Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronarokote -oireet erilaisia kuin muilla

Vierailija
21.11.2021 |

Kun sain koronarokotteen niin en kestä enää mitään kovia ääniä tai nopeita vaihtuvia maisemia, koska jos näen liikettä paljon niin pyörryttää ja kaupungin liikennemelu saa aikaan paniikin ja en pysty hengittään. TÄmä ei ole yhtään hauskaa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen aina ollut terve kuin pukki, joten korrelaatioista seurasi oireet. -AP

Jos olet ollut terve niin minkä tähden alat koekaniiniksi?

Itse olet kaniini, jos jänistät, etkä uskalla ottaa rokotetta.

En kun olen fiksu kun odotan, että onko se turvallinen vai ei. Nyt odotus palkittiin ja on tullut ilmi, että se on äärimmäisen vaarallinen geeni-injektio piikki mikä voi aiheuttaa vaikka ja minkälaista vaivaa.

Teho-osastot on täynnä kaltaisiasi odottajia.

No en tiedä olen alle 30v ja ei ole kuollut ketään alle kolme kymppistä tähän keksittyyn virukseen (yllätys). Tietämättömät ottaa näitä shotteja.

Kuka sun viruksen on keksinyt?

Vierailija
22/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen aina ollut terve kuin pukki, joten korrelaatioista seurasi oireet. -AP

En kun olen fiksu kun odotan, että onko se turvallinen vai ei. Nyt odotus palkittiin ja on tullut ilmi, että se on äärimmäisen vaarallinen geeni-injektio piikki mikä voi aiheuttaa vaikka ja minkälaista vaivaa.

No en tiedä olen alle 30v ja ei ole kuollut ketään alle kolme kymppistä tähän keksittyyn virukseen (yllätys). Tietämättömät ottaa näitä shotteja.

Useampi kuitenkin arpeuttanut keuhkonsa niin, ettei hengitys koskaan palaa ennalleen. Teholla on myös nuoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nuorena moni on kuolematon kunnes ei enää ole.

Vierailija
24/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kummallista dissausta liikkeellä heti kun puhutaan rokotteiden mahdollisesta sivuoireista. Se on pelottava tilanne kun turvalliseksi vannotun rokotteen jälkeen alkaa ilmaantumaan mitä ihmeellisempiä oireita, eikä varmasti helpota ympärillä tapahtuvan vähättelyn ansiosta, tunne on vain entistä hirveämpi!

Ja mitä hyödyt Sinä, joka haukut rokotteen ottajaa? Tunnetko olevasi jotenkin entistä ”fiksumpi” nyt?

Tilanne on kaikille noidankehä, eikä tässä muiden päälle syljintä edistä asiaa mitenkään, oli rokotettu tai ei, olit rokotettu tai et.

Vierailija
25/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanaa kun kirjoitat! Mullekkin tuli 1. piikistä lähtien 'aivosumua', outoa sydämenhakkaamista ja siitä seurasi itselläni valtavaa pelkoa. Tunnen että kehossa ei ole kaikki hyvin, myös raajoja pistelee välillä. Puristusvoima käsissä vaihtelee.

En uskalla enää ottaa toista piikkiä, koska nämä eivät ole menneet ohi! Sain rokotuksen 24.5.2021 eli puoli vuotta sitten!

Vierailija
26/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MengeMika vannoo, kautta kiven ja kannon. Jos turvallisia eivät ole, niin mörökölli minut syököön.

Vierailija
27/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan olemassa rokotehaitoista omaa ketjua?(muualla kuin täällä)

Täällä kans eräs joka 2.piikin jälkeen alkanut saada outoja pyörtymiskohtauksia. Jo 2 kertaa lähtenyt taju ilman syytä. Lääkärit eivät osaa auttaa, mutta asiaa tutkitaan ja josko se menis itsellään ohi. En ole kuullut muiden kärsivän tällaisesta.

Vierailija
28/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans eräs joka 2.piikin jälkeen alkanut saada outoja pyörtymiskohtauksia. Jo 2 kertaa lähtenyt taju ilman syytä. Lääkärit eivät osaa auttaa, mutta asiaa tutkitaan ja josko se menis itsellään ohi. En ole kuullut muiden kärsivän tällaisesta.

Tänne voi ainakin anonyymisti kertoa oman tarinansa https://rokotehaitat.fi/ ja lukea muiden juttuja. 

Vierailija
29/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta!🤣 Repesin ääneen nauramaan!

Vierailija
30/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sydäntäsi tutkittu kunnolla? Holter (pitkäaikainen EKG) ja rasitus-EKG tulisi ainakin tehdä. Sydänoireita näihin rokotteisiin on jonkinverran yhdistetty ja tuollainen pyörtyily voi johtua sydämestäkin! Toki neurologistakin ongelmaa voi olla taustalla, mutta ensimmäisenä veikkaisin sydäntä.

Vierailija
31/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta!🤣 Repesin ääneen nauramaan!

Kun kerran on noin kivaa, ilmoita ihmeessä kun itsellesi sattuu jotain ikävää! Me tullaan oikein joukolla nauramaan ahdingollesi!!

Vierailija
32/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MengeMika vannoo, kautta kiven ja kannon. Jos turvallisia eivät ole, niin mörökölli minut syököön.

Ja Jos oikein TatanistiPiispa suosittaa piikkisikamikojen kanssa uskonpiikkiä mistä sopparit mustattu vuoteen 2076 asti niin voi olla varma että viimeistään 8 piikki tekee vapaaksi ellei autuaaksi.

Vierailija
33/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sydäntäsi tutkittu kunnolla? Holter (pitkäaikainen EKG) ja rasitus-EKG tulisi ainakin tehdä. Sydänoireita näihin rokotteisiin on jonkinverran yhdistetty ja tuollainen pyörtyily voi johtua sydämestäkin! Toki neurologistakin ongelmaa voi olla taustalla, mutta ensimmäisenä veikkaisin sydäntä.

Kiitos!! Täytyy yrittää kysyä pääsisinkö tutkimuksiin. On soittoaika lääkärille tässä kuussa.

Vierailija
34/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa tilanteessa tuo pyörtyminen tulee? Jos on rasituksen aikana, niin sitten voi hyvinkin olla sydänperäinen syy. Jos ongelma on sepelvaltimossa niin EKG on yleensä silloin normaali.

Vierailija
35/35 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin

Varmast jotkut saakin haittavaikutuksia.

Itsellä p.... Olo 1piikistä 4päivä menossa , että ei kyllä huvittaisi 2 ottaa .saa nähä mikä olo kun 2viikkoa täynnä ensimmäisestä.

Muille tutuilleni ei tullut mitään ketkä ottaneet piikin .

Itse vetkutellut rokotuksen kanssa ja nytten otettu ensimmäinen