PAHIN PELKOSI?
Eli siis kertokaa tänne pahin pelkonne.
Mun pahin pelko on, että musta tulis itserakas :(
Kommentit (34)
Että tulen hulluksi ja minut suljetaan laitokseen :(
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:42"]Läskit naiset!
[/quote] jos toi on PAHIN pelkosi, taidat olla aika pumpulissa kasvatettu. Huvittavia tommoset typerykset :D
Ettei veljeni enää jaksa taistella syöpää vastaan :(
Että miehelläni on kuin onkin suhde :( (olen epäillyt pitkään)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:48"]Kuolema.
[/quote] joo mulla on sama. Pelkäätkö sä mikä siellä odottaa vai mitä?
Se että todistaisin jotain järkyttävää onnettomuutta. Eritoten jos mukana olisi läheisiäni. Lento-onnettomuudet ja korkealta tippumiset pelottavat eritoten.
Että joku sanoisi minua huonoksi.
Että tämä kaaos maailmassa purkautuu pahimmalla mahdollisella tavalla.
Kreikan vaalitulos pistää lisää vettä myllyyn, kuten viimetuntien uutisista on saanut lukea.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:48"]Kuolema. [/quote] joo mulla on sama. Pelkäätkö sä mikä siellä odottaa vai mitä?
[/quote]
Mulla on paniikkihäiriö ja välillä tulee sellaisia paniikkikohtauksia että tuntuu kuin kuolisi ja menen tosiaankin ihan shokkiin ja kyllä pelkään sitä että mitä sitten tapahtuis ja pelkään myös kipua.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:48"]Kuolema. [/quote] joo mulla on sama. Pelkäätkö sä mikä siellä odottaa vai mitä?
[/quote]
Mulla on paniikkihäiriö ja välillä tulee sellaisia paniikkikohtauksia että tuntuu kuin kuolisi ja menen tosiaankin ihan shokkiin ja kyllä pelkään sitä että mitä sitten tapahtuis ja pelkään myös kipua.
[/quote] en ookkaan ainoa :)
Tavallaan sama pelko kuin aloittajalla. Pelkään typeräksi ja kapeakatseiseksi muuttumista. Vähän niin kuin että "joillain" ikääntyneillä on tapana katsoa nuoria alaspäin.