Adelen uusi albumi: onko kenenkään muun mielestä mitäänsanomaton?
En vaan saa mitään irti. Hyvä ääni on mutta kaikki kertoo erosta ja jotenkin vaivaannuttavaa miten hänen oma lapsensa on joutunut osaksi albumia.
Kommentit (29)
Tekeekö hän jotain musiikkiakin? Kaikki artikkelit mitä Adelesta olen nähnyt ovat koskeneet painonpudotusta
Samanlaista määkimistä mitä aikaisemmin. Ei pysty. Ihan liian yliarvostettu artisti.
Vierailija kirjoitti:
Adelella on hieno ääni, mutta usein tylsiä biisejä.
Set Fire To The Rain on ainoa, josta itse olen pitänyt. Samaan aikaan julkisuuteen nousseella Duffylla oli paljon parempia biisejä, harmi,ettei hänestä tullut suurta tähteä Adelen sijaan. Markkinavoimat ja some kai senkin sitten määräsivät.
Vierailija kirjoitti:
One Night Only -konsertissa uusia kappaleita oli vanhempien joukossa. Nautin biiseistä. Täytyy eläytyä ja nauttia musiikista.
Vaikkeivät nämä kaikki uudet Adelen parhaimpia olisikaan, Oprah'lla oli hyvä pointti painonpudotuksesta. Nyt ihmiset ovat monessa paikassa huomioineet muuttunutta ulkonäköä osana musiikkia. Esim. "muovinen amerikkalaistäti", kun ennen oli uskottava lauluntekijä-britti. Vaikka koskisikin uusia biisejä, myös konserttitaltiointia kommentoineet ovat sanoneet samansuuntaista.
Ainakaan vanhempien laulujen esittäminen ei ole muuttunut muuten kovin paljon esim. One Night Only -konsertissa, eivätkä uudet kuulostaneet muovisilta.
Miten vertailisitte Adelen ja ABBAn uusimpia? Kumpi vie voiton, kummalla on enemmän hittejä tai vaihtelua?
No, Abbaa ja Adelea ei voi verrata samana päivänäkään! Toinen on legenda ja toinen on somekohinaa. Siis Abba, no contest!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Set Fire To The Rain on ainoa, josta itse olen pitänyt. Samaan aikaan julkisuuteen nousseella Duffylla oli paljon parempia biisejä, harmi,ettei hänestä tullut suurta tähteä Adelen sijaan. Markkinavoimat ja some kai senkin sitten määräsivät.
Kommentini jäi hyväksyntään, joten laitan uudestaan, kun ei se kuitenkaan pääse läpi. Mutta tosiaan, Duffy koki melkoisen kamalia asioita, joten ei ihme, että musiikkiura vähän jäi. https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-52177265
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
One Night Only -konsertissa uusia kappaleita oli vanhempien joukossa. Nautin biiseistä. Täytyy eläytyä ja nauttia musiikista.
Vaikkeivät nämä kaikki uudet Adelen parhaimpia olisikaan, Oprah'lla oli hyvä pointti painonpudotuksesta. Nyt ihmiset ovat monessa paikassa huomioineet muuttunutta ulkonäköä osana musiikkia. Esim. "muovinen amerikkalaistäti", kun ennen oli uskottava lauluntekijä-britti. Vaikka koskisikin uusia biisejä, myös konserttitaltiointia kommentoineet ovat sanoneet samansuuntaista.
Ainakaan vanhempien laulujen esittäminen ei ole muuttunut muuten kovin paljon esim. One Night Only -konsertissa, eivätkä uudet kuulostaneet muovisilta.
Miten vertailisitte Adelen ja ABBAn uusimpia? Kumpi vie voiton, kummalla on enemmän hittejä tai vaihtelua?
No, Abbaa ja Adelea ei voi verrata samana päivänäkään! Toinen on legenda ja toinen on somekohinaa. Siis Abba, no contest!
Tämä Adelen 30 taitaa tosin juosta ympyrää tuon Abban viimeisimmän levyn ympärillä myynti- ja striimauslukujen suhteen mutta ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaisipa Duffy vielä joku päivä! On tosin joutunut kokemaan todella ikäviä asioita eli voi olla, ettei enää lähde isompaa uraa tekemään :(
Tämä Duffyn viime vuonna ilmestynyt kappale on mahtava, tuntuu aikamatkalta 60-luvulle