Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko katkaissut välit tai vähentänyt yhteydenpitoa salaliittoteorioita viljelevään ystävään tai sukulaiseen?

Vierailija
21.11.2021 |

-

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ottaa niin koville eriävät mielipiteet.

Onneksi mun ei ole tarvinnut katkoa välejä kehnekään sukulaiseen/tuttavaan. Ovat fiksuja eivätkä tietenkään usko mihinkään salaliittoteorioihin. Ei ne usko siihenkään, että rokotteessa on mikrosiruja ja vakoilulaitteita.

Vierailija
22/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tällaisia ystävissäni. Olen ilmeisesti jo aikoja sitten ystävystynyt järki-ihmisten kanssa. Eikä onneksi lähisuvussakaan pyöri noita.

Olen muutenkin luonteeltani sellainen että en jaksa yhtään kuunnella tyhmiä ihmisiä, joihin luokittelen nämä koronasalaliitto, nanopartikkeli, mikrosiru hokijat. Joten ehkä on ystävistäni karsiutuneet jo alkumetreillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa teitä pelottaa koska salaliitot ovat käyneet toteen monessa kohtaa esim toi mikrosiru on jo osittain saatavilla ja käy jo maksuvälineenä,se tulee olemaan lopulta pakollinen kaikille,ilman sitä ei voi ostaa tai myydä. Ja ihmiset ihmeen helposti luopuneet vapaudestaan ja omista oikeuksistaan päättä asioista esim toi rokote pakko.

AAARRGGHHH!!!

Vierailija
24/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa teitä pelottaa koska salaliitot ovat käyneet toteen monessa kohtaa esim toi mikrosiru on jo osittain saatavilla ja käy jo maksuvälineenä,se tulee olemaan lopulta pakollinen kaikille,ilman sitä ei voi ostaa tai myydä. Ja ihmiset ihmeen helposti luopuneet vapaudestaan ja omista oikeuksistaan päättä asioista esim toi rokote pakko.

hyvä, kun ei tarvita enää rahaa ´maksuvälineenä, koronapassi riittää.

Vierailija
25/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotepassit ja pakkorokotuspuheet piti olla salaliittohörhöilyä.

Vierailija
26/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sululaisissani tai ystävissäni ei ole sellaisia. Mutta yhteen entiseen työkaveriin ein enää ole yhteydessä kun jauhaa aina samaa ja haukkuu kaikki rokotetut idiootteina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi