Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 37 *~*

11.09.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 18.5.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi sitten maanantai! Kylläpäs nämä viikot vierii eteenpäin. Tällä viikolla tulee plussatestistä tasan vuosi, mutta mieli on kyllä ihan positiivinen vielä. Nyt vähän muut asiat huolettaa..

Jos seksielämäni ei kiinnosta, voit hypätä seuraavan kappaleen yli!

Eli onkohan teillä kokemuksia: Mullahan oli ne ihmelyhyet menkat ja sitä vatsasärkyä. Vatsasärky loppui n.kp3-4. Alaselkä on edelleen kipeä, mutta toisaalta se voi olla sitä ihan vaan treenaamisesta. Eilen sitten hyödynnettiin ovista ja hitsi kun teki kipeää...Esileikki jäi kieltämättä itselle lyhyeen. Kiusasin miestä vähän liian pitkään, joten simppojen perillepääsyn varmistamiseksi oli mentävä suoraan asiaan. Itse en oikein päässyt mukaan hommaan koko aktin aikana. Jotenkin on nyt niin stressiä, ettei voinut keskittyä mihinkään ja kaikenmaailman asiat pyöri mielessä. Voiskohan se vaan olla, että en ollut riittävän kostea ja siksi teki kipeetä. Ovislimat olin kyllä huomaavinani, mutta ehkei ne riittänyt kosteuttaan tarpeeksi. Mies ei oikein pysty näistä seksiasioista kummemmin puhumaan. Vatsa oli myös arka tapahtuman jälkeen.

Asia mikä nyt huolettaa on se helvetin lääkäri, joka halusi ottaa ne klamydia-kokeet ja sai tämän asian päähäni. Silloin nuorempana, kun ko.tauti minulla todettiin, niin oireet olivat alaselkäsärky, yhdyntäkipu ja oudot välivuodot. Voi v..ttu! Minähän en edes sitten mennyt antamaan sitä pissanäytettä viime viikolla, kun en ehtinyt. Taidanpa ottaa yhteyttä ylioppilaiden terv.huoltoon ja saavat ottaa kaikki kokeet. Tiedätte varmaan mitä päässä liikkuu...Joko kyseinen tauti on ollut mulla yli 4,5 vuotta tai mies on käynyt jossain vieraissa...Järki sanoo, että selitys tähän löytyy ja mies on kaikkea muuta kuin pettäjä tyyppiä, mutta kyllähän tällä saa lisästressiä itselleen.

Se olikin siinä. Eli kokemuksia yhdyntäkivuista, pliis!!!

Jumppis edelleen myös Rampis

Vierailija
2/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa kun viikonloppuna on kotona niin kiirettä, ettei kunnolla ehdi viestejä lukemaan.

Olikos se niin, että Koala, Pipsa ja Nipsu olivat testanneet negaa? Harmitus sentään, mutta jos menkat ei vielä ole alkaneet, niin älkää luovuttako!! Ja anteeksi jos muistin nikit väärin...

Ja Helgan negaa taisin jo kommentoida viikonlopun aikana..

Mitäs muut? Mulla on niin huono muisti, etten muista mitä te muut kirjoittelitte. Moilan mieli oli ainakin parantunut, hieno juttu. Toivotaan, että pikkuhiljaa ilo voittaa surun. Ja siis surrakin pitää, sen tiedän itsekin. Mutta hyvä juttu on se, että löytää myös iloa päiviinsä.

Katri oli jossain vaiheessa haistellut kalaa, mutta nyt en muista milloin... Mulla on nenä nykyään ihan toimintakyvytön. Ei mitään ylimääräisiä hajuja/tuoksuja missään.

Mä olen juonut kolmen viimeisen viikonlopun aikana enemmän viiniä kuin kolmen viimeisen vuoden aikana yhteensä. Mihin tämä johtaakaan... Ja kun tuohon vielä lisää tupakoinnin, niin rappiollehan mä joudun, jollei piakkoin tule plussaa raskaustestiin.

