Miltä tällainen kommentti miehen suusta teidän mielestänne kuulostaa?
Olen tapaillut miestä joka ei tällä hetkellä halua suhdetta kenenkään kanssa. Juttelimme asiasta ja hän kertoi, että joku hänen isosta kaveripiiristään on ihastunut häneen ja hän oli tällekin naiselle joutunut sanomaan, ettei tällä hetkellä ole kiinnostunut kenestäkään. Tokaisin ihan spontaanisti miehelle, että joo, mulla sama juttu että olisi miehiä, jotka on kiinnostuneita musta. Mies jotenkin suutahti ja sanoi: "No otappa joku niistä sitten!" Ja sanoin sitten että "Ei ne mua kiinnosta. Sun kanssa mä haluaisin olla".
En oikein ymmärrä, miksi hän veti tuollalailla herneenpalot nenään, kun ei kerran ole minusta kiinnostunut.
Miltä teidän mielestä reaktio kertoi?
Kommentit (7)
On iahn tyypilistä ettei mies halua naisella olevan muita mieskontakteja. Vaikka kyse olisi panosuhteesta.
Älä halua olla hänen kanssaan enää. Jos tuossa vaiheessa päättää etukäteen miten sinun pitää tuntea, mutta suuttuu kun reagoit "väärin", kannattaa unohtaa moinen ääliö. Yrittää tehdä sinusta mustista, luultavammin hänellä ketään muita ottajia ole, mutta tietää olevansa p*skempi kuin muut miehet, tietää sinulla olevan useampi ottaja, joten älä halua olla hänen kanssaan enää, yrittää vain saada sinustakin huonolla itsetunnolla varustetun kaltaisensa.
Itsekin muutuin haluttavaksi vasta kun rupesin seurustelemaan. Ennen ei kuulemma kiinnostanut. En ymmärrä logiikkaa. Vaan nyt enää mua ei kiinnosta kun on jo oma kulta.
M34
Käytännössä ei halua sitoutua, että voi paneskella mahdollisimman paljon muita naisia, mutta sitten kuitenkin haluaa ettei kukaan tule hänen reviirille ja paneskelemaan hänen haaremiin kuuluvia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin muutuin haluttavaksi vasta kun rupesin seurustelemaan. Ennen ei kuulemma kiinnostanut. En ymmärrä logiikkaa. Vaan nyt enää mua ei kiinnosta kun on jo oma kulta.
M34
Katso täältä:
https://www.youtube.com/results?search_query=naisen+logiikka
Siis *kuulosti eikä kertoi. 😄
Ap