Miten saada vaimo taas haluamaan?
Meille syntyi vuosi sitten lapsi ja seksi jäi sen jälkeen vähemmälle. Nyt on kuitenkin jo vuosi kulunut ja olisi kiva saada sama vanha vaimo takas.
Kommentit (19)
Osta ystävänpäivälahjaksi Fifty shades of Grey- kirjasarja :)
Menet taakse ja halaat ja hierot tissejä ja pimpsaa ja suutelet kaulaa ja murahtelet kiimaisena ja hierot kovaa kaluasi pyllyä vasten.
Ei tule onnistumaan, end of the story.
Voin sanoa, ei mitenkään. Tämä on kokemuksen ääni.
M41
Ota salasuhde siksi ajaksi kun vaimo pihtaa.
Ei salasuhdetta kiitos ja vaimolla ei ehkäisyä käytössä.
Käytä aivojasi, ne ovat tärkein seksielin.
Se oli siinä.
Jos muutos ei lähde liikkeelle vaimon toimesta oma-alotteisesti, niin sinun on ihan turha yrittää tehdä yhtään mitään. Millään tempuilla et saa kuin mitään pysyvää aikaan, korkeintaan kerran tai pari saattaa lämmetä ja sitten palaa takaisn kuoreensa.
Anna vaimon nukkua kunnolla. Koko ajan, ei vain kerran edellisenä yönä.
pidä tätä hyvänä, hyväile hellästi ja vähän eroottisesti ILMAN että se johtaa yhdyntään. ÄLÄ yritä ehdottaa, että väsynyt vaimo "ottaisi edes suihin" - camoon, jos se on liian väsynyt makaamaan jalat levällään niin asiaa ei taatusti auta että oletat sen tekevät kaikki työt sun laakin eteen.
Ota tosiaan tavoitteeksi, että vaimo pitäisi saada HALUAMAAN seksiä, siis vietellä. Ei pelkästään, että se antaa sulle.
Mulla meni reilu vuosi toipua raskaudesta ja synnytyksestä eikä sen väsymyksen ja hormonihuurujen keskellä käynyt seksi montaa kertaa mielessä. Vasta töihin palatessa ja lapsen ollessa reilu 1-vuotias alkoi olo tuntua normaalilta ja halut alkoi palata. Että malttia nyt vaan.
Vaimo ei ole väsynyt ja on saanut nukkua yöt hyvin jo monta kuukautta. Olemme jutelleetkin. Vaimo sanoi haluavansa haluta. Nyt ei vaan homma toimi.
Et millään. Minä tein kaikki temput mitä eri keskustelupalstoilla neuvottiin sen jälkeen kun itse keksimät eivät olleet tuottaneet tulosta.
Kannoin kukkaa ja korua; hieroin ja halasin; puhuin ja pussasin; huudin ja rähjäsin; olin tekemättä mitään ja vonkasin; laitoin ruokaa ja tiskasin etc.
Yritys hyvä kymmenen - tulos plus miinus nolla. Millään ei ollut mitään pysyvämpää vaikutusta, joskus saattoi sattumalta innostua, mutta mistään edellä olevista se ei johtunut, sillä se ei koskaan ollut toistettavissa.
Seksiä oli kahdesta kymmeneen kertaan vuodessa. Lähes tulkoon vain silloin kun vaimo oli aloitteen tekijänä, silloinkin monesti sillä menttaliteetilla, että ei nyt olisi niin väliksi, mutta kait sitä tavan vuoksi pitää.
Jatkuvat torjunnat ovat syöneet itseluottamuksen niin, että silloin jos hommiin sattuisi olemaan mahdollisuus, niin vehkeet eivät välttämättä toimi. Loppulta tympäännyin tyhjän pyytämiseen niin, että lopetin alotteiden teon kokonaan. Pää ei kestä jatkuvia rukkasia. Sanokoon vaimo, jos sattuu tekemään mieli; katsotaan sitten onko mitä tehtävissä.
Tällä tavalla on mennyt jo puolisen vuotta ja pikkuhiljaa alkaa helpottamaan. Ei tule enää joka päivä mieleen.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:10"]
Vaimo ei ole väsynyt ja on saanut nukkua yöt hyvin jo monta kuukautta. Olemme jutelleetkin. Vaimo sanoi haluavansa haluta. Nyt ei vaan homma toimi.
[/quote]
Haluaa haluta. Hah!!
Sitä tyypillistä löpinää, jolla yritetään tyynnytellä miestä, "kyllä se vielä tästä joskus muuttuu".
Tosiasiallisesti tarkoittaa, että ei voisi vähempää kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:46"]
Anna vaimon nukkua kunnolla. Koko ajan, ei vain kerran edellisenä yönä.
pidä tätä hyvänä, hyväile hellästi ja vähän eroottisesti ILMAN että se johtaa yhdyntään. ÄLÄ yritä ehdottaa, että väsynyt vaimo "ottaisi edes suihin" - camoon, jos se on liian väsynyt makaamaan jalat levällään niin asiaa ei taatusti auta että oletat sen tekevät kaikki työt sun laakin eteen.
Ota tosiaan tavoitteeksi, että vaimo pitäisi saada HALUAMAAN seksiä, siis vietellä. Ei pelkästään, että se antaa sulle.
[/quote]
Tämä nyt on taas ihan turha neuvo. Mikäs muu siinä on koko ajan tavoitteena kuin, että vaimon saisi haluamaan seksiä. Mutta kun se juutas ei halua! Ei vaikka minkä tekisi.
Vietellä? Mitäs kun se ei halua tulla edes viettellyksi. Kaikki yritykset torpataan heti kättelyssä, ennen kuin edes ehtii aloittaakaan.
Ei se homma sillä tavalla toimi eikä onnistu, että toinen koittaa kaikki kikka kakkoset ja toinen näyttää hapanta naamaa eikä laske kosketusetäisyydelle. Kyllä siinä edes vähän pitäisi olla vastakaikua, jos mieli viettelyn onnistua. Vai väkisinkö se pitäisi vietellä. Niskasta kiinni ja sanoa, että kuuntele nyt kun sinua vietellään, mitä.
Voi vitsit, kun joku viettelis muakin. Edes vähän...
No kyllä mä olen omiin haluttomuuskausiini itse puuttunut, lukenut sopivaa kirjallisuutta, katsonut sopivaa aikuisviihdettä, lämmitellyt itseäni, siitä se on sitten lähtenyt taas n
Ei välttämättä mitenkään.