Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et saa orgasmia yhdynnässä (nainen),

Vierailija
12.02.2015 |

huomaako miehesi sen ja tekee asialle jotain?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheni sen huomaa, mutta siis mieheni kyllä odottaa, että minä saan orgasmin, ei meillä ennen yleensä seksiä lopeteta :D Kyllä minä hänelle sanon seksin aikana jos totean, että tänään ei ole minun päiväni, ja silloin annan hänelle "luvan" laueta ilman että minua pitää odottaa. Mutta saan nykyisin melko helposti orgasmeja, ei miehen tarvitse mahdottoman kauan pidätellä itseään..

Kyllä minun alapääni ainakin orgasmin yhteydessä supistelee siten, että mies sen tuntee. Kuulee kyllä ääntelystänikin, milloin tulen.

Jos meillä on tilanne, etten itse tule niin ei mies kyllä minua jälkeepäin hoitele (siis oman laukeamisensa jälkeen) koska silloin en kyllä saisi käsin tai suullakaan. Eikä mies oikein tuossa kohtaa enää edes jaksa, silmät rupeavat lupsumaan ;) Toki jos jäisin useinkin yhdynnässä ilman, niin pitäisi varmaan tehdä asialle jotakin. Minusta on vähän hassua jos mies vaan kaikessa rauhassa "lupaa kysymättä" seksin aikana tulee, ja sitten olettaa ettei naista tarvitsisi sen jälkeen enää hoidella? Ei oikein kuulosta tasapuoliselta...

Oletteko miten nuoria? Itse siis jo päälle kolmenkymmenen, mutta joskus parikymppisenä meilläkin oli noin, että seksin aikana ei oikein kommunikoitu tai kyselty onko toisella orgasmi lähellä tms. Silloin mies vain tuli kun oli tullakseen ja ei sitten oikein osannut minua ottaa jälkeenkään huomioon... Asiat kyllä parantuivat kovasti kun aikuistuttiin jne... Pitää uskaltaa avata suunsa, miehet eivät todellakaan ole mitään ajatustenlukijoita ;)

Vierailija
2/5 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parhaalta tuntuu saada yhtaikaa, mutta joskus en ihan ehdi saada ja silloin mies kyllä sormilla hoitelee loppuun. Joskus on fiilis, kuten edellisellä kirjoittajalla, ettei ole sillä tuulella, että saa orgasmia ja todellakin mies saa sitten tulla. Hyvin harvinaista tuo on. Meillä yleensä esileikit kestävät pitkään ja saan siinä 1-2 orgasmia, joten jos harvakseltaan yhdynnässä jää ilman, on se tavallaan vaihtelua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tullut mieheni tai kenenkään toisen ihmisen puolesta. Seurustelun alussa mies kysyi jossain vaiheessa että enkö tule seksin aikana. Menin hämilleni ja selitin jtn etten vaan tule yhdynnässä ollenkaan ja en koe sitä tärkeäksi. Oikeasti wn vaan kehdannut sanoa että vielä vähän jännittää ja enemmän yrittystä kehiin kuin jyystö. Pitäisi varmaan pikkuhiljaa alkaa vihjailemaan että haluaisin kokea sen kun joku toinen antaa sinulle orgasmin..

Vierailija
4/5 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä oikein ymmärrä että miksi aina oletetaan että se naisen orgasmi on jotenkin miehen vastuulla? En ole ikinä saanut orgasmia pelkän yhdynnän voimalla. Tarvitsen AINA siihen kaveriksi voimakkaan klitorikiihotuksen. Ja jos mies alkaisi siinä yhdynnän aikana räpläämään mun klitorista, niin kyllä se naiminen menis tosi hankalaksi ja epämiellyttäväksi. 

Niinpä hieron itse klitoristani naidessa. Joko käsin tai sitten vibralla. En ole koskaan kokenut tätä millään lailla ongelmaksi. En vaan saa yhdynnässä orgasmia. En ymmärrä miten se yhdynnässä saatu orgasmi olisi jollain lailla parempi tai kallisarvoisempi kuin klitorista hieromalla tehty. 

Vierailija
5/5 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:05"]Minä en kyllä oikein ymmärrä että miksi aina oletetaan että se naisen orgasmi on jotenkin miehen vastuulla? En ole ikinä saanut orgasmia pelkän yhdynnän voimalla. Tarvitsen AINA siihen kaveriksi voimakkaan klitorikiihotuksen. Ja jos mies alkaisi siinä yhdynnän aikana räpläämään mun klitorista, niin kyllä se naiminen menis tosi hankalaksi ja epämiellyttäväksi. 

Niinpä hieron itse klitoristani naidessa. Joko käsin tai sitten vibralla. En ole koskaan kokenut tätä millään lailla ongelmaksi. En vaan saa yhdynnässä orgasmia. En ymmärrä miten se yhdynnässä saatu orgasmi olisi jollain lailla parempi tai kallisarvoisempi kuin klitorista hieromalla tehty. 
[/quote] meillä sama, mutta mies kyllä ainakin yrittää räplätä joka kerta ja yleensä saan siten. Joskus jää saamatta, jos ollaan asian kannalta hankalassa asennossa. Joskus räplään itse ja joskus mies nuolee ennen yhdyntää tai välissä. Siten saan aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi