuto.nettiä selaillessani löysin tuollaisen pinkin, jota tarkoitat, mutta sen hintana olikin jotain 70e... toivottavasti löydät halvemalla jostain :)
Eihän tuo ole jumpsuit vaan onesie.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:35"]sori. rehellisesti sanottuna oot tosi huono lainauksissa. sorry! :'(
[/quote]
jep niinpä. miten noita käytetään? :D