Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut elämästä syrjässä koko ikäni.

Vierailija
12.02.2015 |

En osallistu. En pääse. Minua ei kutsuta. Haluta. En koe intohimoa. En usko. En ole koskaan rakastanut. Eikä minua olla koskaan rakastettu. En ole missään erityisen hyvä. Tai erityisen huono. Tai erityinen. Täysin turha elämä. Täysin turha aloitus.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:09"]

Tuttua huttua. Ongelma tai ennemminkin se catch22 on tämmöisessä, että mistä löytää itselleen halu tai sen kohde jo eletyn elämän - valintoineen - mentyä ohi. Semmoista ylikriittisyyttä ajattelussa, jota voisi jotkut sanoa 'realistisuudeksi'. Toisaalta voihan se olla, että vuosien haluttomuus on vaan alkanut painaa päälle ja se minä, joka on taustalla pikkuhiljaa betonoinut tätä lohduttomuudeksi tulkittavaa mantraa tyyliin "ei se kannata", on vaan saanut liian ison otteen ihmisestä, jolloin siitä on tullut lähtemätön osa identiteettiä.

Identiteetin muuttaminen ei käy tuosta vaan ja jos sitä ehdotetaan, niin se tuntuu perseilyltä - itse asiassa kaikki neuvonta tuntuu perseilyltä. Mutta sen vaan antaa olla, koska jos ei se nyt hirveämmin liikauta, niin "paskaaks tässä"? Kehitystä kehityksen pakon vuoksi on vaan..."kinda gay". Kasvojenkohotusta. Muovia.

[/quote]

Selvä asenneongelma.

Vierailija
2/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:09"]

Tuttua huttua. Ongelma tai ennemminkin se catch22 on tämmöisessä, että mistä löytää itselleen halu tai sen kohde jo eletyn elämän - valintoineen - mentyä ohi. Semmoista ylikriittisyyttä ajattelussa, jota voisi jotkut sanoa 'realistisuudeksi'. Toisaalta voihan se olla, että vuosien haluttomuus on vaan alkanut painaa päälle ja se minä, joka on taustalla pikkuhiljaa betonoinut tätä lohduttomuudeksi tulkittavaa mantraa tyyliin "ei se kannata", on vaan saanut liian ison otteen ihmisestä, jolloin siitä on tullut lähtemätön osa identiteettiä.

Identiteetin muuttaminen ei käy tuosta vaan ja jos sitä ehdotetaan, niin se tuntuu perseilyltä - itse asiassa kaikki neuvonta tuntuu perseilyltä. Mutta sen vaan antaa olla, koska jos ei se nyt hirveämmin liikauta, niin "paskaaks tässä"? Kehitystä kehityksen pakon vuoksi on vaan..."kinda gay". Kasvojenkohotusta. Muovia.

[/quote]

Selvä asenneongelma.

[/quote]

Rakentavaa kritiikkiä, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kannattaisi varmaan katsoa dokumentti:

BBC Documentary - Stupidity

Vierailija
4/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin masentunut, kun sinulla on tällä hetkellä noin nihilistinen näkökulma elämääsi ja sen merkitykseen. Masennus vääristää ajattelua, asioita ei pysty tarkastelemaan kuin yhden kapean tulkinnan kautta. Sen kun tiedostaa, voi lähteä hakemaan itselleen apua.

Vierailija
5/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisist, mitä toivot? Realistisesti.

Vierailija
6/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota elämäsi haltuun. Pää pystyyn nainen! Aloitat ensinnäkin siitä, että jos aloitat viestin, et pyytele sitä anteeksi, tai pidä sitä turhana.

Sua ei kutsuta, koska olet niin monta kertaa aiemmin ollut menemättä. Kukaan ei enää jaksa. Ala itse olla aloitteellinen. Kyllä se alkaa kantaa hedelmää, kun sitkeästi yrität. Ja olet menossa mukana.

Rakastamisen voit aloittaa itsestäsi. Kukaan muu ei sitä pysty tekemääm, jos et ensin rakasta itseäsi.

Elämässä ei tarvitse olla erityisen hyvä missään. Keskinkertainen riittää vallan mainiosti.

Aloita oman elämäsi remontti. Syö hyvin. Nuku hyvin. Ala hymyilemään, vaikka väkisin. Katso ihmisiä silmiin. Liiku. Juokse tai tanssi. Aloita harrastus. Opettele elämään.

Vierailija
7/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:10"]

Mitä haluaisist, mitä toivot? Realistisesti.

[/quote]Realistisesti? En mitään.

