Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut elämästä syrjässä koko ikäni.

Vierailija
12.02.2015 |

En osallistu. En pääse. Minua ei kutsuta. Haluta. En koe intohimoa. En usko. En ole koskaan rakastanut. Eikä minua olla koskaan rakastettu. En ole missään erityisen hyvä. Tai erityisen huono. Tai erityinen. Täysin turha elämä. Täysin turha aloitus.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:46"]

Uni on ainoa lohtu. Vanhempieni syy tämä ei ole. Sataa vuotta on näillä elintavoilla turha tavoitella. Toisaalta pelkään kuolemaa.

[/quote]

Pelkäät kuolemaa, koska et ole loppuun asti varma siitä, että olet ihmisjäte ja elättelet yhä salaa toivoa. 

[/quote]Väitteesi hymyilyttää minua. Toivoa. Kuinka Disney.

[/quote]

Täällä on paljon muitakin ihmisiä, jotka kaipaavat neuvoja. Sinä et ilmeisesti halua tehdä mitään rakentavaa täällä. Joten ihan turha sinuun on tuhlata aikaa. Työnnät omalla inhottavuudellasi ja kyynisyydelläsi ihmiset pois luotasi ja kehä on valmis. 

Niin makaa kuin petaa.

[/quote]Totta. Tätähän juuri sanoin. Pointtisi oli...? ap

Vierailija
42/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:08"]

Uni on ainoa lohtu. Vanhempieni syy tämä ei ole. Sataa vuotta on näillä elintavoilla turha tavoitella. Toisaalta pelkään kuolemaa.

[/quote]

Pelkäät kuolemaa, koska et ole loppuun asti varma siitä, että olet ihmisjäte ja elättelet yhä salaa toivoa. 

[/quote]

Täällä on paljon muitakin ihmisiä, jotka kaipaavat neuvoja. Sinä et ilmeisesti halua tehdä mitään rakentavaa täällä. Joten ihan turha sinuun on tuhlata aikaa. Työnnät omalla inhottavuudellasi ja kyynisyydelläsi ihmiset pois luotasi ja kehä on valmis. 

Niin makaa kuin petaa.

[/quote]Totta. Tätähän juuri sanoin. Pointtisi oli...? ap

[/quote]

Etkö mennytkään muualle säälimään itseäsi? Tai kerjäämään sääliä ja ymmärrystä nihilistiselle luonteellesi? 

Olet selvästi vakavasti masentunut. Ilmeisesti haluat vain ylläpitää ja vahvistaa omaa masentunutta maailmankuvaasi loukkaamalla ihmisiä täällä niin että he lopulta reagoivat negatiivisesti ja jättävät sinut yksin? 

Mielestäni tästä olisi voinut kehittyä ihan hyvä keskusteluketju, jos et olisi heittäytynyt inhottavaksi ihmisiä kohtaan. Olet oikeasti todella yksinäinen ihminen, etkä haluaisi olla sitä. Ja on kurjaa loukkaantua ihmiselle, joka suorastaan haluaa sitä vakuuttuakseen taas omasta arvottomuudestaan, mutta tosiasia on että muillakin ihmisillä on tunteet ja paremman ratkaisun hakemisen elämääsi täytyy olla vuorovaikutteista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa kyllä, että ihmiset ahdistuvat siitä, jos puhuu ap:n mainitsemista asioista suoraan. Kukaan ei halua herätä Neona Matrix-maailmaan ja eikös sinne Pandoran boxiin jäänyt se (Disney-)toivo lymyämään. DDD 

Heti ollaan Repomiehen lääkkeitä huutamassa. Medikalisaatiolla pahat ja ahdistavat ajatukset kuriin! Enkö olekaan laulun arvoinen? Eikö kukaan ole? Mitä tässä sitten kannattaa edes elää, tä? Mikset juokse jo saunan taakse ja täräytä ihmisjäteaivojasi tunkiolle? Hus tuommoiset, ne eivät sovi Esbo-idylliin.

Saavuttaisin sen Esbo-idyllin, mutten huoli sitä. Se olisi vielä pahempi vaihtoehto kuin syrjäytyminen. Tai ehkä syrjäytyminen on harhaanjohtava termi, koska en ole esim. taloudellisesti syrjäytynyt. Vapaaehtoisesti syrjään jättäytynyt? VSJ?

Vierailija
44/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että täällä on samanhenkisiä ihmisiä =) AP:n teksti olisi voinut olla minun näpppäimistöltäni!

