Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suhde jossa toinen saa helposti orgasmin ja toinen ei lainkaan

Vierailija
16.09.2012 |

miten edetä suhteessa jossa toinen ei saa orgasmia... suhde ihan alussa, mutta jo nyt turhauttaa kun toinen ei saa orgasmia. Pidemmän päälle tämähän on ihan sietämätön tilanne. Itse saan helposti ja tämän uuden kanssa jopa ilman sukuelinten stimulointia... mutta jos en saa toiselle koskaan orgasmia niin päähän mulla hajoo...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten edetä suhteessa jossa toinen ei saa orgasmia... suhde ihan alussa, mutta jo nyt turhauttaa kun toinen ei saa orgasmia. Pidemmän päälle tämähän on ihan sietämätön tilanne. Itse saan helposti ja tämän uuden kanssa jopa ilman sukuelinten stimulointia... mutta jos en saa toiselle koskaan orgasmia niin päähän mulla hajoo...

pienimunainen,joka ei saa naistaan tyydytettyä..

Vierailija
2/7 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillehan se on aika tavallista...miehille ei niinkään.

Meillä (minä nainen) oli ensin ongelma, että kumpikaan ei saanut. Nyt minä olen oppinut saamaan aika hyvin, mutta mies on todella rajoittunut ja vain yhdessä asennossa onnistuu. Suulla/käsillä en saa hänelle orgasmia (muiden kanssa olen saanut). Todella turhauttavaa.

Pelkäänpä, että suhteemme hiipuu tämän takia. Tiedän, ettei vika ole minussa, mutta silti tuntuu pahalta. Seksin jälkeen melkein alan itkea, kun en saa häntä laukeamaan (ikenkin oikeasti kun hän ei näe). Tästä tietysti tulee korkeintaan lisää paineista. Suhteemme on nyt kestänyt noin vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu pahalta 3sen kirjoitus...

ap

Vierailija
4/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 52, niin lakkasin saamasta orgasmeja. Suuseksillä tuntuu hyvältä, mutta en laukea nykyään edes sillä. Menkat loppuivat 49-vuotiaana. Miestä harmittaa valtavasti, kun en laukea millään konstilla. Tuntuu, että hänen naintihalunsa ovat sen vuoksi vähentyneet huomattavasti. Ite harrastan seksiä nykyään oikeastaan ainoastaan mieheni vuoksi. Oikeastaan pärjäisin hyvin ilman, jos halittaisiin ja pidettäisiin muuten hyvänä.

Vierailija
5/7 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 52, niin lakkasin saamasta orgasmeja. Suuseksillä tuntuu hyvältä, mutta en laukea nykyään edes sillä. Menkat loppuivat 49-vuotiaana. Miestä harmittaa valtavasti, kun en laukea millään konstilla. Tuntuu, että hänen naintihalunsa ovat sen vuoksi vähentyneet huomattavasti. Ite harrastan seksiä nykyään oikeastaan ainoastaan mieheni vuoksi. Oikeastaan pärjäisin hyvin ilman, jos halittaisiin ja pidettäisiin muuten hyvänä.

Pitäisikö sinun 52vee kertoa miehelle, että haluat enemmän läheisyyttä. Itse olen jo 59, entinen mies oli niin nopea, etten koskaan saanut orgaasimia. Nyt olen löytänyt ihanan miehen, joka on hellä ja jaksaa hyväillä ja halia muulloinkin kuin sängyssä ja siitä se lähtee. En voi mitään, kun olen jo ihan sekaisin hänen kosketuksestaan ja läheisyydestään, saan orgasmeja ja seksi on ihanaa.

Vierailija
6/7 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisiä lukkoja? Väärä tekniikka? Onko puolisosi bi? Ehkä hän ei osaa rentoutua naisen kanssa tai tarvisi kyrpää sisäänsä.

olemme molemmat naisia :) tuntuu pahalta 3sen kirjoitus...

ap

Vierailija
7/7 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksillä laukean kyllä, mutta sen pitää olla tietynlaista, ärsyynnyn jos mies alkaa sooloilemaan väärässä kohtaa. Onneksi hän on ymmärtäväinen tämän suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän