Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui kun hän pyysi apua työhakemuksessa kanssa, hermostui kun mainitsin kirjoitusvirheistä

Vierailija
21.11.2021 |

Siis esimerkkinä "haen roska auto kuskin paikkaa" Mies vielä pyysi apuani kirjoitusasun tarkistamiseen. Nyt mököttää ja kiukuttelee, kuinka äm mät aina yrittävät korjata hänen tekemisiään. Keitin iltateet, ei kelpaa juoda viisastejijan kanssa. Lähtee kohta järki.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/14 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitat aivan sutta ja sekundaa, mutta onhan tuo nyt alemman tason miehen merkki, että ensin pyytää apua ja sitten suuttuu, kun jostain asiasta huomautetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hölmöä käytöstä. Jatkossa ei kannata antaa apua pyydettäessäkään jos sitä ei arvosteta.

Vierailija
4/14 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi totta, ette olisi yhdessä. Tuolla itsetunnolla ja naisten kunnioituksella miehen taholta ei olisi mahdollisuuksia.

Vierailija
5/14 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ hakemus

Olen rehelinen mies ja haluan roska auton kuskin työ paikan. Palkka toiveeni on 10 000 tonni kuussa. Kiitos. Ottakaa yhteys.

Vierailija
6/14 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.

Lukihäiriö on arka paikka.

Parhaasi yritit kuitenkin. Kyllä mies leppyy kun nuolee haavojaan hetken. Toivottavasti pyytää anteeksi, jos on käytöstapoja.

Vierailija
7/14 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla annoit palautteet? Kuin näsäviisas besserwisser vai lempeästi ja ystävällisesti?

Vierailija
8/14 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ hakemus

Olen rehelinen mies ja haluan roska auton kuskin työ paikan. Palkka toiveeni on 10 000 tonni kuussa. Kiitos. Ottakaa yhteys.

Tähän on Suomi mennyt. Pisa tutkimus sen todistaa.

Vierailija
9/14 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi oletkaan yhdessä miehen kanssa?

Tiedätkä että parisuhteet perustuu vapaaehtoisuuteen, sä voit erota ihan ilman, että tarvii vauvapalstalla märistä.

Vierailija
10/14 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suju englanniksikaan. Toisessa ketjussa joka poistettiin (taas) joku kirjoitti "no pain, no game" kun sanonta kuuluu "no pain, no gain", mutta mita pienista, menihan sentaan sinnepain. :D

Vierailija
11/14 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ hakemus

Työhakemus

Olen Sari Sairaanhoitaja. Haen julkiselle sektorille käsienheiluttelijaksi. Palkkavaatimukseni on 12 000€ kuussa koska olenhan korkeakoulutettu. Suostun tekemään töitä vain päivävuorossa, max 5h vuorokaudessa / 20h viikossa.

Vierailija
12/14 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ hakemus

Tähän on Suomi mennyt. Pisa tutkimus sen todistaa.

PISA-tutkimus

Vierailija
13/14 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut sen vaan lähettää sen.  :D :D :D

Vierailija
14/14 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään pyysi apua ja sait itsetuntobuustin avauksestasi päätellen. Myös omassa tekstissäsi on korjattavaa.