Olen katkera luovuttaja. En viitsi edes yrittää enää. Jos jotain yritän, niin teen sen ainoastaan epäonnistuakseni siinä. Epäonnistuminen on elämäni ainut turvasatama. Kun ei ole mitään muuta varmaa, niin ainakin tiedän epäonnistuvani siinä, mitä ikinä yritänkin. Jos listaisin tähän kaiken, missä olen ihanan turvallisesti epäonnistunut, niin sitä listaa voisitte lukea vielä vappunakin.

Mutta päällimmäisin tunne minulla on se, että mikään ei tunnu enää miltään. Kaikki oli jo tässä. Elämällä ei ole minulle mitään, eikä minulla ole mitään elämälle. Kun ei panosta peliin, niin ei voi menettää mitään. Säästeliästä, eikö? =)

Epäonnistumisen lisäksi toinen varma asia elämässäni on kuolema. Eräänä päivänä suureksi onnekseni kuolema korjaa minut täältä pääni sisäisestä paskahelvetistä pois =). Sitä päivää odotellessa...

P.S. Te naivistit, jotka luulette minun hyötyvän avun hakemisesta. En hyödy, jos en halua hyötyä ja jos en halua hakea apua. Ja minä en halua enää mitään. Joten?

Vierailija
45/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:01"]

[/quote]

[/quote]

No mikä estää sitten kuolemasta? Faktathan ovat sinun puolellasi? Suomella ei ole käyttöä ihmisjätteistä sitä paitsi. 

[/quote]

Toivottavasti et ikinä RLl lauo mitään näin typerää, sulta kyllä puuttuu empatia, vaikka moni voisi toiisin luulla...

[/quote]

Seuraan vain loogisesti Ap:n ajatusketjua. On vaikea tuntea empatiaa ihmistä kohtaan, joka ei halua sitä ja pilkkaa sitä. 

Vierailija
46/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:39"]

Kiva kuulla, että täällä on samanhenkisiä ihmisiä =) AP:n teksti olisi voinut olla minun näpppäimistöltäni!

Olen katkera luovuttaja. En viitsi edes yrittää enää. Jos jotain yritän, niin teen sen ainoastaan epäonnistuakseni siinä. Epäonnistuminen on elämäni ainut turvasatama. Kun ei ole mitään muuta varmaa, niin ainakin tiedän epäonnistuvani siinä, mitä ikinä yritänkin. Jos listaisin tähän kaiken, missä olen ihanan turvallisesti epäonnistunut, niin sitä listaa voisitte lukea vielä vappunakin.

Mutta päällimmäisin tunne minulla on se, että mikään ei tunnu enää miltään. Kaikki oli jo tässä. Elämällä ei ole minulle mitään, eikä minulla ole mitään elämälle. Kun ei panosta peliin, niin ei voi menettää mitään. Säästeliästä, eikö? =)

Epäonnistumisen lisäksi toinen varma asia elämässäni on kuolema. Eräänä päivänä suureksi onnekseni kuolema korjaa minut täältä pääni sisäisestä paskahelvetistä pois =). Sitä päivää odotellessa...

P.S. Te naivistit, jotka luulette minun hyötyvän avun hakemisesta. En hyödy, jos en halua hyötyä ja jos en halua hakea apua. Ja minä en halua enää mitään. Joten?

[/quote]

Joten, miksi avaudut täällä. Ei ketään ole kiinnostunut. Suurin osa ihmisistä näkee asiat toisin ja haluaa myös kokea asiat toisin. Vaihtakaa Ap:n kanssa sähköpostiosoitteita keskenänne ja olkaa onnellisia tavallanne. 

Vierailija
47/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:38"]

Sen huomaa kyllä, että ihmiset ahdistuvat siitä, jos puhuu ap:n mainitsemista asioista suoraan. Kukaan ei halua herätä Neona Matrix-maailmaan ja eikös sinne Pandoran boxiin jäänyt se (Disney-)toivo lymyämään. DDD 

Heti ollaan Repomiehen lääkkeitä huutamassa. Medikalisaatiolla pahat ja ahdistavat ajatukset kuriin! Enkö olekaan laulun arvoinen? Eikö kukaan ole? Mitä tässä sitten kannattaa edes elää, tä? Mikset juokse jo saunan taakse ja täräytä ihmisjäteaivojasi tunkiolle? Hus tuommoiset, ne eivät sovi Esbo-idylliin.

Saavuttaisin sen Esbo-idyllin, mutten huoli sitä. Se olisi vielä pahempi vaihtoehto kuin syrjäytyminen. Tai ehkä syrjäytyminen on harhaanjohtava termi, koska en ole esim. taloudellisesti syrjäytynyt. Vapaaehtoisesti syrjään jättäytynyt? VSJ?

[/quote]

No ole sitten. Ei ketään kiinnosta enää. Huomion antaminen on merkki välittämisestä ja keinot neuvoa anonyymia ihmistä netissä ovat rajalliset. 

