Koronarokote -oireet erilaisia kuin muilla
Kun sain koronarokotteen niin en kestä enää mitään kovia ääniä tai nopeita vaihtuvia maisemia, koska jos näen liikettä paljon niin pyörryttää ja kaupungin liikennemelu saa aikaan paniikin ja en pysty hengittään. TÄmä ei ole yhtään hauskaa.
Kommentit (35)
Mistä päättelet että johtuu rokotuksesta? Korrelaatiosta ei seuraa kausaliteetti.
Milloin saitte rokotteen ja kauan viimeisestä on?
No onhan luulosairauskin periaatteessa sairaus, joten kai senkin voi rokotteesta saada, jos kovasti niin uskoo.
Varmaan johtuu siitä, että rokotteen myötä olet taas uskaltautunut ihmisten ilmoille ja pitkän kotonaolon jälkeen liike ja melu ympärillä tuntuu aiempaa voimakkaammalta. Itse huomasin saman, kun menimme ensimmäistä kertaa ravintolaan syömään pitkästä aikaa. Tuntui epämiellyttävän meluisalta alkuun, mutta sitten siihen taas tottui.
Kokeelinen on niin voi tulla ihan mitä vaan. Onnea.
Koska olen aina ollut terve kuin pukki, joten korrelaatioista seurasi oireet. -AP
Rokotevastaiset ovat pelotelleet sinua kaikenmaailman seuraamuksilla, mitä rokotteesta voi tulla ja tämän pelottelun seurauksena olet kehittänyt itsellesi paniikkihäiriön. Se on epämiellyttävää, muttei vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen aina ollut terve kuin pukki, joten korrelaatioista seurasi oireet. -AP
Jos olet ollut terve niin minkä tähden alat koekaniiniksi?
Vierailija kirjoitti:
Kokeelinen on niin voi tulla ihan mitä vaan. Onnea.
Itse olet kokeelinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet kaniini, jos jänistät, etkä uskalla ottaa rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kun olen fiksu kun odotan, että onko se turvallinen vai ei. Nyt odotus palkittiin ja on tullut ilmi, että se on äärimmäisen vaarallinen geeni-injektio piikki mikä voi aiheuttaa vaikka ja minkälaista vaivaa.
Ihanaa kun ihmiset on heti vähättelemässä. Ei, kaikki oireet ei varmaan johdu rokotteesta, mutta kyllä niitä voi siitä silti tulla. Ja mistä lääkäritkään voi sen tietää edes potilasta tutkimatta? Sanotaan vaan, että mene kotiin potemaan, ei voi johtua rokotteesta.
Olen jakanut tätä aloitetta muutamaan ketjuun, koska omassa lähipiirissä pari ihmistä on juuri saanut osakseen tuota vähättelyä. On tyrmätty heti ilman mitään tutkimuksia asiasta, vaikka vasta tutkimallahan asiasta voi päästä varmuuten, johtuuko vai ei.
Eli tämä kannattaa allekirjoittaa jo ihan omaksi turvaksi JOS sattuu tulemaan jotain https://www.kansalais aloite.fi/fi/aloite/8666 Linkki on katkaistu, koska jostain syystä aloitteita täällä ei saa jakaa.
Kannattaa ilmottaa Fimeaan, jos tulee jotakin erikoisia oireita. Rokotteisiin kohdistuu lisäseuranta eli erilaisia haittavaikutuksia ja niiden yleisyyksiä tarkkaillaan.
Nopealla goolaamisella herkistyminen äänille saattaa olla rokotteen haittavaikutus.
Esim.
https://www.irishtimes.com/news/health/woman-seeks-supports-for-people-…
ja https://www.amplifon.com/uk/audiology-magazine/dizziness-tinnitus-earac…
Other very rare side effects reported after Covid vaccine administration and classified as ear disorders are:
Hyperacusis: 169 (eli herkistyminen koville äänille)
Ear swelling: 91
Meniere's disease: 32
Eustachian tube disorders: 22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kun olen fiksu kun odotan, että onko se turvallinen vai ei. Nyt odotus palkittiin ja on tullut ilmi, että se on äärimmäisen vaarallinen geeni-injektio piikki mikä voi aiheuttaa vaikka ja minkälaista vaivaa.
Jos kerran olet niin fiksu, niin miksi päästäät suustasi tuollaista potaskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teho-osastot on täynnä kaltaisiasi odottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teho-osastot on täynnä kaltaisiasi odottajia.
No en tiedä olen alle 30v ja ei ole kuollut ketään alle kolme kymppistä tähän keksittyyn virukseen (yllätys). Tietämättömät ottaa näitä shotteja.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun ihmiset on heti vähättelemässä. Ei, kaikki oireet ei varmaan johdu rokotteesta, mutta kyllä niitä voi siitä silti tulla. Ja mistä lääkäritkään voi sen tietää edes potilasta tutkimatta? Sanotaan vaan, että mene kotiin potemaan, ei voi johtua rokotteesta.
Olen jakanut tätä aloitetta muutamaan ketjuun, koska omassa lähipiirissä pari ihmistä on juuri saanut osakseen tuota vähättelyä. On tyrmätty heti ilman mitään tutkimuksia asiasta, vaikka vasta tutkimallahan asiasta voi päästä varmuuten, johtuuko vai ei.
Eli tämä kannattaa allekirjoittaa jo ihan omaksi turvaksi JOS sattuu tulemaan jotain https://www.kansalais aloite.fi/fi/aloite/8666 Linkki on katkaistu, koska jostain syystä aloitteita täällä ei saa jakaa.
En kyllä ymmärrä tätä ihmisten halua sahata omaa oksaansa. Se on siis huono juttu, että jos sattuu käymään köplästi, niin olisi joku turvaverkko mihin tippua ja taho joka ottaa vakavasti. En tosiaan ottanut kantaa siihen pitääkö rokote ottaa vai ei, vaan siihen, että jos jotain haittoja tulee, niin olisi hyvä, että heillä olisi jotain turvaa taustallaan. Vai onko nyt koronadenialistien rinnalle syntynyt uusi ryhmittymä rokotehaittadenialistit? Uskokaa tai älkää mutta MOLEMMAT voivat olla totta ja ihan samaa aikaa, sekä korona, että rokotehaitat.
Minulle tuli toispuoleinen pistävän hajuinen hiki. Ihankuin toinen puoli kehosta ei enää hikoile ja toinen hikoilee liikaa