Voiko noita espanjan verbien aikamuotoja oppia?
Alkaa ottaa subjunktiivit ohimoon. Miten ne kaikki oppisi helpoiten?
Kommentit (5)
Ehkä parempi selitys löytyy. Tuubista löytyy usein parempia opettajia, kuin ehkä omalle kohdalle on koulussa sattunut. Siinähän oppi samalla kun etsii.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:25"]
Ehkä parempi selitys löytyy. Tuubista löytyy usein parempia opettajia, kuin ehkä omalle kohdalle on koulussa sattunut. Siinähän oppi samalla kun etsii.
[/quote]
Kiitos linkistä! Opettaja on ollut aika veltto ja käytännössä kaikki pitää opiskella itse.
Joo mullakin oli aivan pohjanoteeraus opettaja. Olen etsinyt netistä aika paljon juttuja. bbc:n mi loca vida kurssi on ilmainen vaikka ei ehkä paras. Tässä yksi kaveri kertoo omista löydöistään:
Lisäksi olen pelaillut ja etsinyt kaikenlaisia pelejä, joita tehdään lapsille, mutta aloittelijana ne on ihan hyviä mulle.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:43"]
Joo mullakin oli aivan pohjanoteeraus opettaja. Olen etsinyt netistä aika paljon juttuja. bbc:n mi loca vida kurssi on ilmainen vaikka ei ehkä paras. Tässä yksi kaveri kertoo omista löydöistään:
Lisäksi olen pelaillut ja etsinyt kaikenlaisia pelejä, joita tehdään lapsille, mutta aloittelijana ne on ihan hyviä mulle.
[/quote]
Onkohan meillä sama opettaja...? Kiitos tuostakin linkistä!
Yksi ainoa miinspeukku. Mutta uskotaan ja lopetetaan koko opiskelu. :(