*~* HAAHUT viikko 37 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 18.5.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (93)
Se olisi viikonloppu taas, ihanaa! Tarkoitus on siivota koko talo, tehdä koulutehtävät, leipoa sämpylöitä ja korvapuusteja (kerran olen tehnyt sämpylöitä ja en koskaan korvapuusteja, joten mielenkiintolla odotan..). Loppuajan ajattelin istua, ottaa päikkäreitä ja maata sohvalla. Töihin en mene, vaikka työpaikkajuhlat illalla ja yksi koulutus olisi myös sunnuntaina. Tämä viikonloppu on pyhitetty minulle ja karvanpoistolle ja kynsien lakkaukselle ja kasvonaamiolle:)
Porkkana: Mietinkin, että mitähän sinulle kuuluu? Niin paljon epäonnea kun olet kohdallesi saanut, joten ihania uutisia kerroit. Toivon todellakin, että tämä raskaus menisi loppuun asti ja hyvältähän näyttää, kun olet kerrankin noin pitkälle päässyt! Onnea!
Nipsu: Nyt unohdin...Ne viivat oli vielä haaleita vai..? Outoa tuollainen..Oletko ajatellut testata jollakin muulla testillä?
Helga: Kiva, kun oot back. Täällä rauha palannut maahan (eli lopetin mököttämisen, kun ei mies edes tajunnut miksi mökötän) ja mieskin sanoi eilen ihan ilman ruinaamista, että huomenna sitten sekstaillaan...Valitettavasti liian myöhään oviksen kannalta, mutta en viitsinyt sanoa mitään:(
Katri: Se on sitten H-hetki kohta! Mieti miten ihanaa, kun pääsette köllöttelemään aurinkoon!!! Mun kesäruusut paleltu viime yönä, kun unohdin ottaa sen sisälle, joten otatko sen mukaan? Jos se vaikka Kanarialla vähän virkistyisi. Ja perjantai-aamuna jouduin raappaamaan auton ikkunat. Oli ihan kunnon jääkerros.
Olikohan muuta..vm69..missäs olet?
Uusille haahuille tervetuloa ja pahoittelut! Täällä on pienehkö plussa-aalto eli toivottavasti päästään kohta kaikki aallon mukaan!
ON: Nyt kp16/26. Tässä olen nyt kohta vuoden päivät tätä kehoa tarkkaillut, joten tiedän menkkaoireet enkä enää mene sekoittamaan niitä raskausoireiksi. Joten jos n.kp23-> rinnat kipeytyy, vatsassa nippailee, rinnat turpoaa ym. silloin on täti tulossa. Ainoa yritys oli kp10/11 (kello taisi olla jo yli puolenyön), joten saa nähdä. Limoja yritin bongailla ja juuri tuolloin oli jotakin. Sen jälkeen ei mitään eli joko ovis tuli jo noin aikaisin tai sitten en ovuloinut ollenkaan. Muistatte varmaan, että mun menkat kesti viimeksi vain puolipäivää ja kemiallinenkin oli testejen mukaan mahdollinen, joten saa nähdä mikä on homman nimi.
Hihittelin muuten yksi päivä, että jos joskus olisi haahujen tapaaminen, niin kiva esitellä itsensä: " Hei mää oon Jumppakärpänen" ja " Mun nimi on veeämkuusysi" ym. Eniten nauratti tuo vauva2006.." Ja mää oon vauvakakstuhattakuus" ..." Katriseiskakakkonen" " Helgaseiskakutonen"
:)
Nyt lisää kahvia!
Jumppis
Viikonloppuisin en niin kovasti ehdi koneella oleilemaan, kun kotona on mukamas niin kiirettä..
En edes lukemaan ole ehtinyt, ja nyt pikapikaa luin, joten en kamalasti muista mitä mun sitten pitikään sanoa.
Se jäi ainakin mieleen, että Porkkanalla kaikki hyvin. Tosi hienoa!
Hauska tuo jumppiksen pohdinta haahu-tapaamisesta...
Mies lähti yökylään serkkunsa 30v juhliin. Vietämme siis taas kerran tyttöjen iltaa. Kyllähän meidät sinne kutsuttiin koko perhe, mutta jätin suosiolla väliin. Tosi mielenkiintoista lähteä jollekin saunamökille tänkin lauman kanssa...
Tulen varmasti illalla ainakin tänne, koska mies ei ole " vahtaamassa" mitä mä täällä netissä aina teen...
Voi älämölö sentään.... Mä olen kostoks tässä koneella.... Sovittiin eilen illalla, taikka siis miehen mukaan, et siivotaan tänään aamupäivällä kun tulee kavereita meille illal grillaan jne..
No mies rupes syömään aamupalaa, no ihan ok tartteehan ihmisen syödä!
Mut sit jäi taas tavarat leviäks ja sotkut siivoomatta...
Sit se rupes mussuttaan vielä patukkaa, kun mä jo tungen pesukonetta päälle, kerään puhtai vaattei läjään, siivoon kaappia, et saan mun uudet kokki kirjat mahtumaan jne..
Sanoin sit et voitko sit edes kirjoittaa sitä v***n kauppalappua, kun eipä sulla näytä muutakaan tekemistä olevan. No sit hän istuu _puhelin_ kädessä, et no sanele sit mitä ostetaan..
Sanoin, et sulla on ne kirjat nenän edessä, et katsotko kuule ihan ite mitä tarvitaan ohjeen mukaisiin juttuihin..
No sit hää rupes taivastelemaan, et miten tsatzikiin voi tulla kokonainen kurkku..
Sit löin pillit pussiin ja vastasin, et no kuule enpä tiedä ja lähin lampsiin pois keittiöstä...
* Argh....*
Tää oli vaan väli kiukuttelua...
* Lähtee potkiin äijää perseelle*
Jatkan tätä mutinaa ja jupinaa...
Siis oikeesti mistä niitä puuttuvia palasia saa ostaa, jotka kun laittais paikalleen niin mieskii osais käyttää omia aivojaan???
Siis hää _taas_ myönsi, et joo joo on jääny juu sovitut hommat tekemättä...ja plaa... plaa...
Kun mua ärsyttää olla " se" nalkuttava ämmä, jonka tarttee mainita melkein joka v-jutusta, että ne tulee tehtyä.
( Oikeesti oon testannu ja joskus olla hiljaa 2viikkoo ja mitään se ei tehny, kun kerta en sanonu et tarttis tehä.)
Mut hei.... Mitä voi odottaa äijältä, joka on aina asunu yksin, äidin palkkaama siivoja on käyny kaks kertaa vuodessa tekemässä suursiivouksen. ja noitten siivousten välillä ehkä imuroitu sit n.2krt. lattioita ei pesty ollenkaan, tiskit sit vasta koneeseen kun puhtaat on ollu loppu jne...
* Mitä ihmettä mä oon ajatellu kun oon ton äijän ottanu??*
Siinäpä viikonlopun galluppi! Mitä piirrettä inhoatte omassa äijässänne?
Mun mörököllillä se piirre on LAISKUUS... Se on vaan pertti-peruslaiska
Joka ei viiti tehä mitään mitä ei oo pakko tehsä.
Sanoin äsken sille loppusinaatiks et, voit sitten perua tän iltasen grilli jutun, koska mä en yksin pistä tikkua ristiin koko homman eteen... Enkä aiokkaan laittaan.. en varmaan tee mitään...
Koska herra ja hidalgo lähti itte tekeen vielä _töitä_, vaik lupas ettei mee enää koko viikonloppuna.. ( Huom. työ oli vapaaehtoista..) Sanoin vaan kun se läks et katsoppa kelloa, voipi tulla kiire.. Kun kaverit pääsee töistä kahden maissa... Ei oo siivottu, ei käyty kaupassa, lihasta puuttuu marinadi...
Hah, hah, aivan sama!
* Viheltelyä, ai mitä määkö vihainen.... enpä....*
Eli mitä en voi sietää miehessäni:
Ehdottomasti empatian puute. Ei osaa asettua toisen ihmisen paikalle.
Toisena se, että järjestelee kavereilleen vaikka mitä juhlia ja saunailtoja, synttäriyllätyksiä ym. Minulle ei mitään. Ei ole esim. kertaakaan yllättänyt millään tavalla. Ei koskaan tuonut kukkia, ei pitänyt yllätys-synttärijuhlia.Yhdenkerran lämmittänyt saunan varta vasten minulle, vaikka jätkät ramppaa täällä saunassa muutaman kerran kuussa. Ei ota vapaata töistä lähtiäkseen kanssani johonkin, mutta kavereiden takia ottaa.
Mää oon niin vahingoniloinen, että näille " kavereille" on tulossa loppuvuotena jälkikasvua eli ei sitä enää eletä kuin 20-vuotiaat:) Vastuu toivottavasti kasvattaa niitäkin ja elämään löytyy muutakin sisältöä kuin nämä kaverit.HIHIHIIIHHHHIIII!!!!
Viimesenä se seksin pihtaus ja ei ymmärrä sitä, että raskaaksi voi tulla vain tiettynä aikana. Eikä ymmärrä sitä, että mun elämä pyörii edelleen tämän asian ympärillä kuukaudesta toiseen.
Jestas mikä lista...
*Nolona*
Jumppis
Helga hei: Tuu sä tänään meille. Mä ajattelin grillata tyttöjen kanssa, tosin meillä on vaan makkaraa, mutta tuo mukanasi mitä itse tykkäät syödä. Meillä on salaatteja ja VIINIÄ, joista varmasti riittää myös sulle. Jätä miehesi kotiin (tarttiko edes sanoa) koska mekin ollaan ilman miespuolista edustusta.
Jumppis: lähdetkö Helgan mukaan, koska jos sun ukkosi ei koskaan järjestä sulle mitään, me voitaisiin järjestää sulle tällainen haahutapaaminen ukkojen arvostelu-merkeissä...
...joka sopivana aasinsiltana siihen galluppiin. Mua arsyttää eniten se, että mies on aina menossa joka " kissanristiäisiin" . Toki pyytää meitä mukaan, kun tietää, että mä en innostu lasten kanssa ko. paikoista. Minähän se aina kuitenkin kannan noissa juhlissa vastuun lapsista. Ja ei useinkaan houkuta lähteä 3v,7v ja 8v kanssa jonnekin erämaakämpälle tai vastaavaa. Ja nythän tytöt on jo isompia, mutta muutama vuosi sitten oli vielä vaikeampaa. ja ei mua niinkään se haittaa, että mies on poissa, vaan se, että se tollo ei tajua, että musta on paljon helpompi olla lasten kanssa kotona. " Voi kun tyhmää lähteä ilman teitä" , se tänäänkin sanoi. Teki mieli heittää, että " hei kuule, pakkaa vaan kolmelle kamat mukaan ja ota tytöt messiin. Mä nautin rauhallisen koti-illan täällä" .
Mutta sitten noita muita pikkuvikoja on ihan mielettömästi. Esim se, että keittiön lavuaari toimii roskiksena. Sohvan ja tuolien selustat naulakkona jne. Ja prätkä kyllä kiiltää. Sitä vahataan ja silitellään niin kovasti että...
Mutta sanotaan nyt sitten rehellisyyden nimissä, että on minussakin vikoja. Ja tuo mies on kyllä kova tekemään keikkea, korjaa, paikkaa, rakentaa. Ja lapsilleen on paras mahdollinen isä.
vm69: Ihana toi " ja sitten niitä muita pikkuvikoja on ihan mielettömästi" :)
Pohdinpa juuri yhtä asiaa:
Tuli vaan mieleeni se, että sinkkuelämissä oli yksi hyvä repliikki. Se oli Samatha tai Carrie, jotka juttelivat suhteista vaatekaupassa ja jompikumpi sanoi, että " no one else knows what happens behind the closed doors" tai jotain. Englanti pikkasen ruosteessa...Eli kukaan muu ei voi tietää toisten suhteen todellisuutta, vaikka siita kuinka yrittäisi kertoa toiselle.
Ihana ajatus:)
Mielestäni hyvä ajatus, koska itselle yksi kaveri on joskus todennut, että miksi olet tuollaisen äijän kanssa..No, yleensähän sitä vain valittaa miehestään kavereille tunnekuohuissaan, mutta eihän se kerro vielä suhteesta mitään. Ymmärrättekö mitä ajan takaa? Harvemmin kertoo muille, että vähän mies oli ihana ym..Ja kukaan muu ei ymmärrä suhteen arkea/todellisuutta, jos sitä ei itse elä.
Mieleeni tuli myös nämä naiset, jotka alistuvat väkivaltaan kotona. Jos kodissa eletään normaalia mukavaa arkea 29 päivää kuukaudessa ja kerran saa turpaansa..." no one knows" ...
No, se näistä lauantai-pohdinnoista;)
Jumppis, joka siivoaa ja miettii syntyjä syviä
Ah, ihanaa¿. Mä en siis olekkaan yksin tunnevammaisen/älykääpiön/osaamattoman miehen omistaja!
Tunnevammainen.. No siitä tulee se silloin kun tarttis ymmärtää, et miks _mä en voi sietää_ paskasia tiskejä tiskipöydällä, kun ne vois suoraan laittaa koneeseenkin.
Älykääpiön siitä tekee se, että on myös menossa, joka pirun mitään sanomattomiin pirskeisiin puolitutun tutun serkunkaiman serkun luokse, eikä näin ollen voi käsittää miks mä en hypi ilosta, kun yleensähän nää menot ilmoitetaan maksimissaan samana päivänä kun meno on¿
Osaamaton, no se vaan kun on laiska niin on laiska¿ Väittää mm. unohtaneensa miten pesukonetta käytetään, kun mä olen pessy pyykit viimeiset puol vuotta¿
*Huokaus*
Mut on se vaan sitten loppujen lopuks niin ärsyttävän ihana. =)
Nii¿. ja siivottiin me sitten lopulta.. YHDESSÄ¿. Joo-o heikko on naisen luonne kun tattis kavereita, ( enemmänkin miehen kautta tunnettuja) päästää kämppään joka on kuin sikolätti, niin pakko oli taipua, tosin mies sai mut eka nauramaan, niin tuli parempi mieli jne.. Kyl te tiiätte =)
Mä en muuten käsitä miten se sen tekee.. Vaik mä kiehuisin kiukusta niin jotenkin se saa mut nauramaan, vaik ei ois mitään aihetta!
Ja lihatkin sai marinadin, tosin kaupan sellaisen, kun tuo aika rupes loppuun kesken aika hyvin.
Nii ja ettette ihan luule mua joksi ¿ekspertti gourmet kokiks¿ Niin tässäpä piristykseksi mun hienon italialaisen leivän leivonta kommellus¿
Eli se kuuluis tehä niin, et jauhoista rinki pöydälle, ja muut sörsselit keskelle jauhokuoppaan ja siitä vaan sitten aletaan vaivaamaan¿ JOO-O¿ No kaadoin nestettä tohkeissani kuoppaan ja huomasin et yks laita on vähä vajaa, no lisää jauhoja sille sivulle..
Lopputuloksena sit toinen reuna rupes falskaamaan, ja hiivalitkut loris iloisesti tason ja hellan väliin, kun mä hiki hatussa yritän vetää käden kanssa jauhoja väliin.. Siinä vaiheessa pääs suusta ihan muutama P- alkuinen sana.. ja miehen ryökäle nauraa ja kiroo samaan aikaan et minkä herran tähden sä et tehny sitä missään kupissa¿ No ei kai sitä kupissa tehdä kun ohjeessakin sanotaan, et pöydällä¿
Ja mä oikeesti luulin osaavani tehä sen! No enpä luule enää..
Jep, siis tänään ruuan kanssa tarjolla kaupan patonkia¿Ja tietenkin siinä käy niin , et polttaa päräytän ne pihvit korpuks¿
Ups nyt tulee kaverit tarttee mennä!
Joko kaikki ovat alkaneet lauantai-illan vieton? Me juuri tultiin tyttöin kanssa sisälle. On syöty rasvaiset makkarat jne. Haisemme savulle (huhuu... katri haistatko?) koska paistoimme ne pihagrillissä ihan kunnon tulella. Mä olen niin onneton, etten osaa käyttää kaasugrilliämme...
Hyvä kun Helgallakin homma on hallinnassa, ja sopu talossa. Hauskaa iltaa teille!!
Ja jumppiksen pohdinnat on niin totta. Harvemmin sitä tosiaan miestään kehuu ja ylistää. Mut kun ottaa päähän, niin heti valitetaan... Tietysti joillain saatta olla toisinpäinkin. Esim just ne joita esim. mätkitään.
Tiedättekx muuten mitä. Mulla on ihan karmeet tupakintuskat. Ei ole kääryleen käärylettä talossa. Ihan tarkoituksella en ostanut, kun tiesin, että mies ei ole kotona, enkä voi siltä pummata. Ja mä olen yrittänyt katkaista tätä mun tupakoimistani. Nyt voisin ottaa jämät... sauhut... ihan mitä vaan. Oisko kellään tarjota?
Nyt mun tarttee heittää noi haisevat lapset pesukoneeseen. Ups, kirjoitin noin, kun ajattelin niin pyykinpesua. Siis suihkuun ja ammeeseen tarkoitin.
vm69: Enpä kyllä nyt haista... taitaa tuulla väärästä suunnasta, jotta tänne kantautuisi. =)
Porkkana: Kiva kuulla sinustakin ja hyvältähän tuo raskautesi kuulostaa, kun viikkoja on kertynyt noinkin paljon. Onnea jatkoonkin! =)
Helgan galluppiin: Että mikäkö miehessä ärsyttää.... no, tällä hetkellä tuo seksin pihtaus, kuten jumppiksellakin. Sitten se, että kun sitä väsyttää ja alkaa torkahdella istualleen, niin pistää sen mun syyks ja sitten on hermona ja välillä paiskii jotain tavaroitakin. Enpä nyt muuta tähän hätään keksi. Laiskaksi ei voi sanoa, joskin ehkä osaltaan pakostakin, niin tekee paljon kotihommia. Mies meillä tiskaa, tekee pääsääntösesti ruuan, imuroi, siivoo vessan jne. Ja meillä tiskaus tarkottaa käsintiskausta kun ei ole astianpesukonetta.
Vähän meinaa sujua hitaammanlaisesti tää kirjottelu, kun on tullu juotua punaviiniä. Tossa syötiin pihvit yms. ja juotiin sitten meidän suosikkiviiniämme. Maistui sitten sen verran, että juotiin koko pullollinen siinä yhdellä istumalla. Ja ei sen puoleen, olis sitä enempikin menny, mutta ei vain ollu. ;)
Jumppis: Joo, käypä tuomassa se kukkas tänne, niin eiköhän se johonkin mahdu mukaan. Jos vaikka virkistyis siellä n. 30 asteen lämmössä tai vähän päällekin. =)
Hih, enää 5 päivää. =) Tai 5 päivän päästä sitä jo vietetään ekaa iltaa. =) Hääpäivämmekin ajoittuu mukavasti siellä ollessa.... tulee 12 v täyteen. =)
Illanjatkoja kaikille!
Päivällä kyllä haistoin grillimakkaran hajun, mutta et tainnu kyllä ihan silloin sitä syödä?
juu, ei me vielä päivällä paistettu makkaraa. Mutta jospa olet saanut hajujen vainuamisen lisäksi vielä jonkin tulevaisuuden vainuamisen taidon, ja vähän niinkuin haistelit ennakkoon.
Voi että, mä taidan hypätä teidän matkalaukkuun mukaan. Tuun sitten esiin vasta siellä kohteessa sen vainukolmikko-kylttini kanssa. Ja sanon sun miehellesi, että jos nyt ei ala seksiä irtoomaan, niin mä riivaan teitä koko matkan. Sit kun sun miehes " hädissään kyselee mikä toi on" , niin sä vaan tyynesti esität, ettet näe mua ja kyselet " ai niinku mikä" . Mies parka luulee mua näykseen ja auliisti viettelee sut joka ilta ja aamu.
Hei muuten, join itsekin hiukkasen viiniä tossa, eilisen pullon jäänteitä. Tyhmä fiilis, kun vähän hymyilyttää, mutta vaan lapset kotona... Ja mä en sitten saanut sitä tupakkiakaan mistään...
Heh, mainio idis toi, että alkaisit miestä " vainoomaan" . =) Mies tuolla just kyseli mitä mä hekottelen... nooo, enhän mää mitään.... =D
Mut joo, seura olis tervetullutta kun mies taas kerran alkaa kuukahtaa illalla ja mä haluaisin vielä jatkaa illanviettoa. Tervetuloa vaan. ;)
Eli tuli just tässä mieleen viinigallup. Mikä on teidän suosikkiviiniänne, jos sitä juotte?
Meillä se on espanjalainen Raimat Abadia Reserva. Juotiin just äsken se yks pullo. Sen voittanutta ei olla vielä keksitty, vaikka monia viinejä onkin juotu. =)
En kyllä osaa vastata. Mä juon aina sitä mitä mies alkosta tuo. Viimeksi siinä oli kukon kuva etiketissä. Ennen tätä loppukesää/alkusyksyä en edes tykännyt punaviineistä, join aina halpaa El Tiempoa valkkarina.
Me ollaan oltu tähän asti olut/siideri-tyyppejä. Vasta opetellaan nauttimaan viineistä. Hyvinhän tuo harjoittelu on sujunut...
No, mitäs olutmerkkejä ja siideriä juotte? Meillä juodaan yleensä Karhua, mutta silloin kun raaskitaan, niin ostetaan myös Sol:ia. Siideristä taas juodaan Upciderin dry applea. =)
Mutta nyt kahville...
Nuorempana tuli juotua sitä valkkaria liiankin kanssa (lippistä ja sitä toista halpaa), joten en enää pysty.
Punkku on mulle jotenkin talvijuomaa ja hyvässä seurassa sitä menee pullo päivineen. Merkeistä en tiedä mitään, mulle punkku on vaan hyvää tai pahaa:) Eräs kaverini kerran totesi: " Niin, jos viini on hyvää, se on hyvää ja jos viini on pahaa niin se on pahaa" . Ei edes ollut blondi kyseessä, mutta kyllä tolle silloin naurettiin. Oikein älynväläys:)
Vähän kyllä pitäis tietää, kun mies on baarimestari, mutta kun ei tiedä, ei tiedä:)
Olutta kyllä juon ja silloin Karhua. Se on parasta. Siidereistä otan aina kokoelman eli maistelen erilaisia. Yleensä pystyn juomaan vaan pari, kolme sidukkaa ja sitten alkaa maistua puulle ja siirryn olueen. Light-siidereitä kumminkin.
Hyvää yötä,
Jumppis
Kaksi kertaa jo tämä s..tanan laatikko on heittänyt mut pihalle..
Joo, mutta kun nyt lupaavalta vaikuttaa niin olutmerkkimme ovat Karhu ja Olvi. Siidereitä ostelemme aina kaikkia uusia makuja, yleensä lighteja. Perinteisesti pidän makeasta päärynästä, mutta ei ole juomatta jäänyt mikään muukaan.
jee, en vielä lentänyt ulos...
Hauskaa sunnuntaita.
Heh, Karhuhan näyttää olevan tosi suosittu meidän keskuudessamme. =)
Hmmm.... oliskohan mies lukenu eilen mun ajatukset kun tänne kirjottelin siitä sen pihtaamisesta... No, joka tapauksessa meillä jatkettiin tänään sitten vauvan yritykset, joten piinahetkiä pääseekin viettämään jo tässä kierrossa. =)
Tänään pitäis jatkaa vielä omenoiden kuorimista ja lohkomista sekä laittaa niitä pakastimeen. Sitten olisi tarkoitus lähteä käymään vielä yhdellä kirpparilla tuossa puolen päivän aikoihin.
Mitäs muille kuuluu näin sunnuntaina?
...saatikka ehtinyt kirjoittamaan?
Siitä on kyllä aikaa!
No, pistetään nyt pikakuulumiset.
Eli, ihme on tapahtunut, ainakin tähän asti. Mulla oli vielä keskiviikkonakin elämä mahakaveri kohdussa. Silloin oli nt-ultra. JA siinä kaikki näytti olevan ihan hyvin. Kipuja mulla on edelleen ja supistustuntemuksia välillä. Mutta ainakin nyt tähän asti ollaan päästy, eli pidemmälle mitä edellisillä kerroilla. Tästä jatketaan taas päivä kerrallaan. Rankkaa on ollut ja on, hermot ei meinaa kestää. TOivon vaan todella että tästä vielä palkinnon saisi syliin asti ensi keväänä.
Tuolla ex-haahuissa varmaan kirjoittelen, lähinnä tuolla yahoon puolella.
Tsemppiä kaikille haahuille ja plussaonnea!!!!Toivottavasti mun ei tarvis tänne enää palata, vaikka kivaa porukkaa olettekin!! :)
-Porkkana rv12+2