Viikonloppuna pidin sylissä tulevaa kummilasta. Voi mikä ikävä iski. meidän vauva olisi syntynyt samoihin aikoihin... Sit mä kotona katselin enkelivauvan valokuvia ja itkin pitkästä aikaa. Mulle tuli niin ikävä.

Nyt on jo taas parempi olo. Joskus tuntuu, että pitää ihan tosissaan rääkätä itseään noilla muistoilla ja antaa itkun tulla. Ehkä tuohon herkkyyteen vaikutti myös se kitattu viini...

Kaikille piinailijolle +++++++++++-sädetystä ja tärppionnea ovuloiville ja muutenkin hyvää ja riemukasa tätä viikkoa. Lämmintäkin on luvattu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sun seksikertomuksen ja ymmärrän entisten kokemustesi perusteella, että sua huolettaa.

Jotenkin en jaksa uskoa siihen, että sulla olisi se tauti ollut 4,5 v huomaamatta. Naisellahan se voi kai olla oireettomana, mutta käsittääkseni mies oirehtii. Eli varmaan miehesi olisi joutunut myös törmäämään oireisiin... En tiedä varmauudella miten asia on.

Mutta oman mielenrahasi vuoksi mene antamaan se näyte. Osaan kuvitella sun olosi.. Mulla oli " vaan" hiivaepäily joku kuukausi sitten ja sekin jo aiheutti mietintöjä päässä.

Vierailija
4/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ehtiihän tässä lopultakin..

Adette: Tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenosi johdosta.

vm69: Joo, mä haistoin sitä kalanhajua viime viikolla, tais olla alkuviikosta. Sopivasti taas silloin tuuli tuolta mereltä päin, niin tuli ne hajutkin sitten. Tosin ei aina, joten lieköhän tosiaan joku kala menny läheltä rantaa silloin kun sen haistan. =)

Pahoittelut negan testanneille!!!

Jotain muutakin vielä piti, mutta en nyt muista. On tässä ollu nyt niin paljon muuta tekemistä. Hyvä, että olen ehtinyt kuulumisenne lukea.

ON: Muutamat asiat ovat alkaneet vähän ihmetyttämään. Kun tuli tuo km, niin heti sen vuodon loppumisen jälkeen mulla loppui raskausoireet kokonaan, mutta miksiköhän niistä on osa tullu takaisin?? Alavatsalla tuntuu aina välillä painon tunnetta ja ihan kuin olisi jonkinmoista kohoumaakin siinä. Lisäksi rintojen sivut ovat kainaloiden alta kipeät ja rinnat tosi kylmänarat. Sitten on noi hajujutut ja tietyt hajut saa kuvotuksen aikaan. Näitä on nyt ollu jotain kolmisen viikkoa (ehkä), sitä ennen ei mitään. Miehen kanssakaan ei ole ollut sitten minkäänlaista seksielämää, joten en kyllä ainakaan uudestaan ole raskaaksikaan voinut tulla.

Joo, ensi viikolla olisi se lähtökin sitten etelän lämpöön. Ihanaa! =) Loppujen lopuksi se aikakin tuli sitten äkkiä. Matkakuume nousee ja hieman alkaa jo jänskättämäänkin. Mies on vielä tämän viikon töissä, mutta sitten on se kahden viikon loma.

Kiva, kun on luvattu vähän lämpenevääkin välillä. Ja tämä viikko meneekin varmaan äkkiä, kun on kaikenlaista ohjelmaakin tiedossa.

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!!

Vierailija
5/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomentaa..

Ensin ei ketään näkyvissä ja sitten kerralla pläts.. kolme.

Jumppis: Myös täällä on kärsitty omituisista kivuista ihan tasaisen tappavaan tahtiin¿ Joskus on jääny seksit harrastamatta, kun tehny niin pirun kipeetä ja sillon ei lämmittelyistä ol paljo ollu apua! Jotenkin vaan sellanen omituinen kipu joka ei (mulla ainakaan) kestäny sitä yhdyntää, Sattu tuolla syvällä jossain ja tuntús, et se oli kohtu joka oli pirun kipee¿?

