*~* HAAHUT viikko 37 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 18.5.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (93)
Nyt kun otit puheeksi nuo liitoskivut, niin teen itsekin taas yhden paljastuksen. Mulla on tuntunut myös niitä, ja ajattelin viimeksikin kierron lopussa, että jos sitten kuitenkin olisi tärpännyt, kun tunsin niitä kipuja. Ihme juttu, ja raskaanahan en ollut. Mutta sulla nyt vielä on toivoa ja itse asiassa paljonkin. Itse asiassa mulla tuntuu nytkin vähän niitä liitoskipuja. Ei jummarra!!
Plussasädetystä sinulle +++++. Mä osaan kuvitella miten täpinöissäsi olet kun posti tulee. Peukut on pystyssä!!
vm69: Joo, mulla on tuo ripuli ollut joka kerta myös raskausoireena. Eilen sitä oli ja tänään myös. Ja kohta pitää taas käydä.... =( Ihme homma sinänsä, että miksi nää oireet on tullu takaisin....
Galluppiin: Työvaatteista ei voi puhua mitään kun työttömänä olen, mutta kotioloissa olen collegehousuissa ja t-paidassa. =) Eli siis ihan mukavan rennosti.
Nyt kohtapuoliin lähtö, joten en tässä päivän aikana koneelle pääse. Illalla ehkä ehdin pikaiseen...
Päivänjatkoja kaikille!!
Että täälläkin sitä närästystä on ollu muutaman viikon ajan...
Mutta nyt konetta kiinni.
yhtäkkiä tuli mieleen, että mitä Rialle tapahtui...? Muistan vaan kevät/kesällä jutelleeni hänen kanssaan esim koiran hankkimisesta. Jotenkin tuli vaan mieleen, että tapahtuiko hänelle jotain ikävää. Voisi kai sitä haulla kaivella vanhoja ketjuja, mutta ajattelin vaan muistaako kukaan.
On tää kanssa kun kesken päivää tulee mieleen mitä " virtuaalifrendeille kuuluu" .
Entäs elisabeth, sanoiko pitävänsä taukoa?
Hei ravistelkaa mua jo tähän todelliseen maailmaan..!! Helga voisi taas neuvoa kalauttamaan kalikalla.
eli vihdoin ja viimein sain testin tehtyä ja minusta siinä on todella haalea viiva. Pissimättä en kerenny olla kuin puoli tuntia kun en malttanut. uusin testin huomen aamulla uudestaan kun noita nyt läjä on tilattu.
Onko teidän mielestä aconisssa viivan paikkaa? Kun olette testannu? Mä en ole kyllä ikinä saanu. Toi on tuo liuskatesti ja kotitestiltä tilattu. Vielä en iloitse vaan odotan huomiseen aamuun ja testaan uudestaan..
voi kun voisit vilauttaa sitä liuskaa tänne päin, niin voisi kertoa oman mielipiteen. Mulla ei ole noista mitään kokemusta, mutta jos sä nyt vaalean viivan näet, niin toivon sydämestäni, että aamulla se on vahvempi!! Varmaan ihan rennosti pystyt olemaan tän loppupäivän...
Heissan Nipsu ja muut haahut!
Uskaltauduin tunkeutumaan ketjuunne kun huomasin että olet Nipsu langoilla jännäämässä.
Olen seuraillut ketjunne jutusteluja jo pidemmän aikaa, mutta vielä ei ole ollut aikaa itse ruveta tarinoimaan. Sinut bongasin ketjusta koska taustasi on aika samanlainen kuin omani.
Mulla on reilun vuoden ikäinen tyttö ja häntä ennen oli neljä alkuraskauden keskenmenoa. Esikon jälkeen oli viides keskenmenon tämän vuoden jussina. Sen jälkeen pääsimme tutkimuksiin, eli kromosomit ja mun hyytymistekijät katsotaan. Tuloksia saa odottaa piinaavat kaksi kuukautta, eli vasta lokakuun lopussa päästään " tuomiolle" .
Mutta, tulin siis utelemaan sinulta että olette ilmeisesti uskaltaneet yrittää raskautta vaikka ette vielä ole saaneet tutkimusten tuloksia? Meillä on nimittäin sama tilanne, kova vauvakuume ja yritys päällä. Nyt sitten hirvittää jos kokeista löytyykin jotain jolla keskenmenon voisi estää ja en ole malttanut odottaa tuloksia... Vai onko sulla kenties varmuuden vuoksi käytössä minidisperiinit tai jokin muu " estolääkitys" ?
Anteeksi että tällä tavalla utelen, mutta tiedon nälkä on kova ja hieman meinaa myös ahdistaa koko tilanne.
Kovasti tsemppiä sinulle piinailuun ja toivottavasti saat sen pysyvän plussan!
Aurinkoista syksyä ja tsemppiä kaikille haahuille!
Nipsu: Voi hitsin hitsit...sullapa on taas jänskät paikat sielä. =) Sen verran paljon itellä Aconeista kokemusta, että mielestäni siihen plussaan voit luottaa jos siinä viivass on hitusenkin vaaleanpunaista väriä mukana matkassa ja jos se on tullut testiajan puitteissa. Jos taas ihan pelkkä valkoinen viivan paikka, niin sitten en vielä ihan riemastuisi vaan testaisin sit parin päivän päästä uudestaan. Voi olla plussa, mutta ite olen niitä valkoisia viivanpaikkoja valitettavasti Aconilla saanut useita, eikä sitten kyllä raskaudesta ole ollut tietoakaan. Tässä nyt meneillään olevassa raskaudessa siis tein sen Acon10 testin kun päivät oli 24/28 ja silloin sain testiajan puitteissa siinä jossain kolmessa minsassa sen hailakan vaaleanpunaisen viivan joka kuitenkin oli selvä viiva mulle, vaikkakin väriltään tosi tosi haalea. Mutta jos tosiaan vähänkään väriä, niin uskaltaisin hihkaista...jos ei väriä, niin sitten vielä vähän malttia...juuh...helppohan tuo on sanoa. Ite pissin tikkuun tuon hailakan viivan saatuani siihen päivään asti kun menkkojen olis pitänyt alkaa ja sillon oli jo sit vahvemmat viivat tikussa. Mielettömästi onnea matkaan. Toivottavasti tämä on SE kestävä plussa.
titi75 ja kirmeli 13+4 (ultran mukaan 14+4)
Heippa taas pitkästä aikaa (olihan ihan koko maanantain kirjottamatta tänne)!
Kurssit on kärsitty loppuun tältä erää ja olen nyt praattaan svenskaa vaikka hur mykke. Vielä olisi marraskuussa pari päivää ruotsinkurssia jäljellä ja välillä pitäisi taas tehdä kotitehtäviä. Ei kauheasti huvita, kun on muutakin tekemistä.
Jumppis: Voi vitsit. Jotenkin en jaksa uskoa, että klamydia olisi voinut olla sulla monta vuotta oireettomana. Toivottavasti saat tähän selvyyden pian. Mitä tulee tuohon sun gallupiin työvaatteista niin mulla on yleensä aika rennot vaatteet töissä, tyyliin farkkua ja paitapuseroa tai hame ja neule. Silloin kun asiakkaat tulevat käymään niin on pakko vetää puku päälle, mutta muuten saa olla farkuissa.
vm69: Mulla on sama juttu eli viiniä on kulunut sitten km:n jälkeen aika tavalla. Mulle tais jäädä " Nyt kannattaa juoda, kun voin taas hetken kuluttua olla raskaana" -vaihe päälle. Toivottavasti tässä syksyn mittaan saisin plussattua, sillä tälläinen meno ei hyödytä kuin Alkon kassaa...
Katri72: Loma lähenee mullakin! Jipii! Mulla on vielä valuutat vaihtamatta, mutta uskon puntia löytyvän vielä ensi viikollakin pankista. Meinaan kuitenkin suurimman osan matkaostoksista tehdä visalla, joten en käteistä niin mahottomasti tarvitsekaan.
Koala: Huh, huh. Mä en tiedä, miten mun hermot kestäisi tuollaista kiertoa. Toivottavasti tuloksena on kuitenkin plussatesti eikä todella pitkä kierto!
ON: Mä olen taas ihan pihalla kp-laskuissa, kun en ole kalenteria katsotunut. Oliskohan nyt menossa kp 8/28? Eipä mitään ihmeellisiä kuulumisia. Koetan taas totutella työrytmiin parin päivän tauon jälkeen. Viikonloppuna on vuorossa shoppailureissu Helsinkiin opiskelukavereiden kanssa. Sinne asti kun taas selviäisi niin hyvä olisi.
juuliar: Mulla on kunnon vuodosta laskettuna nyt kp8/28. Eli me kuljemme aika samassa. Saadaan sit myös piinailla kimpassa.
Ensi viikollahan on sitten oltava ahkerasti tosi toimissa. Eilen aloitettiin jo treenit.
Kurkku kipeä ja karhea. Jippii, nyt se tytöissä pyörinyt flunssa saavuttaa minutkin. Johan olenkin ollut terveenä ennätykselliset neljä kuukautta. Keskenmenon jälkeen keväällä kävin aika pohjalla vielä keuhkokuumeen muodossa ja silloin ajattelin, josko loppuvuoden saisin olla " rauhassa" . No, eipä tuo pieni flunssa maata kaada. Minut kylläkin saattaa kellistää.
Nipsu: uutisia odotellaan...!!
kovasti kaipailen teitä!!
Luin jostain toisesta ketjusta raskausoireita, ja ihan ihmeellistä, miten mullakin on ollut koko kesän samoja tuntemuksia. Onko tämä ihmismieli niin herkkä, että pystyy toiveilla luomaan itselleen vaikka minkälaisia oloja. Niinkuin tuhannesti olen todennut jo aiemminkin, neljästi olen ollut raskaana, ja eka oire on ollut vasta kuukautisten poisjääminen. Siitä sitten pikkuhiljaa tullut muutakin asiaankuuluvaa.
Itsekseni täällä vaan tuollaisia pohdiskelen...
Nipsu, joko testasit??
Juuliar: Eikö se ollukin niin, että meillä oli lähtö samana päivänä? Eli 21.9.? Sattuiskohan myös lento lähtemään samoihin aikoihin? ;) Meillä klo 8.20.
Nipsu: Teitkö testin?
ON: Huh, karsee on olo. Tänäänkin on meinannut oksennus tulla, mutta ei ihan. Ei oo kyllä hyvä olo ja kiva kun noi kaikki raskausoireetkin ovat tulleet takaisin... =(
Tuossa piti käydä työkkärissä uusimassa työnhaku, niin meinasin pyörtyä matkalla autolta työkkäriin. Tuskanhiki vaan valui selkää pitkin. Jalatkin ihan hyytelönä, enkä millään olis jaksanu. Kaiken lisäksi työkkärissä ihan hirveä jono, myös neuvontaan. Siinä sitten meinasin pyörtyä uudelleen. Kun oma vuoro tuli, niin sanoin että voisko sen uusimisen hoitaa siinä, kun en todellakaan jaksais odotella kovin kauaa. Onneksi sitten hoituikin siinä. Sitten kun kerroin matkasta, niin piti täytellä joku lappu, johon laitettiin omien tietojen lisäks tarkka osoite mistä on tavoitettavissa matkan aikana sekä matkan lähtö- ja tulopäivät.
Kaikkinaiset hajut tekee nyt pahaa eli se vainukolmikolle tiedoksi. Ja jo syömisen ajattelukin saa kuvotusrefleksin. =(
Parempaa päivää teille muille!
Katri: mua kyllä ihmetyttää noi sun olotilasi. Mutta kuule, mä taidan vetää pohjat:
Mä olen koko aamupäivän tuntenut kuin joku liikkuisi mun mahassa. Joo, naurakaa vaan!!! Tiedän, että ilma siellä suolistossa liikkuu tai jotain vastaavaa, mutta kun tuntuu just samalta kuin vauvan ekat liikkeet. Ja sitten nämä jatkuvat liitoskipumaiset tunteet, nekin jatkuvat vaan...? niin ja kierto aluillaan vasta, että raskaana en 100%varmuudella ole. Hohhoijaa...
Olisi houkuttelevaa tulla katselemaan lentokentälle katri, kun olet lähdössä. Satun olemaan töissä aika lähellä... Jos mä vaikka pitäisin kylttiä " vainukolmikko" ja mut nähdessäsi sä voisit vaikka aivastaa ja sanoa " hyi mikä täällä haisee" .
vm69: Mulla taitaa olla kanssa sitä ilmaa suolistossa tai jotain, kun tuossa ennen km:a ja nyt myöskin on sellasta värinää tms. tunnetta aina silloin tällöin. Heh, mainio idea tuo vainukolmikko kyltti ja sitten ehdotukset mitä voisin vastata. =)
Joo' o, nälkä on kova kun olen niin tiiviisti tyhjennellyt. ;) Kait sitä pitää mennä syömään vaikkei juuri mitään tee mieli. Mutta huonompi olo tulee, jos ei syö jotain.
Ehkä taas sen jälkeen palailen koneelle ja katon onko mitään tekstiä tullu....
On päiviä jolloin työnteko ei kiinnosta ja on päiviä jolloin työnteko ei kiinnosta PÄTKÄN vertaa. Tänään on toi jälkimmäinen.
Mutta nyt mun on pakko siirtyä pois koneelta. Meillä alkaa puoli 2 palaveri ja sieltä suoraan kotiin. Eli jos en illalla kotikoneelta taas ehdi lukemaan, niin aamuun sitten. Palaan silloin taas ihan varmasti terrorisoimaan palstaa. Ellen jää kotiin, esikoinen oli lähtenyt koulusta kesken päivää, kun oli päätä ja vatsaa särkenyt. Ja mullakin tää kurkkukipu vaivaa...
Eli tänään testasin uudestaan ja leveä haalea viiva siihen tuli. Samantien kun tein testin niin se rupes piirtymään siihen ja pysyi mut on todella haalea ja heikko. Eli vieläkään ei nosteta fiilistä ylös. Eli odotellaan viivan vahvenemista ja toivotaan että niin käy myös.
huomenna testaan taas uudestaan aamulla.testi oli sama kotitestiltä tilattu acon liuskaraskaustesti 10ui.
Kyselit, että mitä söin, niin lämmittelin tuossa muussia ja söin savustettua lohta. Kyllähän se loppujen lopuksi ihan hyvältä maistui, joskin vähän sen jälkeen piti mennä taas " tyhjentämään" , yöks.
Toivotaan, että se viiva nyt vielä vahvistuisi. bdbdbdbd
Mutta ehkä kuitenkin olisi ne varovaiset onnittelut paikallaan...
piti jo aikaisemmin tulla kirjoitteleen mutta väsymhys vei voiton.. nukuin 3 tunnin päikkärit.. pian saakin mennä takasin nukkumaan...
on vähän flunssan poikasta ollut ja ei kunnolla oo tullu päälle vaan on ollut pikkasen flunssanen olo ainaskin viikon verran...
itellä menossa kp 3 ja tänään aloitettu clomit.. et alkukierto menossa...
nyt syömään ja sitten katton telkkaa hetken ja sit unten maille..
onnea plussanneille!!
adette
Otsikosta varmaan jo tiedätte mikä on valituksen aihe eli närästys. En ymmärrä miten mulla yht´äkkiä on alkanut kamalanärästys? Nuorimmaista kun odotin niin närästystä oli mut jos en ole raskaana niin vaivaa ei ole. Sit toinen ihme ongelma on liitoskivut. Voiko niitä tulla jos ei ole raskaana? Nimittäin mulla on molemmissa raskauksissa laknut liitoskivut samantien melkein kun raskaaksi olen tullu. Nyt pitäs alkaa laittamaan jäitä hattuu muuten noustaan liian korkealle näitten oireitten kanssa. Tänään kp26 (24-32) ja kaiken jären mukaan tänään pitäisi tulla postissa herkkiä testejä sillä tilasin ne perjantaina. Arvatkaa kuka pissii testiin heti miten kun ne tulee?? *punastuneen*
Nyt häätyy tunnustaa etten malta odottaa enää sekuntiakaan *malttamattomana pyöriskelee ympäri huonetta ja odottaa milloin testit tippuu postilaatikkoon*
Tulen ilmoittamaan sit miten kävi!!