*~* HAAHUT viikko 37 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 18.5.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (93)
Katri: Hienoa! Todella hienoa. Muakin kiinnostaa, mikä sun kierron vaihe on.. Eli siis osuiko " oikaan aikaan" . Kamalaa vahtaamista, myönnetään, mutta kun niin aidosti kiinnostaa!! Elämä taitaa pyöriä tiettyjen asioiden ympärillä...
Jumppis: ei ole mies vielä kotiutunut. Soitteli yhdeksän paikkeilla, ja sanoi, että odottelevat pari tuntia, että varmasti pystyy ajamaan. On niillä puhalluslaite mukana, että tietää sit varmasti olevan ajokunnossa. On liikenteessä toisen serkkunsa kanssa, en sit tiedä kumpi on kuskina.
Tänään olisi veljentytön 2-v juhlat. Ihanaa, sinne tulee myös yksi pieni vauva. Pääsee taas nuuhkuttelemaan. Tässä vaiheessa kiertoa on mieli niin positiivinen, ettei vauvojen näkeminen tee pahaa. Ovis vasta tuloillaan..
Joo, lopultakin ne " luukut" tosiaan aukes. Oikein yllätyin, kun mies ei ottanu asiaa mitenkään etukäteen puheeksi, mutta mukavahan tuo yllätys oli... varsinkin kun näinkin pitkään olen odotellu. ;)
Mulla on tänään kp 19, mutta vasta eilen olin havaitsevinani limojen lisääntymistä, joten enpä usko että ainakaan liian myöhässä ollaan noin oviksen kannalta. Ja matkankin kannalta on hyvä ettei menkat tulis ajoissa.... tai nyt tietysti toivon, ettei ne alkais ollenkaan. ;)
Ikävää, ettei sulla asiat edenny vielä toivotulla tavalla. Mulla kanssa mies aika huono puhumaan vauva-asioista. Mutta toivotaan, että säkin saisit nyt kokea iloisen yllätyksen jossain vaiheessa kuten mäkin.
Huomentaaaa¿. Kuinkas monella meistä onkaan pää pipi? Mulla ei ainakaan!
VM69: Hitsi makkara olis kyllä tehny poikaa¿ Nam nam.. Mut kait se olis sit ollu vaan jauhomakkaraa, koska wilhelmit sun muut lihaisat ei oo kyl makkaraks kelpaavii meikäläiselle.. Kunnon atrilli taikka poprilli, ai jai¿
Ja mitä, mitä¿. Ei mitään tupakkia! Se nikotiiniin himo iskee tolleen salakavalasti pienessä pöhnässä..
* naurun remakka* Vainukolmikkokyltti..!
Katri: Mitähän miehes meinais jos sä sanoisit sille, et sun nettikaiffarit keksii sen pään menoks vaikka minkälaisia viritelmiä. =)
Ahaa, tais tehota tuo VM uhkailu, kun alkoikin lähenteleen tolleen.. ;)
Jumppis: Mää myös tiedän tosta oman äijän kaveripiiristä muutamia hemmoja, joiden muijat alkaa olla viimeisillään niin toivon mukaan saan huokaista helpotuksesta ja se joka viikonloppuinen puhelinralli loppuu! Tosin eilen näin ¿onnelliset¿ parin viikon ikäiset kaksosten vanhemmat, ja isi valkkas alkosta isoimman pullon kirkasta, et riittää sit mammallekin.. Siin mä vaan kattelin sit suu auki, et aha, no joo pari viikkoo keisarinleikkauksesta niin tiettyhän sitä on pakko saada vetää kännit..
Siis oikeesti? Mistä tollasia ihmisiä kasvaa??
Viina Galluppiin: Mä en kaljaa juo, hyi yök. Saanu varmaan teininä siitä ihan tarpeeksi.. Valkkari menee, punkku mutusteltavan kera, ja sidukkasta kaikki kunhan ei oo perinteistä omenaa. Se omppu on liian kuivaa, tarttee olla makeeta, makeeta..
Ommoo nappista: jaa-a eipä siinä mitään kummallista? Täti on melkein kokonaan poistunut takavasemmalle, eli seksiä taidan lähtee ruikkaamaan näin sunnuntaipäivän kunniaks! ja jos käydään syömäs jossain hassussa paikassa, josta eilen oli juttua.
Mikä siinäkin on.. mä olen kuin äijä aina ¿krapula¿ aamuina.. Seksii, seksii¿ seksii tänne ja heti ja mies vaan on et ei, Eini , Eiii.. (Sillä yleensä pää pipi niin ei kuulemma kiinnosta sillon..)
Jepulis siinäpä meidän sunnuntai suunnitelmat näillä näkymin. =)
Kp 4
Tytöt ei syö muuta kuin sitä. Tai ei siis mitään lihaisia, joita itse haluaisin.
meillä mies kotiutui. Väsyneeltä näyttää..
Olin lenkillä ja nyt saunaan, ennen niitä 2v-juhlia.
On oppinu ihan oikeille teille!
Jauhomakkara rules... * Kova makkara gansta*
Pöh, ja täällä huushollissa mies nyt leikkii pihtarii.. *piru* Lupailee vaan et sit illemmalla... Pöh.
Helga: Mä epäilen, että mies vois vähän tuimalla äänellä sanoa, että mitä sä oikein meidän asioita meet kertomaan. ;) Parempi mun olla ihan hissukseen näistä jutuista. =)
Ja että grillimakkaroistakin on ollu puhetta sillä aikaa kun oltiin kirpparilla... No, sanotaan nyt sekin, että me ei juuri muusta perusteta kuin Campingista. Juustoversio ehdottomasti paras, mutta menee se ihan perusmakkarakin. =)
Joo, tuossa kun oltiin kirpparireissulla, niin jostain tuli selvästi savukalan hajua. Että tässä taas vainukolmikolle haju-uutisia. =)
Hei, missäs kaikki on? Pakko oli tulla nostamaan hieman, vaikkei tässä mitään asiaa olekaan.
Huh, kun onkin täys olo. Just syötiin omenapaistosta ja vaniljakastiketta. Vaikken tuota nyt paljoa syönyt, niin on se aika täyttävää. Näin jälkeenpäin on harmi vain huono olo, mutta kyllä se siitä. Tuo vaniljakastike sen aiheuttaa, että tulee sellanen äklö olo.
Juu, mutta eipä tässä sen kummempia sitten... illanjatkoja vaan kaikille.
...minunkin osaltani. Synttärijuhlien jälkeen kävin äitini kanssa kävelyllä (tänään on siis urheiltu kunnolla, juosten ja kävellen). Tuon lenkin aikana haistoin äidin rasvan, puhtaan pyykin jonkun narulta ja vielä jotain grilliruokaa... Äiti ei haistanut kuin grilliruuan, ihmetteli mun vainuani.
Ai että olisi tehnyt mieli kertoa katrista ja helgasta, kalan ja savun hajuista, mutten sitten viitsinyt puhua mitään. Olisi kuitenkin kysellyt " ai ketäs ne on" kun melkein kaikki mun kaverit tietää ainakin nimeltä.
Nyt taas noi iltahommat kutsuu. Mies kamalan väsynyt vieläkin... saankohan huokuteltua hommiin kun sänkyyn päästään...!?
Taas langoilla:)
Tehdään aika mukavan pituisia viikkopinoja nykyään!
Vm69 viimeinen lause alkoi naurattaa: Voi että, jos nuo ukot tietäisi, mistä täällä jutellaan. Mun mieheni ainakin reagoisi aika voimaakkaasi, koska hän on näissä jutuissa myös aika paljon osallisena. Haukutaan miehiä pihtareiksi ym..:) Ja lukijamääristä päätellen tätä pinoa lukee aina moni muukin, joka ei tänne kirjoittele!
AVOIN HAKU:
Täten julistan, että nyt kaikki haahuihin kuuluvat " Sala-lukijat" , jotka eivät ole vielä rohkaistuneet tulemaan kirjoittamaan tänne, ilmoittautuvat ensi viikon pinoon. Haluamme kuulla miehistänne, ärsyttävistä työtovereistanne ja tottakai niistä kuvottavista lima/seksijutuista! Positiivisiksi piirteiksi luetaan myös hyvä hajuaisti, oksentelu, Karhun juonti ja tietenkin myös piereskely.Tavataan ensi viikon pinossa, jonka Ihana listaemomme Katri72, laittaa esille huomenna:)
Nyt vaan odottelemaan!
Jumppis
Jumppis: Voi luoja että mä repesin kun luin tota sun Avoin haku -kohtaasi. =D Yritä nyt sitten nauraa äänettömästi ettei mies kuule ja tule vielä kattomaan mille mä nauran.... meinaa vedetkin valua silmistä kun niin naurattaa.
Mutta toisaalta hyvä, että välillä on hauskaakin, kun ollaan kuitenkin jokainen surtu enempi taikka vähempi keskenmenon/keskenmenojen takia. Kyllä se nauru aina kummasti piristää. =)
Joo, mutta tämä on mun viimenen viesti tänään. Huomenna sitten uusi lista kaikkine hajuineen ja hajuhaittoineen(kin?). ;)
Ja repeilyä! " Avoin haku" ... Voi elämä taas pääs oikein röhönauru kertalaakista..
Mutta siinä on asiaa! Kuinkas moni silmäpari täällä käy oikein vakoojan tehtävissä, nooh, kuka uskaltaa tunnustaa ekana?? Ei me elävältä syödä... Korkeintaan haistellaan.. ;)
Puuh, sattuu oikein mahaan tää naureskelu.. On sen verran taas tuota läpäti läppää lentäny, et maha on saanu kyytiä. Mikä ei välttämättä oo hyvä juttu puolikkaan kebabrullan ja parin pitsa slaissin ja litran limun sekä vajaan puolen litran jäätelön syönnin jälkeen..
Kyllä, olen syöny itteni niin ähkyyn, että oikein oksettaa. Mites se taas menikään, ahneella tuppaa oleen paskanen loppu?
Ja seksiäkin sai, tappelun jälkeen.. Tuli taas kärpäsestä härkänen, ja sitten molemmat vetisteli jne.. Mä olen edelleenkin sitä mieltä, et meillä tapellaan keskiverto pariskuntia enemmän, ja nimenomaan niistä pienistä mitättömistä asioista! Tapeltais ees kunnon faktasta yms. Mut ei. Kun molemmat on niiiiiiiiin ittepäisiä, et morjens.. Oikeesti meillä lähtee suunsoitto siitä aikaseks jo kun mies ei uhallaankaan tee mitään, jos mä kerkeen sanomaan siitä asiasta, et voitko tehdä.. Myöns sen tänään autuaasti, kun kysyin sit et minkä herran tähden pitää tahallaan sit ärsyttää mua raivon partaalle?
Ja jos toinen aloittaa niin mä oon niiiiiiin lapsellinen et mun on pakko jatkaa. ;)
Ja soppa is ready to söörvv.
Onneks molemmat on sit niiin samanlaisia, et tietää missä menee " se raja" minkä yli ei sit kuitenkaan mennä.
Huh, huijaa... Sit vähä verta kehiin juttui, ettei käy elämä tylsäks!
Nii, se täti tosiaan oli melkein kokonaan poistunut jonnekkin muille apajille, kunnes piti sitä seksiä mennä jyystää puputtaan. Eikä ollu mitenkään erikoista jne. seksii, niin nyt sit vuodan oikein kirkasta punaista verta.. En tajuu.. On sitä ennenkii sekstattu menkkojen ollessa loppumassa eikä ikinä oo käyny näin.
Eiks ookii mielenkiintoista pohdintaa? jep, sitä minäkin..
Mitäs muuta... Nii ja mun mies sais ehkä slaakin jos näkis mitä kaikkee me täällä ruoditaan! Ja vois olla et mä saisin käyttökiellon tähän koneelle.. Se on muutamaan otteeseen yrittäny tulla norkoileen tohon viereen kun luen jotain juttui, mut se ei ilmeisesti oo päässy kärryille, et mihin pinoon kirjoitan.. Ihan hyvä vaan!
Jeps, jos lähtis tutimaan ja poskit miehen hereille tosta soffalta.. Kuorsaa siinä ku härski silli..
*Öits*
poskit= potkis
*ja mää lähden jonnekkin oikeinkirjoitus kurssille...*
Katri: Hienoa, kun " luukut aukesi" ja pääset piinailemaan!! Yritin eilen " keskustella" miehen kanssa tästä vauva-asiasta ja ei onnistunut. Muistutin vaan, että pyhällä hengellä ei tule raskaaksi ja neitsyt Mariastakaan en mene. Kuulemma tietää sen, mutta ei jaksa TAAS puhua aiheesta. Sanoin, että kun edes kerran puhuisit, niin jättäisin sut rauhaan. Tämä " keskustelu" loppui taas tähän ja seksiäkään en illalla saanut. Väsytti, oli jalat kipeät ym. Ärsyttävää! Olen itse niin keskustelun haluinen ihminen ja tykkään pohtia kaikkia elämää suurempia kysymyksiä, mutta en niille ajatuksille kyllä vastakaikua kotona saa. Onneksi on pari hyvää kaveria joiden kanssa parantaa maailmaa:)
Katrille vielä, että missä vaiheessa sun kierto on menossa? Kun se matkakin lähestyy ja yritykset senkun jatkuu:)
Vm:lle vaan, että tänään teen kouluhommia ja jatkan eilistä siivousta/löhöilyä. Saa akut ladattua huomiseksi. Joko mies on kotiutunut kekkereistä?
Helga varmaan nukkuu grillijuhlien jäljiltä?
Nyt aamupalaa ja lehden kimppuun,
Jumppis