Nyt onneks ei ol pariin vuoteen tuota ilmestyny ja mietinkin sillon joskus oliko pillerit yks osasyyllinen, jotenkin siihen, en tiiä. (Mut kun pillerei ei oo syöny ei sitä järkkyä kipuakaan oo näkyny.)

Ja se on tod ärsyttävää kun rupee itte omassa päässä pyöritteleen sitäkin jossittelua¿

Mä sanoin EX-miehel sillon suoraan, et nyt on lääkäreillä pikkasen hakusessa mahakivun syyn ettiminen, väittävät kivenkovaan sitä klämydiä epäilyks.. Tarkoituksena oli nimenomaan nähdä rupeeko tuskan hikeä pukkaamaan ohimolta, näyttääkö syylliseltä jne.. Mut ei, mies oli ihan yhtä hölmön näköisenä, et mistäs sen sit kumpikaan olis saanu tähän hätään. Sit se tosin sano, et _mä_ olen ollut ainakin uskollinen oletko sinä ollut myös? Meinasin hivauttaa sitä käsveskalla päähän¿

VM69: Jooo¿. Taidan vaan lähtee kohti kotia körötteleen Aconi takataskussa¿.. Ja sama vika täällä.. Jos kesä meni selvin päin ollessa melkein kokonaan niin nyt mä olen sit ottanu sitä mennyttä kesää takas ihan urakalla.. Taidan melkein oikein huokaista, et kesäloma loppuu niin voi aina vedota töihin, että äää nyt ei milläään pysty ryyppään jne..

Mää miettisin kans yks päivä, et onks ihan järkevää kiduttaa itseensä¿ Kaivoin esille The Toukkikselle tarkoitetun vauvakirjan ja pläräilin sitä läpi ja kattelin ekan ultran kuvia. Sitten päätin et pirulauta mää en tästä kirjasta luovu, vaan nykäisin ne muutamat sivut irti missä oli jo kirjoitusta ja silppusin ne pienen pieneksi ja kiikutin roskiin. Ultrakuvan laitoin kirjekuoreen muitten lappujen kanssa ja takas kirjan väliin. Tartti testata tyhmän itteesä, et vieläkö tuntuu pahalta¿

Ommoo Nappoo:

Mä jo melkein päästin plussahaaveet laukkaamaan ihan villinä¿. tein siskosta koekaniinin ja pistettiin se mittaan lämpöö, et saadaan selville kuinka paljon tuo mittari sit loppujen lopuks valehtelee. Oli hyvä tekosyy, kun mies on kipee, et sitä varten tarttee tietää¿ ;)

No se huijaa asteella. Mä sit intona kans mittaan et mitä näyttää, ja eilen illal mun lukemaks tuli 37,3 ja normaalilämpö siis se 36,6 eli melkein rääkäsin lennosta, et jipii lämmöt on koholla, eli tod.näk. plussaa odotettavissa..

No ehkä se vaan oli hetkellinen nousu, koska aamulla sain vaan sit alilämpöö aikaiseksi eli 35,7 ja kurkku kipeänä.. Eli oon tainnu saada tuon miehen taudin jo tarttuun itseeni¿ Saa****n, s*****a¿.

Mut tosiaan aattelin marssia vielä tänään apteekin kautta ja testata uusiks tänään ennen lähtöä, jos vaan kerkeän! Nyt on sit mun hermot finaalissa aivan totaalisesti¿

Ja vielä enemmän menee hermo, kun en pääse sitten nettiin pariin kolmeen päivään, kun istun tuolla korvessa paska jäykkänä¿.. Voi viddu!

T. Helga

Vierailija
6/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga: Mä olen miettiny tässä ihan samaa, että miten sitä pärjääkään viikon ilman nettiä kun ens viikolla lähetään sinne Teneriffalle. Mahtaa tuntua kyllä tosi oudolta. Ei pääse lukemaan tämänkään palstan kuulumisia lainkaan.

Joo, nyt tulikin mieleeni mitä piti sanoa. Eli mitä olette mieltä listan pituuden suhteen nyt kun ensi viikolla lähden matkalle? Laitanko ens maanantaina ihan normisti viikon listan ja keskiviikkona jo seuraavan viikon? Vai laitanko nyt maanantaina suoraan kahden viikon listan ja kirjottelette siihen siis ens viikon ja sitä seuraavan ja vasta sen jälkeen palataan normi viikon rytmiin?

Mielipiteitä otetaan vastaan.

Vierailija
7/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä en jaksa enää tätä piereskelyä... Mun persekkään ei enää kestä!

Ilmavaivoja tarjolla...Halukkaita?

Mitataas huvikseen lämmöt... hmmm.... Jännittävää näppäilyä yhden sormen kanssa.. Jaaha 37,3, taas!

Joko niitä rauhoituspiikkejä olis mulle tarjolla...?

Taikka sanokaa nyt et se kuume vaan tekee tuloaan....

Pyh ja pöh.... Meen pakkaan..

Vierailija
8/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Katri: Mun mielestä, jos vaan viitsit, niin vois laittaa sillon ke sen seuraavan pinon alun jo kehiin? Voip tulla muuten aika pitkä ketju... Tai emmä tiiä?

Toi on vähä hankala arvioida kun välillä on jänniä aikoja ja välil ei mittää... Mut eikös ny oo ainakii kolmella piinikset tuloillaan?

Vierailija
9/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan viitsit, niin minustakin voisit ke laittaa seuraavan listan jo valmiiksi.

Ja Helgalle: Anna vaan ilman tulla pihalle. Muuten, mulla oli viimeisessä raskaudessa ihan karmeat ilmavaivat koko neljän ja puolen kk:n ajan. Eli voi hyvin olla oire... Olen kyllä itsekin piereskellyt tänä kesänä ihan sikana. Ja raskaanahan en ole. Mutta entäs nuo sun lämpös?

Jos sä plussaat, niin saat kyllä raahata mut mukanasi odotuspuolelle. Jos sä häivyt, niin kenen kanssa mä jatkan näitä pieru-keskusteluja. Katrille en voi sitä tehtävää siirtää, kun nenänsä on niin herkkänä... Varmaan tulee hajut läpi tästä kirjoituksestakin. Jumpiksellekaan se ei käy, kun on " tottunut" yrjöilijä...

Hiphei, taas on jutut tätä tasoa. Jospa tekisin välillä töitä!

Vierailija
10/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas täällä taas henkevät jutunaiheet. =D

Hepulikin meinaa iskeä ihan väkisin kun näitä pierukeskusteluja lukee. Mutta että pierut oireina, niin siitä ei mulla ole kokemusta, mutta mulla on joka kerta ollu vatsa ihan kuralla. Ja jos ei hajusta tykkää, niin pyykkipojat nenään. =D

Vierailija
11/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuossa aiemmin ihmettelin ja mainitsin noita oireitani, niin jäi sanomatta että nyt näiden vikojen menkkojen jälkeen on myös tullu joka päivä pikkasen sellasta pientä ruskeata tuhrua...

Vierailija
12/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten ihan varma, ettei miehen kanssa ole ollut seksiä?? Koska eikös sulla viimeksikin ollut joku sellainen " miehen kiusoittelu" -sessio ja siitä ehkä pääsi niitä vikkeliä viipeltäjiä seikkailemaan... Siis ihan vaan ajattelin, kun tää sun viimeisin km oli kuitenkin seurausta hiukan madottomasta raskaudesta. Teillähän oli ne tuplakummit jne... Korjaa jos mä nyt sekoitan asioita.

Niin kovasti vaan toivoisin kaikille muille raskautta, kun se ei kerran itselle onnistu. En mä vielä ole luovuttanut, mutta aina silloin tällöin käy mielssä, että jospa meidän perheemme onkin nyt tämä ja tässä.

Vierailija
13/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69: Tällä kertaa ei ole kyllä sellasta " kiusoittelu-sessiotakaan" ollut kuten sanoit. Eli on kyllä ihan täysin nollassa ollu kaikkinainen siihen viittaava. Ei taida mies uskaltaa tehdä yhtään mitään etten vain tulis vielä raskaaksi ennen matkaa.

Toisaalta harmittaa tuollanen tilanne, mutta toisaalta jotenkin huvittavaa että se ei nyt uskalla enää mitään, kun luulee nyt että tulen pienimmästäkin raskaaksi.

Vierailija
14/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu tosi hiljasta tässä iltapäivän jälkeen. Huhuu!? =)

Joo, tossa aiemmin kun ihmettelin tuhruista ja muista, niin on mulla vatsakin kuralla ja nyt äsken vielä oksensinkin. =(

Kiva kiva... taitaa olla vatsatauti tulossa tai jotain..

Vierailija
15/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänään sit on kp 1/28-31 ja kyllä onkin maha kipee. mut kyllä sen kärsii kun sai vihdoin ja viimein nuo menkat keskenmenon jälkeen. eli kesti 5vk ja 3 päivää keskenmenosta ennekuin menkat saapuivat.

mut se musta lyhykäisesti joten ylihuomenna saa aloitella clomit ja toivoa sitä plussaa taas et tulism pian :)

kaikille muillekkin plussasäteitä!!

nyt kattoon salkkareita...

adette

Vierailija
16/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon juossut ihan hulluna koko päivän ja nyt hirveä stressitaso. Ihme, jos tähän kroppaan ei mikään alkio kiinnitykkään, kun on ihan poikki ja pinossa koko ajan.

Juu eli piereskelyt ei ole ihan hallussa, joten pysyn siellä oksentelupuolella:)

Katri: Samaa mieltä muiden kanssa eli laita vaan se ke-lista ja me muut piinaillaan siihen sitten kahden viikon päästä.

Adette: Hyvä, kun menkat alkoi ja pääsee taas yrittämään.

Eli lyhyet kommentit vaan..nyt pakko päästä syömään ja lepäämään, koska aamulla taas lähtö töihin..

Väsynyt Jumppis

ps. yksi tuttu kysyi, että mitäs meidän raskautumis-projektille kuuluu..sanoin, että ei mitään, mutta toisaalta eihän tässä kauaa olla edes yritetty...Siis mitä! Täällä hermoilen, kun vauvaa ei kuulu ja muille sanon pokkana, että eihän tässä vielä mitään hätää ole..joopajoo:)

Vierailija
17/93 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti kesken " Täydellisten naisten" vähän omaa stressi-napaa:

ei vieläkään oo täti saapunut. Nyt menossa kp 37/28-32. Tätä ei oo kyllä ikinä tapahtunut aikaisemmin. En oo testaillut enää sen viime viikon negan jälkeen. Oliskohan se ollu perjantaina, en oo ihan varma.

No, huomenna aamulla on varmaan pakko uhrata taas yksi raskaustesti ja varustautua negaan. Ei oo nimittäin mitään oireita, joten oon ehkä vaan stressannut kierron ihan sekaisin.

Onko muuten kenelläkään kokemuksia, onko kierto pitkittynyt " kemiallisen" raskauden jälkeen? Luulen, että meni ihan alkuvaiheessa kesken viime kierrossa, joten ehkä se viivästyttää tätiä?

Nyt taas sohvaperunaksi telkkarin ääreen! Illan jatkoja kaikille!

Koala

Vierailija
18/93 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adette: Hieno juttu kun menkat alkoi. Nyt sitten täysillä kohti tulevaa.

Koala: Mä lähetän vielä lisää ++++ - sädetystä sulle. Jos menkat ei ole alkanut, niin onhan se raskauskin mahdollinen. Mulla ei koskaan ole heti alussa ollut mitään oireita, neljä kertaa olen kuitenkin ollut raskaana. Oireita ilmaantunut ihan pikkuhiljaa ekojen viikkojen aikana. Niin, eikö ole hölmöä, nyt sitten haeskelen oireita heti oviksen jälkeen...

Jumppis: Sulla on ollut rankka päivä. Otahan rauhallisemmin, ettet ihan hajoa. Itsekin olin eilen ihan poikki, kun menin suoraan töistä jumppaan ja kotona olin vasta kuuden jälkeen. Aamulla kuitenkin lähden kotoa aina ennen puoli 7, eli ihan ympäripyöreä päivä siitä tuli.

Miten sun kroppasi muuten jakselee? Onko vielä niitä kipuja?

Katrille vielä: Älä nyt vaan saa mitään vatsatautia!! Se on niin kammottavaa. Joo, ja mä uskon, ettet voi olla raskaana, mutta silti tuli mieleen se, että sulla ripuli oli " oire" . Eikö ollutkin?

Nautitaan (sisällä töissä) tästä hienosta ja lämpöisestä syyskuun päivästä!

Vierailija
19/93 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kyllä niin huonosti, mutta se johtuu tästä stressaamisesta. Tämä päivä on kellotettu minuutilleen ja silti saa pelätä, jos ehtii kaiken...

Onneksi se on vaan tänään ja jo huomenna hieman helpottaa. Töissä vaan alkaa syksyn kurssit ja 50 uutta asiakasta tulee niille. Kaiken on mentävä nappiin ja energiaa on löydettävä ilta yhdeksään. Samoin myös koulu alkaa tänään. Jännittää, kun itse laitoksen proffa vetää tämän kurssin ja meitä on vaan 4 siellä. En siis pääse toisten selän taakse piiloon. Ja en ole ollut pääainettani lukemassa 5 vuoteen (kaikkea muuta opiskellut kyllä koko ajan), joten en oikein tiedä osaanko mitään enää...

Se on aina ihanaa mennä yliopistolle, kun porukalla on niinkuin " ykköset" päällä. Sellaset vaatteet, joita minä en omista, koska olen työni puolesta aina lenkkareissa, verkkareista ja topista + college-takissa. Sitten työni on koulun vieressä, joten juoksen aina töistä koululle ja en todellakaan vaihda niitä verkkareita välillä. Joskus jumppa on loppunut samaan aikaan, kun koulu alkaa. Ei siinä ehdi suihkussa käydä. Ne varmaan pitää mua ihan junttina korkeakorkoisissa saapikkaissaan ja kauluspaidoissaan:)

GALLUP: Miten pukeudut töihin? Onko työpuku vai.. Mulla siis lenkkarit, verkkarit, toppeja ja kylmällä college-takki päällä. Älkää naurako, mutta kaikki vaatteet/kengät/asusteet on Niken vaatteita. Saadaan sieltä alennusta aika paljon, joten tilaan kaikki vaatteeni sieltä. Niitä onkin sitten kaapit pullollaan. Näyttää vaan helv..tin typerältä, kun kengät, housut, toppi, takki, laukku, lippis on kaikki Nikea...Nyt tunnistatte mut heti, kun tuun kadulla vastaan:) Tilasin muuten just talvitakinkin sieltä:)

ON: Tulipas nyt taas kirjoitettua! Vm69:lle tiedoksi, että alapäässä outo tunnelma:) Jotenkin vaan outo, ehkä arka...Nyt menee työajat niin ristiin, että keskiviikkona taas vällyjen pöllytystä ja sitten näkeekin, sattuuko vielä. Jos mun alapääkin vaan stressaa, eikä osaa rentoutua:)

Täytyy varoa, ettei tuu rasitusvammaa niinkuin polvissa...Toisaalta meidän " kahdesti seksiä ovulaatioaikaan" -tahdilla ei taida rasitusvamma tasolle päästä!

Hyvää päivänjatkoa haahut! Äsken olin ihan puhki, mutta kyllä tämä palsta antaa ihan uutta virtaa!

Jumppis ja polvet/alapää Rampis

Vierailija
20/93 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun töihin rennosti. Tänään mulla on farkut, valkoinen trikoo paita ja valkoinen villatakki. Ja jalassa puukkarit. Kyllä täällä meidän toimistossa on muutama jakkupuku-korkokenkä tyyppikin, mutta kun asiakkaat on pääasiassa puhelimessa, niin ei ainakaan niiden takia tarvitse hienostella. Joskus mäkin laitan päälle hametta ja pikkukenkää, mutta yleensä olen ihan tavallisissa vaatteissa. Tavallisissa - sekin on niin eritavalla käsitettävä sana. Mulla tavallista on farkut, caprit, trikoopaidat jne.

Tsemppiä opiskeluun Jumppis.