Vierailija
8/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:12"]

Ota elämäsi haltuun. Pää pystyyn nainen! Aloitat ensinnäkin siitä, että jos aloitat viestin, et pyytele sitä anteeksi, tai pidä sitä turhana. Sua ei kutsuta, koska olet niin monta kertaa aiemmin ollut menemättä. Kukaan ei enää jaksa. Ala itse olla aloitteellinen. Kyllä se alkaa kantaa hedelmää, kun sitkeästi yrität. Ja olet menossa mukana. Rakastamisen voit aloittaa itsestäsi. Kukaan muu ei sitä pysty tekemääm, jos et ensin rakasta itseäsi. Elämässä ei tarvitse olla erityisen hyvä missään. Keskinkertainen riittää vallan mainiosti. Aloita oman elämäsi remontti. Syö hyvin. Nuku hyvin. Ala hymyilemään, vaikka väkisin. Katso ihmisiä silmiin. Liiku. Juokse tai tanssi. Aloita harrastus. Opettele elämään.

[/quote]En.

Vierailija
9/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Minulla oli tuollaiset fiilikset parikymppisenä ja nyt elämä hymyilee.

Vierailija
10/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on liian varovainen, skeptinen, ennakoiva ja "järkevä" ihminen. Et uskalla mennä mukaan elämän virtaan. Et uskalla heittäytyä. Et uskalla tuntea. Et uskalla ylittää itseäsi. Et uskalla toivoa parempaa. Et ylipäänsä koe normaalia elämänuskoa. 

Mikä on tehnyt sinut esteelliseksi? Mikä sinua sisäisesti pidättelee? Kuka saa sinut tuntemaan itsesi arvottomaksi? 

"turhuuksien turhuus, kaikki on turhuutta"

Vierailija
11/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39v. Keski-ikäinen täysin turha ihmisjäte. Sori, tuo kuulostaa itsesääliltä. Ei ole tarkoitus. Asia on ihan objektiivisesti katsottuna noin. Ei se mitään. En häpeä. Katson uteliaana tämän käden loppuun saakka. Kortit olivat ihan hyvät, mutta peluri taitaa olla vajaa.

Vierailija
12/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:24"]

Olen 39v. Keski-ikäinen täysin turha ihmisjäte. Sori, tuo kuulostaa itsesääliltä. Ei ole tarkoitus. Asia on ihan objektiivisesti katsottuna noin. Ei se mitään. En häpeä. Katson uteliaana tämän käden loppuun saakka. Kortit olivat ihan hyvät, mutta peluri taitaa olla vajaa.

[/quote]

Miten tullaan ihmisjätteeksi? Mitkä ovat ihmisjätteen objektiiviset kriteerit? 

Vierailija
13/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:20"]

Ap on liian varovainen, skeptinen, ennakoiva ja "järkevä" ihminen. Et uskalla mennä mukaan elämän virtaan. Et uskalla heittäytyä. Et uskalla tuntea. Et uskalla ylittää itseäsi. Et uskalla toivoa parempaa. Et ylipäänsä koe normaalia elämänuskoa. 

Mikä on tehnyt sinut esteelliseksi? Mikä sinua sisäisesti pidättelee? Kuka saa sinut tuntemaan itsesi arvottomaksi? 

"turhuuksien turhuus, kaikki on turhuutta"

[/quote]Kaikki on turhuutta. En voi syyttää ketään.

Vierailija
14/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pms?

Vierailija
15/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia isäsi ja äitisi olivat sinua kohtaan ollessasi lapsi?

Vierailija
16/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:24"]

[/quote]

Miten tullaan ihmisjätteeksi? Mitkä ovat ihmisjätteen objektiiviset kriteerit? 

[/quote]Laiska, tyhmä, lihava, epämiellyttävä, kyvytön, taitamaton, ilkeä, pahansuopa, tosikkomainen, huumorintajuton, vittumainen, haiseva, sairas, rupsahtanut. Tulin tällaiseksi vahingossa. Jumiuduttuani elämään missä millään ei ole mitään väliä.

Vierailija
17/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:30"]

Millaisia isäsi ja äitisi olivat sinua kohtaan ollessasi lapsi?

[/quote]Oikein lämpimiä ja kannustavia. Keskusteluja, hellyyttä. Mutta ei ehdotonta rakkautta. He rakastivat aina toisiaan enemmän kuin minua.

Vierailija
18/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit kokea?

Vierailija
19/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:32"]Mitä haluaisit kokea?
[/quote]Orkkelit.

Vierailija
20/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:32"]

Mitä haluaisit kokea?

[/quote]Isovanhemmuuden. Mutta ei ole mitään väliä vaikka en sitä koskaan koekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä