Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäydyin typerästi perjantaina pikkujouluissa ja nyt ahdistaa huominen työpäivä

Vierailija
21.11.2021 |

Mulla on ihan hyvän työntekijän ja työkaverin maine töissä. Tulenkin hyvin juttuun kaikkien kanssa.
Nyt olin pikkujouluissa ja tuli hörpättyä liikaa alkoholia.
Oon nyt 2 päivää kärsinyt morkkiksesta. En varsinaisesti varmaankaan mitään mokaillut mut olin äänekäs ja riehakas kun kaikki muut oli hyvinkin maltillisesti. Siis mun mielestä vähän liiankin jäykästi. No muistan saaneeni paheksuvia katseita ja silmien pyörittelyä. Edes esimieheni ei ollut huomaavinaan minua.
Inhottaa huominen työpäivä kun olen muiden mielestä kuin mikäkin keski-ikäinen pubiruusu ja ikuinen wannabe teini.
Oli kyllä ekat ja vikat firman juhlat mihin osallistun.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hävenneet silmät päästään sinun vuoksi. Parempi kun et alkoholistina osallistu ja pilaa muiden juhlia.

Vierailija
2/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan siis muka bailannut sinun kanssasi? Yksinkö vaan riehuit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidit kumminkin vaatteet päällä etkä votkotellut varattujen miesten perään?

Sitten on kaikki ihan ok. 

Vierailija
4/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ärsyttävimmät bileet on sellaiset, joissa istutaan pskanjäykkänä kuppikunnissa ja kytätään vaan muita. Kuka menee pikkujouluihin vaan kyräilemään? Ehkä sellaiset, jotka ei sinne alunperinkään halunneet mennä. Kyllä niiden pitäisi olla iloinen asia!

Vierailija
5/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on just parasta! Menet vaan reilusti pää pystyssä töihin, kiiität kaikki viimeisestä ja jatkat elämääsi!

Vierailija
6/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että osaat edes hävetä.

Tuollaisia ne ns. hyvät työkaverit sitten loppujen lopuksi ovatkin.

Kun vähän saavat viinaa pollaansa, niin riemu repeää ja ollaan niin retettä ja suurta ja huudellaan suuren ääneen ja puhutaan ja pulputetaan, vaikka kukaan ei jaksais pahasti päihtynyttä kuunnella hetkeäkään.

Miksi joit niin paljon, että kälätit ja vauhkosit kaikkea p#skaa.

Olet ansainnut moraalisen krapulasi, kyllä minuakin nolottaisi tuollaisen jälkeen mennä duuniin.

Vierailija
7/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap, jotkut osaavat käyttyätyä fiksusti ja asiallisesti myös firman juhlissa ja pikkujouluissa.

Vaikka ottavatkin viiniä ja pari ryyppyä.  Kaikista ei tule maailmanvalloittajia eikä maailmanomistajia edes pikkuhiprakassa.   Jostain syystä sinusta tuli.  Miksi?

Mietipä sitä.

Vierailija
8/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pikku hiprakka on hyvä mutten ymmärrä räkäkännejä ja sitä oksentelua ympäriinsä, lisäksi monista tulee agressiivisia ja väkivaltaisia tai ainakin rääväsuisia ja rivoja puhujia 🙄

Vierailija
9/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pöh! Pää pystyssä vaan, yleensä omassa päässä kaikki tuntuu isommalta kuin onkaan. Ei kukaan taatusti ole viettänyt viikonloppuaan ajatellen, että olipa se Ritva perjantaina vähän äänekkäämpi kuin tavallisesti. Kaikilla on omatkin asiansa ajateltavana.

Vierailija
10/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et toisia haukkunut, et vongannut ja ainoa synti oli riehakkuus ja äänekkyys, mitä sitten?

Vierailija
11/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä.. mä olin kanssa pikkujouluissa. Mullakin pientä morkkista, pikkuisen liikaa alkoa ja meno sen tyylistä. Ei mitään hirveetä mokailua, mutta pikkuisen liikaa annoin erään ihmisen ymmärtää, että mulla on lämpimiä tunteita häntä kohtaan. Voi ääks.. :(  Mä yritän kovasti nyt miettiä, että mitä sanon kun näen hänet seuraavan kerran töissä. Kummatkin ollaan tahoillamme parisuhteissa. En todellakaan aio, enkä ole koskaan aikonutkaan millään tavalla "vokotella". Hän on vain aivan ihana ja lämmin persoonallisuus. 

Vierailija
12/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että osaat edes hävetä.

Tuollaisia ne ns. hyvät työkaverit sitten loppujen lopuksi ovatkin.

Kun vähän saavat viinaa pollaansa, niin riemu repeää ja ollaan niin retettä ja suurta ja huudellaan suuren ääneen ja puhutaan ja pulputetaan, vaikka kukaan ei jaksais pahasti päihtynyttä kuunnella hetkeäkään.

Miksi joit niin paljon, että kälätit ja vauhkosit kaikkea p#skaa.

Olet ansainnut moraalisen krapulasi, kyllä minuakin nolottaisi tuollaisen jälkeen mennä duuniin.

Sinä olet se muita paheksuva kyräilijätantta sieltä nurkkapöydästä?

Vierailija
13/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä musitan nuoruudesta yhdet pikkujoulut, joissa juomaa oli loputtomiin.

Oksensin kuulemma portsarin päälle ja en muista edes sitä.

Vierailija
14/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovasti hävettää ja tuntuu että mokasit, niin pyydä anteeksi töissä. Todennäköisesti saat synninpäästön ja muut eivät välttämättä edes ole mitenkään jääneet miettimään asiaa. Yleensä jos tarjolla on alkoholia, on mahdollista että joku vieraista humaltuu huomattavasti enemmän kuin muut. Ei se ole harvinaista pikkujouluissa. Toki se voi muista olla hämmentävää, jos eivät ennen ole sinua nähneet sellaisena. Ymmärrettävää, että heistä se on sillä hetkellä ollut epämukavaa.

Vierailija
15/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan tuollaisia mieti, kaikki nyt on joskus ollu äänekkäitä humalassa :D

Eri asia onkin sitten se jos tekee oikeasti jotain typerää eli esim. Yrittää iskeä varattuja, haukkuu muita tai vastaavaa huonoa käytöstä. Silloin onkin aihetta hävetä.

Vierailija
16/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistushullu taas vauhdissa

Vierailija
17/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussahan on vaan enemmän luonnetta tuon jälkeen työkaverien silmissä! Oot vaan kiinnostavampi ihmisenä kun olet näyttänyt inhimillisiä piirteitä. Leuka pystyyn ja iloisena töihin, ja anteeksi ei ainakaan pidä pyydellä, korkeintaan kehut että olipa hauskaa jos joku ottaa puheeksi.

Vierailija
18/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän tiedä minkä verran alkoa muut olivat ottaneet, Kaikista ei todellakaan näe päällepäin ja moni osaa olla hyvinkin hillitysti, vaikka olisi juonut enemmänkin. Tuskin kukaan sen kummemmin miettii asiaa jos et mitään varsinaisesti mokaillut. :)

Vierailija
19/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kukaan tuollaisia mieti, kaikki nyt on joskus ollu äänekkäitä humalassa :D

Eri asia onkin sitten se jos tekee oikeasti jotain typerää eli esim. Yrittää iskeä varattuja, haukkuu muita tai vastaavaa huonoa käytöstä. Silloin onkin aihetta hävetä.

Näin juuri. Ainakin meillä se on hyvä juttu, että porukka rentoutuu ja pitää hauskaa ja humalassa saattaa volyymit nousta. Se on eri asia, kuin mokailla. Juhliin kuuluu naurua, iloa ja ääntä. Kuka haluaa tuijotella pöytäkynttilöitä ja kuunnella hiirenpieruja?

Vierailija
20/50 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu pikkujouluun. Meillä on töissä hiirulainen, jolla mopo karkaa joka vuosi pikkujouluissa. Kaikki tietää se ja myös että tekee työnsä hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi