*~* HAAHUT viikko 37 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 18.5.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (93)
Onpas täällä ollut hiljaista!!
Juuliar, joo, mustakin on mukavaa piinailla yhdessä. Toivotaan, että siihen piinailuun on aihetta ja varsinkin, että se sitten tuottaa tulosta.
Katri ja Juuliar: Mä sit vilkuttelen teille terminaalissa... katselkaa ympärillenne, jos näette jotain hullua viuhtomassa. Se olen minä...
Adette: päikkärit on ihana keksintö. Mä vetäisin joka päivä jos olisi mahdollista. Mun tytöt kysyivätkin joskus viime talvena multa: Äiti, me ei ymmärretä tota juttua. Mummi sanoi, että sä olet lopettanut päiväunet kaksi-vuotiaana. Miksi ihmeessä sä aloitat ne nyt uudestaan...?
Kurkkukipu meni ohi... ihmeellistä... olin ihan varma flunssan tulosta, kun koko perhe sairastaa. Mutta ei kai sitä ihmiselle toista tautia annetakaan kun on jo yksi vakava perussairaus. Nimittäin tämä kamala vauvakuume!!!
Nipsulle: Uskaltanen onnitella... varovaisesti, mutta luottavaisesti ja toiveikkaana!!
Heipsan hopsan haahusiskot!
Kp 28 vaihtui numero ykköseksi tiistaina ja tänään sitten aloitin clomit kuukauden tauon jälkeen. Katotaan tuleeko samoja oireita kuin viimeksi.. Ollaan lähdössä la-aamuna ajamaan Ylläkselle. Tarkoitus olis lomailla ens viikko vaellellen ja ruskaa ihmetellen. Mieskin lähtee ekaa kertaa mukaan. Katotaan, miten tuo jaksaa vaeltaa... :)
Nipsulle onnittelut plussasta ja toivotaan, et viiva vahvistuu.
Mä odottelen nyt kk-vuodon loppua ja alan sit ens viikolla pitkästä aikaa metsästää ovista...eiköhän meidänkin aika olis jo?
Nonna
Nautinnollista vaellusta. Kuulostaa upealta, pääsette nauttimaan pohjoisen maisemista.
Jumppis pinoutuu!
Nipsu: Onko jo vahvempia uutisia?+++:)
Nonna: Oi, kun pääsisikin vähän vaeltamaan. En ole koskaan ollut, mutta täytyy varmaan kokeilla joskus!
vm69: Jaa oli tytöt ihmetellyt päikkäreitä:) hihittelin täällä taas itsekseni..
ON: En oikein tiedä, ovuloinko ollenkaan. Nyt kp14 ja tuntuu, että jos ovis oli, se meni jo. Ja sitten taas vit..taa...:
Meillä nimittäin mies pihtaa. Lupailee aina, että ensi kierrosta yritetään kunnolla..Nyt mennyt jo kolme kiertoa, että oviksen aikaan yrityksiä ollut tasan YKSI. Mua suututtaa taas niin sikana...Eilen sanoi koko ajan, että kohta, kohta ja yhdeltä yöllä luovutin ja laitoin silmät kiinni. Väsyttää, ei muka jaksa ymymym...Tunnen olevani nainen parhaassa iässä ja en saa seksiä kuin kerran kuussa, jos silloinkin sitä kinuan. Voi viddu! Miksi sen pitää aina luvata, että sitten yritetään kunnolla, mutta väsymys menee siis vauvahaaveiden edelle.
Jotenkin ajattelen, että minä lyön nyt vauvahaaveet pienelle lomalle. Alan dokaamaan viikonloppuisin ja en puhu enää sanaakaan vauvoista. Siinäpä sitten ihmettelee, kun tuttavien perheisiin syntyy vauvoja kuin pilvin pimein loppuvuodesta ja niitä katsellessa tekisi omaakin mieli. Ihan kuin olisin joku Neitsyt Maria, joka voisi tulla raskaaksi pelkällä pyhällä hengellä.
Sitten jaksaa mua lohdutella, että kyllä me se oma vauva vielä saadaan ...Joopajoo! Ja jos se seksi on sitten niin ei-kiinnostavaa, niin siitä on vähän vaikea tehdä kiinnostavaa, kun asiasta ei pysty puhumaan!!
Siinä pikku aamupurkaukset! Huomenna tasan vuosi viime plussauksesta, joten alan nyt olemaan aika toivoton tämän asian kanssa. 2,5v. ilman ehkäisyä...Joten jos tätä rataa mennään, niin en tule ikinä raskaaksi..
Ei muuta.
Jumppis
Jumppis: ymmärrän sun turhautumisesi. Ei meilläkään mitään tehokasta ole tuo yrittäminen, jotenkin tuntuu, että eihän sillä yhdellä kahdella kerralla viikossa voi mitään tulosta tullakaan. Alkukesällä mä jaksoin ite olla aktiivisempi läpi kierron, mutta nyt minä teen aloitetta vaan oviksen aikoihin. Ja sekin on ehkä sitten kerta vaan... Mies kyllä jaksaa heti innostua kun ehdottelen, mutta jotenkin vaan tuntuu, että ihan oikea yritys on poissa.
Joskus piinaillessa tuntuukin siltä, että ihmettäkö odotan.
Mutta nyt pitää mennä. Vessan kautta ruokatreffeille. Ihan vaan työkaverin kanssa, ja on vielä nainen...
Nonna: Kiva kuulla taas sinustakin. Kyllä sen pysyvän plussan jo sinullekin soisin. Mukavaa vaellusreissua teille, kivalta kuulostaa. =)
Jumppis: Meillä mies on ihan samanlainen. Seksiä ei saa vaikka miten yrittäis houkutella. Ja väsymystä sanoo useimmiten syyksi. Silloin kun yritettiin, niin meidän tahti oli myös se kerran kuussa. Joskus harvoin tais olla kaks kertaa, mutta useimmiten jäi siihen yhteen. Ja sekin aina sanoi, että seuraavassa kierrossa sitten yritetään useammin, mutta eipä sitä seuraavaa kertaa ole vielä kuulunu.
Nytkään ei sitten niin mitään. Mies nyt pihtaa todellakin ja näköjään en saa sen mieltä muuttumaan, että nyt jo yritettäis. Todellakin toivon, ettei se ala siirtämään sitä hamaan tulevaisuuteen vaan että seuraavassa kierrossa sitten jatkettais. Mä en tollasta kauaa kestä. Ihan kuin oltais kämppiksiä, kun ei oo minkäänlaista seksitoimintaa. =(
ON: Vatsa on vieläkin ihan sekaisin. Enkä ole edes mitään sellasta syöny, mikä vois aiheuttaa. Leivän päälläkin syön vielä juustoa ja luulis että se kovettais, mutta ei ainakaan mulla.
Vähän reilu puoli tuntia ja pitääkin lähteä kampaajalle. En ole aikoihin käyny ja nyt on korkea aika kun on enää viikko matkaan. Kivempikin siellä sitten, kun ei ole niin pitkät hiukset. Lämpöä kuitenkin riittää...
Aurinkoista syyspäivän jatkoa kaikille!
Katri: Ihan kuin olisit kertonut mun elämästä! Juuri tollaista se on. Kämppis-meininkiä. Itseä ottaa vaan päähän ja alkaahan tässä jo itsetuntokin kärsimään. Ajattelee helposti, että oonko todellakin näin kauhea, että seksiäkään ei edes oma aviopuoliso halua:(
Nyt se heräsi, joten pitää lopettaa " vauvajutut" :)
Missäs kaikki on? Vaikka on tietty ihan hyvä, jos ainakaan uusia Haahuja ei oo km:n takia ilmaantunut ;)
Joo, täällä menossa kp 40/28-32. Viimeisin negatestaus kp 37. Kirves on aika vauhdikkaasti siis matkalla kaivoon, mutta eipä oo tädistäkään mitään merkkiä. Ikinä ennen ei oo ollut näin pitkää kiertoa, ihan outo juttu.
Kypsyttää, kun ei homma nyt oikein etene suuntaan tai toiseen.
Parempaa täti/ovis/plussaonnea muille, kuka nyt mitäkin kaipaa ;)
Koala
Hih, aloitanpa keskustelut tälleen mahdollisimman hankalasti, eli jokaiselle jotakin joka päivästä!
VM69
11.09 Mä repesin totaalisesti.. Hih, perustetaan vielä pierutyynyt oy , ja otetaan Katri vaan sen oy:n johtajaks, joka vaan käy kääntymässä aina työmaalla.
12.09: Hmm¿. Liitoskipuja? Niitten päälle en ymmärrä mää sit mitään¿
Tänään: Humautan nyt vähä myöhässä, mut *kops*¿ Ei pidä ääneen toivoa kopautteluja jos ei niitä tartte.. =)
13.09 Räkätauti melkein yllätti myös mut.., enkä käsitä miten se hävis vaan yhtäkkiä. Siihen muuten tod.näk. liittyi se mun lämpöjen vispaaminen, eli perinteiseen flunssan poikaseen.. Joka sais ihan luvan kanssa kyllä kellistää myös mut, koska töihin meno ei nappaa ollenkaan¿. Blääh!
Voi elämä, Kyltti vainukolmikko¿ * Kuolee nauruun.*
TÄNÄÄN: Meidän äinpä ihmettelee kans, et miten ihmeessä sä aina olet nukkumassa, kun se soittaa¿ No mitäs soittaa aina mun päikkäri aikaan..Päikkärit on ihania¿
KATRI
11.09 : Ookko sää nyt ihan varma kans tuosta rasvautumisesta ja sen mahdottomuudesta¿ (Komppaan vm, ku se oli samaa mietiskelly) Nii ja pomon palli vapaana ;)
12.09: Ja vielä närästystä??
13.09: Voi elämä¿ ¿Mikä täällä haisee¿.. Onneks mies ei oo kotona, koska mä käkätän täällä vedet silmissä.
14.09: Kieroo ämmää peliin vaan ¿ laitan loppu löpinöihin.. ;)
JUMPPIS
11.09: Sä pieni valhettelija¿ Vai ei tunnu odotukset missään ja eihän täi vielä kauaa oo menny, pöh, pöh.. Jos kaikille meille haahuille iskettäisi pinokkiot kehiin niin me saatais koko Suomen maan kiertävä silta aikaiseksi¿
12.09 Nike Friiksi! Saat mun myötätuntoni¿ Mun ex-äijän takia mulle rupes kasaantuun huolestuttavasti adidasta, jota yritän nyt kovasti kompensoida ostamalla vaan niken rätei ja lumpui..
* räkätystä¿ alapää rampis¿*
Galluppi vastaus: Työvaatteet, jotka on kokomerkinnän mukaan suunniteltu kääpiö-pygmeille¿
TÄNÄÄN: Mun piti kans Yhes välis miestä muistutella, et mä menen edelle telkkarista, harrastuksista jne. Eli kun mä haluan seksiä sitä on parempi ruveta heltiään¿Taikka alkaa jäämään pyykit pesemättä, ruuat laittamatta, siivoomatta jne¿ Koska voinhan mä ruveta kiristään myös niin, et sit kun saan seksiä voin pestä myös sun pyykkiäs ja ehkä tehdä ruokaa jne.. Kun pihtariks mua ei vaan oo luotu, niin tarttee kääntää systeemit ympäri!
NIPSU:
12.09: Ooooooh¿Sullakin jännitys tiivistyy.. Ahaa! Haamu!! * Tsempitystä!!*
11.09 Koala: oho, sullakin merkkejä ilmassa! Tsemiä myös..
NONNA:
13.09: Metsästysonnea ovikselle!
Ja lopuksi siirryn ihan itseeni¿. Ekana:
KP1.¿. *Per***E* Niinhän siinä vaan kävi, et tänään kun lähdin körötteleen takas kotia kohti, niin tuhru teki tuloaan¿ =( En käsitä ja alavatsassa on niin omituisia tuntemuksia! Siis tuossa keskellä mahaa, ihan kuin keskellä kohtua? Tissitkii palellu jne.. Ja välillä yököttää ihan vaan huvikseen¿.
Testasin viimek ti aamulla negan, ihan ilman mitään haamuja, niin joko oon saamassa jonkun venemäisen flunssan/vatsataudin tai jotain.
Onkohan meillä menossa täällä joukko hypnoosikoe? Joku hyväkäs saa meidät uskomaan raskausoireisiin, joita ei oo olemassa, koska mä en käsitä ainakaan tätä omaa kroppaani enää yhtään!