Hienoa jos nihilismi riittää sinulle. Mutta miksi sitten pilkata ihmisiä, jotka ajattelevat toisin? Tulkoon kukin omalla uskollaan autuaaksi. 

Vierailija
48/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:44"]

[/quote]

No ole sitten. Ei ketään kiinnosta enää. Huomion antaminen on merkki välittämisestä ja keinot neuvoa anonyymia ihmistä netissä ovat rajalliset. 

Hienoa jos nihilismi riittää sinulle. Mutta miksi sitten pilkata ihmisiä, jotka ajattelevat toisin? Tulkoon kukin omalla uskollaan autuaaksi. 

[/quote] No, tällä palstalla usein samanhenkiset tyypit vaihtavat ajatuksia, kuka milläkin motivaatiolla. Uteliaisuudesta ehkä, et onko kuinka paljon tai vähän samoja aatoksia hautovia. Tämä on ilmeisesti sulle yllätys? Av-palsatalla vaihetaan? AJatuksia? Elä saatana. Jep. Kyllä. Mitä vaippoja käytät, syökö kissassi kunnolla, elätkö syrjässä. Kaikenlaista. Ei kannata lukea - ja varsinkaan jäädä jankkaamaan - ketjuun, joka ahdistaa. Tämänkin ajan olisit voinut vain elää toivorikasta ja elämisen arvoista elämääsi, etkä tuhlata sitä nihilistien räpätykseen ja provosointiin. DDD

Vierailija
49/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Totta joka sana. ap

Vierailija
50/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No mikä estää sitten kuolemasta? Faktathan ovat sinun puolellasi? Suomella ei ole käyttöä ihmisjätteistä sitä paitsi. 

[/quote]

Toivottavasti et ikinä RLl lauo mitään näin typerää, sulta kyllä puuttuu empatia, vaikka moni voisi toiisin luulla...

[/quote]

Seuraan vain loogisesti Ap:n ajatusketjua. On vaikea tuntea empatiaa ihmistä kohtaan, joka ei halua sitä ja pilkkaa sitä. 

[/quote]Älä huoli. Et saa minua heittäytymään junan alle. Enkä ole millään tavalla loukkaantunut. Enkä kaipaa empatiaasi. Olen kyllä kirjoittajan kanssa samaa mieltä, ettei vieraille ihmisille tappotuomioiden huutelu ole erityisen hedelmällistä.

Vierailija
51/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua huttua. Ongelma tai ennemminkin se catch22 on tämmöisessä, että mistä löytää itselleen halu tai sen kohde jo eletyn elämän - valintoineen - mentyä ohi. Semmoista ylikriittisyyttä ajattelussa, jota voisi jotkut sanoa 'realistisuudeksi'. Toisaalta voihan se olla, että vuosien haluttomuus on vaan alkanut painaa päälle ja se minä, joka on taustalla pikkuhiljaa betonoinut tätä lohduttomuudeksi tulkittavaa mantraa tyyliin "ei se kannata", on vaan saanut liian ison otteen ihmisestä, jolloin siitä on tullut lähtemätön osa identiteettiä.

Identiteetin muuttaminen ei käy tuosta vaan ja jos sitä ehdotetaan, niin se tuntuu perseilyltä - itse asiassa kaikki neuvonta tuntuu perseilyltä. Mutta sen vaan antaa olla, koska jos ei se nyt hirveämmin liikauta, niin "paskaaks tässä"? Kehitystä kehityksen pakon vuoksi on vaan..."kinda gay". Kasvojenkohotusta. Muovia.

Vierailija
52/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 06:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Älä huoli. Et saa minua heittäytymään junan alle. Enkä ole millään tavalla loukkaantunut. Enkä kaipaa empatiaasi. Olen kyllä kirjoittajan kanssa samaa mieltä, ettei vieraille ihmisille tappotuomioiden huutelu ole erityisen hedelmällistä.

[/quote]

Paljon hedelmällisempää on kettuilla auttamishaluisille ihmisille. Voitte julistaa nihilismiä keskenänne. Niin kuin näyttää tapahtuneenkin. 

Jatka kaiken tulkitsemista omaan pussiisi ja muiden ihmisten pilkkaamista. En pistä vastaan, koska siitä ei ole mitään hyötyä. 

Ette varmaan edes huomaa kuinka ristiriitaisia olette, mutta se on vain tyypillistä masennuksen mustentamalle mielellä. Ainoa mikä teitä kiinnostaa AV-palstalla on riidan haastaminen, mikä sekin on tyypillistä masentuneille. Valitettavasti muita ei kiinnosta olla mukana sellaisessa ajan tuhlaamisessa.

t. Disney

Vierailija
53/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh.