Mitä ET halua joululahjaksi?
Siis mikä joulusukan täyte saisi sinut heittämään koko sukan takkaan? Eli tuote, jonka saadakseen ei mielestäsi kannata olla joulun alla kiltti?
Kommentit (33)
En halua mitään, kaikkea tarpeellista on jo. En halua myöskään kylpylälippuja, hotellilomia tai lahjakorttia kosmetologille.
Ostan itse lahjani. Ei kannata vaivautua.
Puhelimen, jolla voi soittaa kotiin.
Mitä E.T. haluaa joululahjaksi? En tiedä.
Mieluiten en haluaisi mitään, mutta koriste-esineet on kyllä inhokkien kärjessä. Alkoholiakaan en käytä, mutta se on sentään helpompi kierrättää eteenpäin.
En halua mitään joululahjaksi. Osaan ostaa itse itselleni harrastustarvikkeeni. Muuta en kaipaa nyt.
Konvehteja.
Kiittäisin toki, mutta voisin työpaikan pöydälle, sieltä ne häviäisi.
Mitään, mitä en ole maininnut kaipaavani. En halua turhaa krääsää.
Olen jo vuosia ilmoittanut kaikille, että ei mitään. Itse annan omille lapsille pienet lahjakortit, muille en mitään.
Juhlapöydän konvehteja (anoppi ostaa joka vuosi vaikka olen kertonut etten syö)
En kyllä muutakaan, koska en tarvitse nyt mitään.
Villasukkia. Neulon itsekkin enkä oikeastaan pidä sukkia jalassa kun pakosta. Muillekkin neulon vain pyynnöstä.
Alkoholia. En juurikaan käytä ja kaappi on ennestään täynnä pölyisiä pulloja kun ei niitä meillä kukaan juo, mutta ei ole raaskittu poiskaan heittää eikä lahjojen eteenpäin antaminen ole mielestäni oikein.
Mitään euron rihkamaa, sisustuskrääsää tai tekstiilejä, etenkään mitään "ihanaa" joulukuosia. Eikä myöskään vaatteita, ellen ole erikseen pyytänyt esim kylpytyakkia värinä y koossa x merkiltä z.
Ainostaan kynttilät ilahduttaa, mutta nekin vain tietynlaisena. Kotimainen, soijavahaa ja puusydämellä.
Eli ei tarvitse ostaa mitään, ostan kyllä itselleni tarpeen mukaan.
Semmoiset asia mitkä jää käyttämättä tai menee muuten hukkaan.
Huonolaatuiset suklaat!
Villasukat huolisin ilomielin. Mitään muuta edellämainituista en haluaisi.
Kaikki nämä erilaiset lahjat, puu tai vuohi afrikkaan yms. Minusta ne on v*ttuilu lahjoja, annanpa tässä lahjan, mutta enpä annakaan. Kukin voi lahjoittaa omissa nimissään ihan mihin haluaa, mutta turha sitä on joksikin lahjaksi toiselle naamioida.
Alkoholi. Liköörikonvehdit, kirsikkakonvehdit yms kelpaavat kyllä, mutta en kaipaa mitään pulloja. Konjakkiakin on vielä monta pulloa leipomuksia varten.
Villasukat. Teen niitä itse ja voin tehdä sellaiset mitä haluan, jos niitä tarvitsen. En juurikaan tarvitse.
En myöskään kaipaa mitään harrastustarvikkeita, kun ne ovat yleensä vääränlaisia eli tulee vaan paha mieli antajan puolesta, kun käyttänyt rahansa ihan turhaan.
Jo teininä pehmeät paketit olivat parhaita. Aikuisena en ole halunnut kuin yhden kerran jotain lahjaksi, ja sen sain lapselta kun pyysin suoraan että ostaa jonkun muutamasta vaihtoehdosta.
Taaskaan en ole keksinyt mitään, mitä haluaisin, ellei kymmentä miljoonaa euroa tilille lasketa, eikä tuollaista summaa taida pelkästään kilttinä olemalla saada...
Kaikki materia, mikä ei ole syötävää tai kuihtuvaa.