Ja siks toisekseen, viddu.. Taidan harrastaa päällä seisontaa seuraavan oviksen aikaan, et varmasti sukeltaa siittiöt sit tarpeek syvälle ja pisaraakaan ei jää pääse valumaan varpaille asti¿. Hmm.. Siinä kohtaa vois jopa ehkä mieskii sanoo, et mitä ihmettä sää ämmä touhuat¿
Niin ja mä siis ¿kiristän¿ mieheltä seksiä sopivina aikoina, jos meinaa lakaan mutiseen, et ei jaksais ja mäkä mäkä¿ Sanoin jo viimeks, et jos meinaat et meille vauva tulee niin :
A.) Siihen tarvitaan seksiä
B.) Jos ei tuu seksiä, ei pestä pyykkiä
C.) Eikä tehdä ruokaa
D.) Ei siivota
E.) Ja mähän voinkin sitten viettää aikani vaikka baarissa notkumassa taikka shoppailla uusia vaatteita, koska mähän näemmä käytänkin niitä vielä aika kauan Jne
Ihan mitä vaan mikä viestittää, et piruakos mä kotona sit ¿yritän pesää rakentaa¿, kun ei se isäks aikova viitti pistää tikkua ristiin asian eteen¿
Ja kas, kummasti alkaa seksi kiinnostaa, ainakin toistaseks! katsotaan kuinka kauan tepsii¿
Huoh, nyt vähä soffalle, peffa huutaa hoosianna edelleen, eikä asiaa auttanu yhtään 6h automatka ja nyt sit istuun suoraan kovalle työtuolille, et pääs lätiseen tänne..
T: Reissussa rähjääntynyt Helga ¿ Jolla näemmä kp 1/ 27-28
Ihan oikoluin näin lähetyksen jälkeen, et mitä tuli kirjoiteltua...
Siis elämä... RASVAUKSEN jälkeen....
Mitähän muita virheitä on mahtanu tulla..
* Huoh, jos suosiolla heittäis nuo rillit päähän..*
Helga, IHANAA, sä olet palannut. Kyllä mäkin hekottelin sun viestiä lukiessäni. Mutta huippu oli just toi ihan tahaton zoukki: rasvaus...
Ja toi joukkohypnoosi on takuulla ihan tosi juttu. Varmaan toi vauvan kuva tossa sivun vasemmassa reunassa lähettää jotain hypnoosisäteitä jokaiseen palstailijaan. ...raskaana olet...raskaana olet...
Pahoittelut Hega tuhrusta... mutta tuhruhan ei vielä ole kunnon täti. Eihän??
Koala: sullahan on kierto venähtänyt... mutta jos ei vielä menkkoja, niinkai sitä voi toivoa...
Vietän vapaapäivää, joten palstaterroristiksi en tänään ehdi. Yritän päästä kuitenkin käymään.
Mä oon nyt ihan kujalla, kertokaa mulle mitä pitää tehdä:
KP 30/27-29. Tein aamulla Advanced (10ml?) testin ihan vaan varmuden vuoksi, kun olisi illalla tarkotus lähteä mökille viikonlopuksi kavereiden kanssa ja aikas railakas kostea sellainen olis tiedossa mikäli vanhat merkit pitää paikkansa =)
Ja mitä hittoa, pessimisti kun olen niin mun mielestä siinä testissä ei kyllä MITÄÄN näkynyt, mutta sitten ukko oli sitä mieltä että kyllä siinä ihan ihan haalea viiva näkyi. Pitääkö mun tehä illalla vielä uus testi vai mitä? Enhän mä uskalla nyt mitään sitten juoda. Voihan hemmetin hemmetti tätä. Mulla olis kotona vielä yksi mammaksi" testi samalla herkkyys asteella varustettuna.
Jokuhan täällä jokin aika sitten kirjoitti osuvasti, olikohan Helga vai kuka, että näyttipä testi mitä tahansa niin ei sitä voi kuitenkaan uskoa. Jos positiivinen, niin ei usko, ja jos negatiivinen niin ei sitäkään suostu uskomaan periaatteella " ei se välttämättä viel näytä mitään"
Tää on niin tätä. Jos tää nyt olis sitä, -mitä en kyllä jaksa uskoa, niin puol vuotta tätä ois odotettu, keskenmenon jälkeen. Kuitenkin kuvittelen tuntevani menkkaoireita vähän väliä. Jo viikon ajan hitto.
Ja anteeksi taas tämä täysin itsekäs viesti, unohtaen kaikkien muiden kuulumiset. oon surkea palstailija. Mut kertokaa nyt ihmeessä mulle mitä mä teen: ennen mökille lähtöä vielä sen toisen testin vai mitä uskon. Edelleen mun mielestä siinä aamullisessa ei kyllä mitään näkynyt.
-sekopää
Joo, kyllä taitaa olla toivo menetetty ton raskauden suhteen. Olen testannu joka aamuna samalla testillä niin siihen tulee hyvin haalea haamu joka on haalentunut täs matkan varrella. tein yhden eri testin eli acon early decektion niin siihen tuli suht tumma selvä viiva toissailtana. Ihmetyttää vain et miksei täs testissä tapahdu mitään? Mä olen tän kierron aikana juossu 2-3krt yössä pissillä mut nyt oli jo toinen yö ettei tarvinnu mennä ollenkaan..Tänään on kp 29 (24-32)
VM69: Ei, kyllä näemmä tuhru muuttui yön aikana ihan kunnon täti visiitille¿. Mut eipä taas hetkeen oo sattunu selkään ja mahaan näin kovin menkkojen aikaan.. sattuu melkein yhtä kovin kuin niitten ekojen tuhrujen aikaan mitkä tuli sen km jälkeen. Taidan vetää tähän tautiin noita alkon lääkkeitä illemmalla¿..
On vaan niin tyypertyny olo, ja vähä meinaa masentaa, kun se marraskuun vuosiraja vaan lähenee ja meille ei sitä pirun vauvaa kuulu ollenkaan. Taidan kohta kostoks erota kirkosta, kun ei tuo yläilmojen ukkokaan näytä apuja tähän juttuun antavan.
Puhbear: Pikaisesti mietintään tää: Juosten verikokeeseen?
Ja niiiiii-iiiin¿ Siinäpä vasta bropleema juodako vai ei.. Haittaako jos kaverit sit heti hokais, että sä et juo, siis olet raskaana? Vai ootko aatellu miten pissittää niitä silmään siinä saralla jos tarttee olla juomatta?
Nipsu: Ööööö, nyt en sit osaa sanoa yhtään mitään järkevää/ auttavaa tähän hätään! Mutta, mutta mitäs jos kilautat neuvolaan ja kysyt, et voisko he kattoo sen jotenkin? Vaikka verestä, ultrata tai jotain?
Äh, en yhtään tiiä, kyllähän tuo omituiselta kuullostaa jos plussa viiva seilaa ees taas..
Eli ......
Ommoo Nappista: Joo täti tulikin oikein serkkujensa kanssa kyläileen näemmä yön pimeinä tunteina, tuntuu sellaset bileet olevan tuolla mahassa, et pistävät oikein jalalla koreasti.. Sen verran ärsyttävästi vääntää välillä.. Ja taitaapa joku käydä soittelemassa alaselän luilla rumpusoolojakin...
Mut jos jotain positiivistä etitään niin niin onpahan ainakin kunnon vuotoo näemmä edes yhden päivän verran sen iän ikuisen tuhruttelun jälkeen.
Otettiin sit vähä matsia miehen kaa illal, ihana kotiin paluu... Mut jumankauta, jos mä olen reissussa niin mies elää täällä kun sika pellossa sen ajan! Sano mulle puhelimessa, et siivoo vähä ennen ku mä tuun kotiin... Nooo Joo, oli pistäny astiat koneeseen pois pöydältä lojumasta ja kun niitä on kerätty monta päivää ensin pöydille notkumaan niin eihän ne kaikki astiat sinne mahtunu.. Nytkin tuolla pöydällä makaa vuoka viime viikonlopulta, joka piti hänen pestä jo sunnuntaina...
Niin ja OMIA vaatteita oli tungettu pesukone melkein täyteen, tosin mun piti laittaa sekin päälle..
Vähä sieppas kun tulin kotiin ja kattelin vähä enemmän ympärilleni. Sanoinkii, et nii... Täällä sitä vaan sotketaan, mut ei siivota ja tässä se näkyy kenen niskoille tää siivous on viime aikoina jääny.. Kuului vaan vastaukseks mutinaa, ettei oo kerenny... meinasin siinä vaiheessa riemastuu oikein v**usti, et jos on aikaa maata sohvalla kattomassa töllöö on myös aikaa siivota.
Ja tänään kun mies kotiutuu töistä, on sillä edessä siivous koulu... Ja aattelin tänään päivä puhteikseni tehdä listataulukon missä näkyy viikonpäivät ja hommat mitä tarttee tehdä... Jaan kaikki kotihommat eripäiville, ja se joka tekee rastittaa ne tehdyks..
Koska niin kauan kun mä teen töitä, ei ole pelkästään mun homma hoitaa kotia, piste. Oon aina sanonu sitä, et sit kun jään kotiin vauvan kaa niin sit mies saa " jonkinasteisen" vapautuksen kotitöistä, riippuu tietty vauvasta onko millanen nukkuja jne.
T, Hirmuinen -Helga
Nipsu: josko se sittenkin kuitenkin olisi plussa, jos vaikka kiinnittyminen tapahtuikin hitaammin...eli älä siis vielä luovuta...
Sinulta pitikin kysymäni, että oliko sinulla yhdet kuukautiset välissä keskenmenon jälkeen ennen tätä yritystä (joka siis toivottavasti tuotta tulosta)?
Ja tervetuloa uusi palstalainen (nimeä nyt en millään muista...) Itse on syönyt minidisperiiniä ensimmäisessä raskaudessani, mutta unohdin sen itse asiassa tässä toisessa. Ajattelin, että voisin taas aloittaa. Minulle eka raskaudessa minidisperiinillä haluttiin parantaa kiinnitymistä.
ON: aika jännä tilanne kun ei yhtään tiedä mikä kierronpäivä on, tänään keskenmenosta siis kaksi viikkoa ja vuoto on jo kokonaan loppunut. Itseasiassa aika helpottavaakin kun ei tiedä missä mennään eikä tarvitse laskea ovista. No seuraavien kuukautisten jälkeen se sitten alkaa taas. Eilettäin olin muka tuntevinani ovisoireita, mutta saapa nähdä koska täti tulee. Tässä siis kerrankin oikein ODOTELLAAN tädin tuloa; pitihän se tämäkin kummajainen elää...
Viikonloppua kaikille, itselläni on melkoinen työviikko takana ja vasta ensimmäinen yhteinen ilta esikoisen kanssa!
-vauvaksi-
Koala: Kylläpäs sunkin kierto nyt vain venyy. Toivottavasti pian tulisi ratkaisua puoleen taikka toiseen. Johan siinä itselläkin menee kohta hermo, kun ei tiedä missä mennään.
Helga: Tervetuloa takaisin! Mites jaksoit olla ilman nettiä nää muutamat päivät? ;) Vitsi mua taas nauratti kun luin tosta " rasvautumisesta" . =D Mutta joo, vuoren varma olen, kun seksitouhut on ollu täysin nollassa tuon viime raskautumisen jälkeen.
Puhbear: Sulla onkin kinkkinen tilanne. Ehkäpä mä testaisin ihan vaan varmuuden vuoksi tai toisaalta eipä kait tässä vaiheessa juotuna olis mitään vaaraa?
Nipsu: Ihmeellisesti sullakin ne testitulokset vaihtelee. Toivottavasti nyt jotain selvyyttä saisit asiaan ettei tarvi pitkään pähkäillä. Tsemiä...
Vauvaksi: Sama mullakin on ollu km:n jälkeen, että aina niitä ekoja menkkoja on odotellu kuin kuuta nousevaa. Mutta sen jälkeen olisikin taas suotavaa ettei tulisi, vai mitä? ;)
ON: Eipä täällä mitään sen kummempia. Nyt vain pikaiseen luin viestit läpi ennenkuin menen lämmittämään ruokaa. Onneksi tuo ripuli alkaa jo asettua ja sen osalta olo normalisoitua. Kun vain ei tätä päätä särkisi, niin olisi vähän helpompi olla....
Mutta nyt syömään...
Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!
Nämä on nyt toinen kierto tuon viimeisimmän keskenmenon jälkeen. Pidettiin yksi kierto taukoa kun lääkäri näin sanoi. aikaisemmin ei ole tarvinnu pitää. Ihan hyvähän tuo on antaa kohdun levätä se yksi kierto niin ei ole niin suuri riski saada uutta km.
Ja täällä taas...
vm69: Ai kun hyvä juttu, että on joku jonka kanssa piinailla samaan aikaan. Samassa vaiheessa mennään.
Katri72: Juu, samana päivänä on meillä on matkalle lähtö eli 21.9. Meidän kone lähtee muistaakseni 14.20, joten te olette jo etelän lämmössä kun me vasta lähdemme reissuun.
Nipsu: Varovaiset onnittelut ovat kaiketi jo paikallaan?
ON: Ei vieläkään mitään uutta. Hieman listaväsähtymistä havaittavissa, kun nyt ei tarvitse jännittää menkkojen alkamista eikä raskautumista vielä hetkeen aikaan. Ehkä tämä rauhoittuminen on vaan ihan hyväksi. Jaksan sitten paremmin vouhottaa piinaviikolla ;-)