Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytän vauvan vaippaa siteenä

Vierailija
12.02.2015 |

Menkat alko eikä ollut siteitä hankittuna.
Vauvan vaipasta saksilla NAKS pois osat jotka eivät ole imukykyisiä. Vaippa pikkareihin kiinni jesarilla ja menoks! Toimii hätätilanteessa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni niin runsaat menkat että käytän vauvanvaippoja aina öisin. Huom. Minulla ei ole lapsia :D

Vierailija
2/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisi varmaan hyvin yösiteenä. Hemmetti ottaa aivoon kun herää aamulla ja huomaa että veressä on sekä housut, lakana että petari. Joskus oikein toivon että alkaisi vaihdevuodet niin loppuisi tämä veren kanssa sotkeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:44"]

Itselläni niin runsaat menkat että käytän vauvanvaippoja aina öisin. Huom. Minulla ei ole lapsia :D

[/quote]

Mä jouduin tekemään samaa kunnes laitatin hormonikierukan. Todella runsaat kuukautiset muuttuivat muutaman päivän kestäväksi pikkuiseksi puroseksi.

Vierailija
4/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä käytin menkkaöisin kahta/kolmea jälkivuotoon tarkoitettua kestosidettä limittäin päällekkäin (melkoinen tollo jalkovälissä, kyllä). Ennenkuin hankin hormonikierukan!

Vierailija
5/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:47"]Toimisi varmaan hyvin yösiteenä. Hemmetti ottaa aivoon kun herää aamulla ja huomaa että veressä on sekä housut, lakana että petari. Joskus oikein toivon että alkaisi vaihdevuodet niin loppuisi tämä veren kanssa sotkeminen.
[/quote]

Muovifroteeta lakanan alle, ei tarvi petaria pestä...

Vierailija
6/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vaippa on käyttämätön niin hyvä idea!

Vierailija
7/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas joskus ensimmäisen lapsen synnyttyä käytin puoliksi leikattuja siteitä liivinsuojina, kun maitoa herui niin paljon enkä osannut varautua. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi